Stel je mocht stemmen, waar gaat op dit moment dan jouw voorkeur naar uit?quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat deed hij hier weer, ondanks dat hij de woorden POW of Vietnam in de toespraak niet heeft gebruikt. Door op zo'm minimale manier te suggereren vind ik dat eigenlijk alleen nog maar krachtiger gedaan. Hij toonde erbij een pijnlijke grimas: "Jullie begrijpen me wel, toch?"
quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een plaats
Is functie binnen financiele sector, moet morgen even bellen wat de mogelijkheden zijn. Is bij een software company, kreeg hem net binnen via email
Tegen jou toch nooitquote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begin jij ook al ?![]()
Dat ben ik skattie maar dan incognito
Ben bezig met colleges en scriptie, maar in principe hoef ik colleges niet te volgen en ik eigenlijk wil ik wel weer terug, maar het komt altijd op het verkeerde momentquote:
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, wat een rare avond, ik heb geen idee meer waar het over gaat, maar dat geeft niet, ik lig dubbel![]()
Nu de wijn maar wegzetten denk ik
quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen jou toch nooit![]()
Ik had je nooit herkend
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.
Oohh, ja dat kan.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.
Maar als je het een goede aanbieding, kan je het één en ander misschien wel combineren.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben bezig met colleges en scriptie, maar in principe hoef ik colleges niet te volgen en ik eigenlijk wil ik wel weer terug, maar het komt altijd op het verkeerde moment
Ooooowquote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's ook de bedoeling van incognito
Waarom zoek je het zo ver weg.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?
Lekker, vrij.quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oohh, ja dat kan.
Zo lekker he die wijn, het geeft alles zo'n fijne omfloerste sfeer, dat je alles relaxed ziet.
En morgen vrij, dus
Doe ik dat?quote:
Ja, even morgen afwachtenquote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je het een goede aanbieding, kan je het één en ander misschien wel combineren.
Niets van dat. Ik ben er misschien zelf wel een. Ik heb het gewoon over kut, dude.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?
Ik dacht eigenlijk altijd dat je heel lang haar had, gek hequote:
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik niet, ga lekker lanterfanten en heeeel lang uitslapenquote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker, vrij.Ga je wat leuks doen?
Ik begin m'n werkweek morgen weer.
ja mijn haar is nu ook iets langer en op die foto was het nat, had net gezwommenquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat je heel lang haar had, gek he
Jij durft.quote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Heb nog een leuk plaatje voor je van je andere grote idool
Beter dan Moby?
Sorry Blurk, ik ga geen Jan Smit aanklikkenquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Heb nog een leuk plaatje voor je van je andere grote idool
Beter dan Moby?
Lekker eigenwijs zoals de mensen in volendam, waar geen enkele buitenlander woontquote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets van dat. Ik ben er misschien zelf wel een. Ik heb het gewoon over kut, dude.![]()
Ik voel me zó thuis in het CBML forum.
Lekker. En dan moet je woensdag weer?quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet, ga lekker lanterfanten en heeeel lang uitslapen
Dan had ik het toch een heel klein beetje goedquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mijn haar is nu ook iets langer en op die foto was het nat, had net gezwommen
ben (licht)blond
quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik het toch een heel klein beetje goed
overlegquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef neo567 het volgende:
Waar is iedereen opeens?
Bezig met PM?
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fanquote:Op maandag 15 september 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, maar ik heb niet écht lang haar hoor....
ongeveer deze lengte op dit moment.......
[ afbeelding ]
alleen hier was ik wel een stukkie jonger hoor
geen uitvluchten zoekenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Achterlangsquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fan
Vrouwen boffen maar met PMS, dat kunnen we altijd als excuus gebruikenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Shit nou dan ga ik wel wegquote:Op maandag 15 september 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen uitvluchten zoeken![]()
je hebt gewoon een kutkarakter![]()
Volgens mij doen sommige dat echt hierquote:
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs zoals de mensen in volendam, waar geen enkele buitenlander woont
Nee yohquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige dat echt hier![]()
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
En met wie doe jij het achterlangs?quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
gewoon je PM uitzetten heb je nergens last meer vanquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krulquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En met wie doe jij het achterlangs?
Klopt, wordt veel gesnoven ookquote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |