Je hebt gelijk, achterkamertjes politiek is shitquote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gewoon je PM uitzetten heb je nergens last meer van![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige dat echt hier![]()
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
Ja ik heb ook altijd gewild, van dat lange haar met mooie krullenquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
cool![]()
ik heb ook geen krullenhad ik wel altijd graag willen hebben zo'n leuke krullenbol.....
Mensen die dat van zichzelf zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Ben hele dagen bezig om een stevig blok te vormen
En ik ben nog oprecht en eerlijk ook![]()
Hij heeft the wave ook gezien, oh nee morgen ochtendquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf zeggen![]()
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krul
en dan prik jij zijn ballon lekquote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij heeft the wave ook gezien, oh nee morgen ochtend
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopZelfs piijpen krrullen. Ik vind regen dus wel cool !! En heb geen plu
Dus jij hebt ze wel, jij bofkont.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopZelfs piijpen krrullen. Ik vind regen dus wel cool !! En heb geen plu
Zou het zelf ook niet vertrouwen, maar Neo welquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf zeggen![]()
Dat zegt iets over de afzenderquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Het eerste PMetje dat ik kreeg daarin werdt onmiddelijk iemand tot de grond toe afgekraakt zonder dat ik diegene kende
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Het eerste PMetje dat ik kreeg daarin werdt onmiddelijk iemand tot de grond toe afgekraakt zonder dat ik diegene kende
Laat eens lezenquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Wie werd er door wie afgekraakt?quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet vertrouwen, maar Neo wel
Nou ik hou daar helemaal niet van!quote:
Ha, dat heeft mn jongste ook.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Fan en Deisyy en de rest.quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hé een mede in-kleur-plaatjes-artieste !
Hoi !
Wist je al dat je ook je pm box kunt delenquote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nou ik hou daar helemaal niet van!
Dus ik ga er maar niet verder op in, maar het was erg tekenend en kinderachtig!
Nee maar ik vind het niet erg. Loop wel es over de parkeerplaats en biedt iemand me een plu aan. Uhh nee loop liever in de regen..quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus jij hoopt ieder dag op regen
heb je plaatjes?quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Fan en Deisyy en de rest.
Ja, ik wil er nog eentje maken maar ik kan nog niet kiezen welke
Ik heb een hekel aan plu's, laat me dan liever nat regenen en blijf stiekem toch hopen op een krulquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het niet erg. Loop wel es over de parkeerplaats en biedt iemand me een plu aan. Uhh nee loop liever in de regen..
quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Echt zó irritant, ik krijg nooit PM-men met afkraak dingen of wat dan ook
Ik word niet opgejut, ik hoor nergens bij
Das echt kut he, ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Echt zó irritant, ik krijg nooit PM-men met afkraak dingen of wat dan ook
Ik word niet opgejut, ik hoor nergens bij
Ja schijnt te kunnen, heb dat per ongeluk is gedaan maar zie het nut er niet van in...quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wist je al dat je ook je pm box kunt delen
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ha, dat heeft mn jongste ook.
Nu valt het wel mee (tegen) maar die had toen ze 2 was een hele kop met krullen, zo schattig
Nu alleen als ze onder de douche vandaan komt of als het regent. Dan begint het langzaam op te krullen
Susan de Waardt Ruiter, google daar maar op.quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je plaatjes?
kunnen we je misschien helpen te kiezen ?
Wordt ie voor in de slaapkamer, huiskamer of ergens anders?
Jaaa leukquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das echt kut he, ik ook niet![]()
Zullen we samen iemand af gaan zeiken?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
je valt buiten de groep![]()
straks mag je niet meer meespelen.......
Hahahaquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het niet
Ik stel me beschikbaar als slachtoffer.. Kunnen jullie de hele nacht oefenen..quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa leuk
Wie doen we? Eerst een beetje oefenen he.
En dan later voor het eggie
o, deze is wel héél leuk voor in de keuken....quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Susan de Waardt Ruiter, google daar maar op.
Ik denk dat die ik nu gemaakt heb naar de woonkamer gaat omdat ik daar veel turquoise heb.
En dat zit ook in de achtergrond.
Ennn dan voor de keuken eentje met of weer een dikke kater offff waar ze aan tafel zitten.
Weet het nog niet precies.
Nu hangt ze nog goed in de keuken.
Nee, nee, jij bent zielig met je heup enzo.quote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar als slachtoffer.. Kunnen jullie de hele nacht oefenen..
Alle effecten geprobeerd. Domweg regen !! En ik ben blij .. Zure regenquote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dat meen je niet!
Dat komt door de (lucht)vochtigheid.
Niet speciaal door de regen zelf, als in regenwater.
Als je in een sauna zou gaan staan heb je het ook![]()
Oh of gebruik een plantenspuit.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het niet
Ja maar ik houd meer van dat strakke.quote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o, deze is wel héél leuk voor in de keuken....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, nee, jij bent zielig met je heup enzo.
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
Duiste trut ga een kuil gravenquote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willenquote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa leuk
Wie doen we? Eerst een beetje oefenen he.
En dan later voor het eggie
Jij bent goedquote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
D'r komt vast nog wel een nieuwe voor je binnenquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willen![]()
Weten we ook eens wat achterlangs is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |