Daar schijnt de zon nietquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willen![]()
Weten we ook eens wat achterlangs is
Bedtijd dusquote:
Zeg Deisyy, ik weet niet wat jij van plan bent, maar 'achterlangs' en 'ik kan het zelfs op Soury'...quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willen![]()
Weten we ook eens wat achterlangs is
quote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg Deisyy, ik weet niet wat jij van plan bent, maar 'achterlangs' en 'ik kan het zelfs op Soury'...
o ja ik ben nu op de websitequote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ik houd meer van dat strakke.
Zoals wat ik al gemaakt heb. Ze heeft wel meer van dat soort, met gebakjes enzo.
Ja, net echtquote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef dit toch net echt uit te leggen he?
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Mathara het volgende:
Mijn nachtdienst gaat zo beginnen. Slaap lekker allemaal![]()
Werk zequote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Mathara het volgende:
Mijn nachtdienst gaat zo beginnen. Slaap lekker allemaal![]()
ze zijn alledrie leukquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk wel heel graag en deze:
[ afbeelding ]
Maar ook bijvoorbeeld 'hands up' vind ik héél erg leuk en dan die waar 3 dames elkaar gebak voeren.
Deze wil ik graag aan de andere muur in de kamer
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
Hehe dit komt me wel héél bekend voor
[ afbeelding ]
Ja, wel weer 90x90 maar goed, dat duurt nog wel even eer ik daar mee ga beginnen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze zijn alledrie leuk![]()
maar de eerste twee vind ik het allerleukste.....
wordt best veel werk......... in welke maat wil je ze maken weer 90x90 cm?
Poes met kopje, kroontje, dat haar, houding van die dame, tis bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat?
ik heb iets gemist denkt ik
o wacht ik zie nu pas de fotodie was er net nog niet......
Ja, ik ga ook volgende week weer eens aan de slag, moet er weer even inkomen maar als ikquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wel weer 90x90 maar goed, dat duurt nog wel even eer ik daar mee ga beginnen.
Nog wat andere dingen te doen. En omdat ik het niet goed kan wil ik er echt de rust en de tijd voor nemen.
Gewoon goed op de nummertjes letten dan komt alles goed.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook volgende week weer eens aan de slag, moet er weer even inkomen maar als ik
eenmaal bezig ben dan gaat het allemaal vanzelf .....
tuurlijk Bolle weet ik tochquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon goed op de nummertjes letten dan komt alles goed.
En af en toe een marktplaats of speurders advertentie kicken natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tuurlijk Bolle weet ik toch![]()
fluitje van een cent......
ga je mij nu afzeiken ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
En af en toe een marktplaats of speurders advertentie kicken natuurlijk.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk wel eerst even bellen of mailen naar de Lichtenstein Foundation of dat allemaal wel mag natuurlijk.
http://www.lichtensteinfoundation.org/lfrirep1.htm
R I G H T S . A N D . R E P R O D U C T I O N S
The Foundation is reviewing intellectual property issues and current copyright laws. The global expansion of media makes this a challenging task. We hope to find a happy balance between historically appropriate use and the contemporary communication of Roy Lichtenstein's artistic imagery and legacy to increasingly broad audiences through new and emerging technologies.
Copyright for Lichtenstein works of art currently resides with the Estate of Roy Lichtenstein. All approved and reproduced works must bear the copyright credit "© Estate of Roy Lichtenstein." Correct and obligatory caption information must be secured, and additional reproduction policies and procedures will be communicated from the Estate. Formal application to the Estate for any reproduction, illustration, or other use must be made well in advance.
For copyright and publication requests: ......Tel: 212.255.4570 ext. 105 .........Fax: 212.727-3138
wat? om een etter te zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt.
+1quote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat? om een etter te zijn?
nee weet ik niet.......
Woeiiiiiquote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Huppatee
de hele club compleet
Hoera
ik snap hem ook niet hoor.....quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zit jij nou steeds te hinten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |