Dog eat dog.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.
Look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death!"
En zo kunnen we nog wel de hele avond doorgaan maar of iemand er wijzer van word valt te betwijfelen.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werken
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experimentquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef tipsch het volgende:
Ik vond deze wel naar, uit een toespraak van McCain:
McCain:
I've Got Scars To Prove My Mettle; Obama Doesn't
(Mettle=moed)
Teachers ohw they never learnquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Nee, wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
Jij zou nu wel beter moeten weten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Ja maar die film was 'poe', dus dan weet je dat je maar beter kunt luisterenquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Ik prop er ff een schone tampax inquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Daarom kijk ik hem morgenochtend ook pasquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Jij gaat liever "gewoon" dood.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
wat lul je nou?quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij zou nu wel beter moeten weten.![]()
Dan voel je je straks weer wat zekerder en ben je weer te genieten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik prop er ff een schone tampax in
Er breken natuurlijk gouden tijden aan op de amerikaanse zenders zo begin november.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
yep dat was de ergste.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weet je nog dat dikkertje in de film die zo mee vooraan liep te kermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |