Dan had ik het toch een heel klein beetje goedquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mijn haar is nu ook iets langer en op die foto was het nat, had net gezwommen
ben (licht)blond
quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik het toch een heel klein beetje goed
overlegquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef neo567 het volgende:
Waar is iedereen opeens?
Bezig met PM?
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fanquote:Op maandag 15 september 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, maar ik heb niet écht lang haar hoor....
ongeveer deze lengte op dit moment.......
[ afbeelding ]
alleen hier was ik wel een stukkie jonger hoor
geen uitvluchten zoekenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Achterlangsquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fan
Vrouwen boffen maar met PMS, dat kunnen we altijd als excuus gebruikenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Shit nou dan ga ik wel wegquote:Op maandag 15 september 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen uitvluchten zoeken![]()
je hebt gewoon een kutkarakter![]()
Volgens mij doen sommige dat echt hierquote:
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs zoals de mensen in volendam, waar geen enkele buitenlander woont
Nee yohquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige dat echt hier![]()
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
En met wie doe jij het achterlangs?quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
gewoon je PM uitzetten heb je nergens last meer vanquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krulquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En met wie doe jij het achterlangs?
Klopt, wordt veel gesnoven ookquote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |