Ik wil hem zien bloedenquote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.
Zo hé...... dis is really scary shitquote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stukje duurt 45 minuten, niet zo er lang...
Maar laat zien waar somigge mensen mee bezig zijn en hoe dat komt
Totaal Geschifte Trut.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
PMS is gewoon een goede TGT indicator.
Word ik daar vrolijk van?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
Tja als je dit nog niet wist..quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Het gebeurt op alle niveau's vd samenleving, kudde gedragquote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
dit filmpje zouden ze verplicht op iedere school moeten laten zien..........
even serieus ...... ben écht onder de indruk
quote:
Post morgenvroeg dan nog maar eensquote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Dan kan het wel over zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te sprekenquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK wist dit wel maar voor de mensen die het nog niet door hebben hé........
nee echt ik kan er niet eens om lachen.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te spreken
Duurt drie kwartier :Squote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
When the elephants fight its the grass that suffersquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
Ga je nu ook cursief schrijven?quote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
When the elephants fight its the grass that suffers
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |