Ribasquote:Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat mannen overheersend zijn, altijd al geweest, zal ook altijd zo blijven.
Ik blijf natuurlijk ook wel kijken maar dat komt meer voort uit een soort van DGK erfenis (Jullie).quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk waar het denk ik aan schort, het is gewoon allemaal een beetje te rustig en vrij braaf.... Ik heb nog niet met open mond van verbazing zitten te kijken, behalve dan vanwege de dommigheid en hoe de meiden zich af en toe neerzetten, maar niet vanwege acties die zijn ondernomen. Tis een beetje soft allemaal...ze proberen wel eens wat, maar het is t net niet...
Ik vermaak me er nog steeds wel mee en blijf ook wel kijken, maar moet zeggen dat als dit ouwehoeren erover op Fok er niet was dat ik dan waarschijnlijk wel zo afhaken...
Ik zit toch liever met onze steukert dan met Fionaquote:Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef neo567 het volgende:
Alhoewel Fiona, mannen om de tuin probeert te leiden om zo meer kansen te creëeren, en dat hebben ze door een beetje nog, ze is lekker, maar ze heeft iets wat tegen je gevoel zegt: er klopt iets niet bij Fiona...
quote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef -Blurk- het volgende:
Vervolg op
CBML SC #40 Heeft Chelsea een vent?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef Disana het volgende:
'Levensgevaarlijke vechtkat'
http://www.dumpert.nl/med(...)rlijke_vechtkat.html
Dat was ook mijn voorkeur, ben benieuwd hoe dat nieuwe meisje char - len is, die vind ik knapper als onze steukert!quote:Op maandag 15 september 2008 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit toch liever met onze steukert dan met Fiona.
Ja ik ook, zat al met m'n cursor op de uitzetknop.quote:Op maandag 15 september 2008 13:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dacht dat hij echt ging aanvallen
Knap meisje, maar wel wéér eentje met een zajte j.quote:Op maandag 15 september 2008 13:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn voorkeur, ben benieuwd hoe dat nieuwe meisje char - len is, die vind ik knapper als onze steukert!
quote:Op maandag 15 september 2008 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap meisje, maar wel wéér eentje met een zajte j.
Maar ze is wel veel beter te verstaan dan Kallie en Jooz.
Antwoord op de OP vraag, maar met een beetje logica was die vraag niet nodig, hooguit de verontwaardigingquote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef Mathara het volgende:
Ben jij een sterkere speelster? Geef je hier op voor Can't Buy Me Love!
In Can’t Buy Me Love is liefde wel degelijk te koop. Sterker nog, het is aan de orde van de dag! 5 vrijgezelle mannen wonen samen met 7 vrijgezelle vrouwen. De mannen beheren het geld, de vrouwen zijn mooi en moeten alles uit de kast halen om een man aan haak te slaan, zodat ze het geld van ‘hun’ man kunnen uitgeven. Aan het einde van elke week is het moment van de waarheid… De 5 mannen kiezen ieder 1 vrouw. De 2 vrouwen die geen man hebben, verlaten de villa en worden opgevolgd door 2 nieuwe aantrekkelijke vrouwen. Weer 2 vrouwen die de rust in het huis behoorlijk kunnen verstoren. Want ook zij krijgen 7 dagen de tijd om een man te veroveren…
In Can’t Buy Me love zijn de mannen de begeerlijke partij. Zij bepalen elke week met welke vrouw ze een koppel willen vormen. Ze weten alleen nooit wie van de vrouwen ze kunnen vertrouwen. Meent zij écht dat ze op hem valt of doet ze het uiteindelijk toch alleen maar om haar verblijf in de villa veilig te stellen en zijn geld te krijgen? Want dat is de voortdurende keuze van de vrouwen: ze gaan voor echte liefde (de man) of voor het geld. En misschien zelfs voor allebei… En hij? Ziet hij haar echt als zijn potentiële vrouw of kiest hij haar alleen omdat ze wel lekker is, maar hoopt hij de weken daarna écht de vrouw van zijn dromen in de villa te ontmoeten?
© 2008 RTL Nederland | Contact | Colofon
Adverteren | Gebruiksvoorwaarden | RTL home
En als je dan een sterkere speelster bent, dan moet je als een gek de voorwaarden en je script in je kop gaan stampen.
En zijn ook hun kansen meteen verkeken
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordigquote:Op maandag 15 september 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
Akveor mist het geluid van de vrouwen, over de ongelijke verhoudingen. Maar dat hebben we allemaal al in het begin gezegd.
Het programma wordt overigens wel geproduceerd door een vrouw. Dezelfde vrouw die Amanda en Brian zo overduidelijk in bescherming nam, ondanks dat Amanda geen zelfrespect had en Brian agressief was.
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne komen alleen normale mannen en vrouwen voor die elkaar gelijkwaardig bejegenen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordig
Kijk naar de make up en de beroepen, daar waar uitzonderingen de regel vormen in deze maatschappij![]()
Ja, meteen in het begin hebben diverse users al gezegd dat het misschien leuker zou zijn als de rollen af en toe omgedraaid zouden worden.quote:Op maandag 15 september 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
Akveor mist het geluid van de vrouwen, over de ongelijke verhoudingen. Maar dat hebben we allemaal al in het begin gezegd.
Het programma wordt overigens wel geproduceerd door een vrouw. Dezelfde vrouw die Amanda en Brian zo overduidelijk in bescherming nam, ondanks dat Amanda geen zelfrespect had en Brian agressief was.
Precies, dat 'leegtrekken' van die credit card stelt helemaal niets voor als tegenhanger van de ongelijkwaardige verhoudingen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, meteen in het begin hebben diverse users al gezegd dat het misschien leuker zou zijn als de rollen af en toe omgedraaid zouden worden.
En dat daardoor de vrouwen dus evenveel kansen zouden krijgen als de mannen. Nu is er geen evenwicht in dat opzicht.
Behandelen is wat anders dan hoe mannen en vrouwen verschillen van nature, dat wil ik alleen zeggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne komen alleen normale mannen en vrouwen voor die elkaar gelijkwaardig bejegenen.
Ik vind het niet zo mooi nee, al klinkt "gezellig Brabants" best nog wel OK. Maar het wordt erg als ze behalve de zajte j, ook nog eens een "a" gaan zeggen terwijl het een "e" is, en een "g" terwijl het een "r" is.quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt er écht de pest aan he
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, dat 'leegtrekken' van die credit card stelt helemaal niets voor als tegenhanger van de ongelijkwaardige verhoudingen.
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheidquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordig
Kijk naar de make up en de beroepen, daar waar uitzonderingen de regel vormen in deze maatschappij![]()
Dat 'van nature' heel betrekkelijk is, mag zo onderhand toch wel gebleken zijn. Volgens jouw redenering zijn alle mannen als Brian, en dat is niet zo, integendeel. Cultuur speelt een grote rol in hoe we ons vormen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Behandelen is wat anders dan hoe mannen en vrouwen verschillen van nature, dat wil ik alleen zeggen.
Jij hebt het over een Amanda die niet zo zelf verzekerd is als jou kennelijk, maar er zijn weinig vrouwen en meisjes die van zichzelf zelfverzekerd zijn.
Brain is agressief zeg jij, het mannelijke hormoon testosteron zorgt oa daar voor.
Hoe we ermee omgaan is wat anders
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt.
Als die gasten zelf 10k euro hadden in moeten leggen dan was het veel spannender geweest.
Dan zou een vrouw zo 2,5 tot 5k weg kunnen snoepen.
Ojee! een goed idee.
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheid
En ze met meer respect behandelt, hopelijk wederzijds, want de cc leegtrekken van iemand om er spullen voor andere van te kopen is eigenlijk denigrerend en een kinderachtige naai streek.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.
Er is in een hiearchie altijd baas boven baas.
Verder heb ik al wat proberen te verduidelijken in een post hierboven
Doe mij maar een lekkere 7up svp.quote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
wil er iemand hier wat drinken ?
Sinaasappel thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkere 7up svp.
Glas groene thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
Spagan doe ja baj da As An As Bonkquote:Op maandag 15 september 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi nee, al klinkt "gezellig Brabants" best nog wel OK. Maar het wordt erg als ze behalve de zajte j, ook nog eens een "a" gaan zeggen terwijl het een "e" is, en een "g" terwijl het een "r" is.
"Beste mensen, groetjes uit Sittard", wordt dan "Baste manse, jroetjes uit Sittagd".
Merk op: ze kúnnen best een gewone G! Alleen ze zeggen hem bij de verkeerde letter!
Pgaat jij ook zo as haag?quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het accent van Kally is schitterend, maar goed ik kom dan ook uit de buurt van Nijmegen.
Nee, ik kan 't niet eens al zou ik 't willenquote:
Ach, ja dat gaat allemaal heel ver weetje:quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Mathara het volgende:
[..]
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.
Blijft over, de groep die de kans niet krijgen{de radicale hiarchie} of dat niet in zich hebben.
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denkenquote:
Dat is dan ook een heldquote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denken
Het is een enge wenkbrauw.quote:
Hahaha "enge wenkbrauw".quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*
quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*

Ja toch? niet dan?quote:
Effe checkenquote:
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaanquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Het is Gelders of Nijmeegsquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingenquote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.Maar als je net als FB murmelt is het fijn dat het begrijpelijk is ook allemaal.
Dialecten, "slang" of whatever is zowiezo moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, plat A'dams / Haags is net zo erg dus wat dat betreft.
De meeste Amsterdammers spreken slechter ABN dan de gemiddelde Friesquote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Ja, het is de articulatie!quote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingen
Duidelijk articuleren dat is een kunst op zich voor sommige![]()
En van Leiden, Haarlem en Den Haag.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Utreggers laten de t weg daar waar ie hoor en plakken hem eraager daar waartie nie hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Tineke Schouten op z'n Rotterdams.
Toch kan ze dit het best, lekker plat Utregs. Maar dat is niet zo vreemd natuurlijk.![]()
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.quote:
Joah.quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.
Tarzan, goat af!quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.
Lenie uit de Takkestroat. Jammer, kan dat nummer niet vinden op YT.quote:
Hoeft niet heur...quote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lenie uit de Takkestroat. Jammer, kan dat nummer niet vinden op YT.
Ik zag gisteren Tarzan, die hing drie meter boven mij aan een liaan, hij ging zo eempjes het theater door, samen met Janequote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kwam er gister achter dat er een tekenfilmserie over tarzan bestaat. Daarin verneuken ze 't hele originele verhaal.
Jij bent ook geweest?quote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Tarzan, die hing drie meter boven mij aan een liaan, hij ging zo eempjes het theater door, samen met Jane
Dat meen je niet?!quote:Op maandag 15 september 2008 15:49 schreef Manu82 het volgende:
Wist je dat er ook een tekenfilmserie is over Batman en Spiderman
Van spiderman wel ja, batman weer nietquote:Op maandag 15 september 2008 15:49 schreef Manu82 het volgende:
Wist je dat er ook een tekenfilmserie is over Batman en Spiderman
Half Nederland is inmiddels naar Tarzan geweestquote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik zag gisteren Tarzan, die hing drie meter boven mij aan een liaan, hij ging zo eempjes het theater door, samen met Jane
Ja, ontroerend en grappig, mooie liedjes en ik ben een sucker voor liefdesverhalen in musicalvorm.. Laatst ook Dirty Dancing en Les Miserables gezien...quote:Op maandag 15 september 2008 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij bent ook geweest?
Vond je het leuk?
quote:"Nou, me eigen vader, jongen, die heeft zelfs 's avonds nog een ochtendhumeur
Jammer, hij begon zich de laatste tijd net zo leuk te ontwikkelen
He, laatst, he, laatst zei ik een heel vies woord.
Zei me vader: As je het nog een keer doet, krijg je een draai om je oren.
Volgende dag zei ik weer een heel vies woord.
Zegt me vader: Wat hebben we afgesproken?
Ik zeg: Ik heb me niet aan de afspraak gehouden, hoeft u het ook niet te doen
Ken je me oma? Me oma is zeventig. Ze had best eenenzeventig kunnen zijn. Maar ze is een jaar ziek geweest
Maar me oma is ook hardstikke oneerlijk. Komt ze bij ons babysitten. Krijgt me broer altijd veel meer vla dan ik.
Zegt ze: Ja, maar hij is groter. Ja, wat een wonder als je altijd meer vla krijgt.
En dan zegt me oma: Wat gebeurt er met jongetjes die jokken? Ik zeg: Die zitten bij u in de trein voor half geld
Pas maar op, zegt ze, als je ongehoorzaam bent, want toen Roodkapje ongehoorzaam was, toen werd ze opgegeten door de wolf
Ik zeg: Ja, en d'r oma het eerst
He, ik heb de broek van m'n broer aan. Zit me tot hier.
Weet je wat me broer zei? Als je je moeder slaat, groeit je hand boven je graf
Ik zeg: Kom dan maar niet op het kerkhof, want dan krijg jij ook nog een tik
Weet je wat me broer heeft gekocht van zijn melkgeld? Stinkbommen. En een stank in huis. Je rook het overal. Stinken. En me vader kwaad
Moest-ie zonder eten naar bed. Ik zeg: Dan zit hij alleen in de frisse lucht
Nou, in bed is er ook niks aan. Me broer mag niet eens een lampie aan om te lezen. Nou leert-ie braille
Bij ons thuis is het hardstikke achterlijk. Bij ons thuis mag je ieder jaar een kwartier later naar bed. Nou, leuk hoor.
Ik heb uitgerekend, als je zevenendertig bent moet je altijd opblijven
Grote mensen, ik kan ze niet uitstaan. Altijd zitten ze ons dwars
Dacht je dat ze de vitamines in de snoepies deden? Nee hoor, in de spinazie
En als een klein kind wat verliest zeggen ze: Foei, sloddervos.
En als ze zelf wat verliezen? Gut, wat ben ik toch een pechvogel
Het is je reinste kinderdiscriminatie. Waarom zeggen ze in de bus altijd: Een gewoon en een kind
En wat dacht je dat ze met de kinderbijslag deden? Stoppen ze niet in je spaarpot. Gaan ze van naar de schouwburg.
Zitten lachen om een kind
En onderhand staat er op je slaapkamer een afluisterapparaat. Zeg maar dag met je handje tegen je privacy.
As je effe kucht, staat er een buurvrouw aan je bed. He, laatst, he, laatst heb ik de hele avond gekucht
En we willen ook niet meer bang gemaakt worden voor de duivel. Eerst zaten ze je bang te maken voor Sinterklaas, dat bleek je vader te zijn. Helemaal voor niks bang geweest. Toen zaten ze je bang te maken voor de kerstman.
Bleek ook weer je vader te zijn. Nou, dan zal de duivel ook wel je vader zijn
He, straks komt me tante. Als me tante binnenkomt, gaat ze altijd zoenen Gatsi.
Hoe me oom dat uithoudt is ook een raadsel. Me oom heeft ze handen nog vol aan me tante. Hij moet 'r dag en nacht bewaken. Tenminste, laatst zei-ieTante kan me gestolen worden
En me tante vraagt altijd: Wat wil jij nou worden? Dat vragen ze altijd aan een kind. Wat-ie wil worden.
Ze vragen aan een kind nooit wat ie is.
Ik zeg: Ik zal wel zien. Ik laat me tegen die tijd wel spiegologies tetsen
Nou, dat is leuk. Want dan mag je met blokken spelen en dan moet je ambtenaar worden
Ach jongen, me tante is hardstikke achterlijk. Dan zegt ze: Kijk es wat daar aankomt? Een toettoet.
Ik zeg dat is toch zeker een Peugeot 404 cabriolet de luxe tweedeurs
Ik heb lekker een lelijk gezicht tegen d'r gezet. Nou, dan krijg je nog een hele preek toe. Van: pas jij maar op, als je lelijke gezichten zet, want als wij vroeger een lelijk gezicht zetten en de klok sloeg twaalf uur dan zeiden ze:
Blijft je gezicht altijd zo staan! Ik zeg: Nou, u was dus gewaarschuwd
He, zal ik nou eens vertellen waar me tante denkt dat de kinderen vandaan komen? Uit de kool. Dat kan toch niet.
Die man is al dood en begraven
Nou, mij hoeven ze niks meer te vertellen. Laatst zegt me vader nog: Ik zal je es wat vertellen. Ik zeg: Lamaar
Ik weet alles al. Tot in de finesses. Ik weet hoe ze een vierling voeden. Met verdeelstekkers
Ach jongen, grote mensen denken altijd dat een klein kind niks weet
Dan zeggen ze: Zou jij het leuk vinden als we een klein broertje kregen?
Ik zeg: Het zal nou wel te laat zijn om nee te zeggen
Kinderen aller landen
Verenigt u
Kind zijn is geen schande Verdedigt u Net zo lang zeuren
Net zo lang drensen
Weg, weg
Weg met de grote mensen
Zo snelquote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef hondjes het volgende:
nog even over de bijen,
de gemeente is nu geweest, heeft gif gespoten en hopenlijk ben ik er nu in een uur vanaf
ze vallen als bosjes neer,,morsdood..
en het waren toch bijen,zeuihij
Wat moet je anders?quote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo snel, is dat niet heul duur?
Zelf prutsen met chemische goedjesquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Dementor het volgende:
Wat moet je anders?
Nogmaals, bijen eten geen hout.quote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef hondjes het volgende:
nog even over de bijen,
de gemeente is nu geweest, heeft gif gespoten en hopenlijk ben ik er nu in een uur vanaf
ze vallen als bosjes neer,,morsdood..
en het waren toch bijen,zeuihij
Ze bouwen je huis vol met hokjes, weg met die hokjesquote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef hondjes het volgende:
het was 45 euro.
maar als ik handig was, zou ik fotos plaatsen,,je weet niet wat je ziet
3 koninginnen met gevolg
en honderden achter het raam, de hele buurt liep uit
en ik was er niet., op vakantie, wel over twee dagen moeten ze weg zijn, anders komt hij gratis de rest doen.
Ik vond het wel grappig!quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
ManU, werk jij undercover bij de FP of zo?
Bijen eten nectar, maar waar maken ze hun nest van zeg maar?quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, bijen eten geen hout.Waar zaten die bijen wespen eigenlijk?
Ik lees je edit. Een bijenvolk heeft maar 1 koningin, als ze gaan zwermen ook. Het kan zijn dat je 2 bijenzwermen ergens hebt gehad en het 3e een wespennest is geweest. Moeilijk te beoordelen maar ik kan er niks anders van maken.
Bijen hebben klieren die was uitscheiden, daar bouwen ze raten van, geen nest.quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef neo567 het volgende:
Bijen eten nectar, maar waar maken ze hun nest van zeg maar?
Ohja raten van was --> stom stom stom...quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijen hebben klieren die was uitscheiden, daar bouwen ze raten van, geen nest.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
ManU, werk jij undercover bij de FP of zo?
de imker zei,,,ergens houdt iemand bijen in de buurt, die zijn weggevlogenquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, bijen eten geen hout.Waar zaten die bijen wespen eigenlijk?
Ik lees je edit. Een bijenvolk heeft maar 1 koningin, als ze gaan zwermen ook. Het kan zijn dat je 2 bijenzwermen ergens hebt gehad en het 3e een wespennest is geweest. Moeilijk te beoordelen maar ik kan er niks anders van maken.
nog steedsquote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
Nog twee en een half uur!
Spannend !!!
quote:
In NL is het na half 4 biertijdquote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef neo567 het volgende:
Ha! Lekker bakkie eerst nog ff, alhoewel het wel bijna biertijd is!![]()
Ik pak de koffie eerst Mark, bedankt !
[..]
Grin, alsof het de finale betreft....quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
Nog twee en een half uur!
Spannend !!!
Spamquote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Jaap laat ook weer eens van zich horen over benefietavond voor KIKA.
404 Page Not Found.quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef hondjes het volgende:
lekker, koffie maar, en sigaretje..hehe, wat een dag
Jaap schrijft echt goede stukjes, ik denk helemaal met z'n hoofd tijdens dat lezen, wordt er japig vanquote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jaap schrijft echt goede stukjes, ik denk helemaal met z'n hoofd tijdens dat lezen, wordt er japig van
Hier niet, ze kijken van niets op hoorquote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het logo van Trots Op Nederland op mijn billen laten zetten. Is dat raar?
Schattig!quote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
n.a.v dit Taarten en cupcakes decoreren #2 - Met spacende cake!
een taart gebakken, mijn eerste
daar durf ik hem niet te plaatsen, dan steekt hij zo af tegen al die mooie taarten.
Dus val ik jullie er lastig mee
[ afbeelding ]
Maak je ook een foto van de binnenkant als het zover is?quote:Op maandag 15 september 2008 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
taart met slagroom en aardbeivulling
Wat is er mis met Rita dan?quote:Op maandag 15 september 2008 18:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar zolang je in een hokje zit en daar blijft, prrrrrrrima![]()
Het had allemaal wel wat netter en nauwkeuriger gekund he! Nu is het netquote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
daar durf ik hem niet te plaatsen, dan steekt hij zo af tegen al die mooie taarten.
[ afbeelding ]
nee hoor peter dat is niet raar dit is cool(gaaf)quote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het logo van Trots Op Nederland op mijn billen laten zetten. Is dat raar?
Vind het wel een mooi voetbal-club-achtig-logo.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor peter dat is niet raar dit is cool(gaaf)
Lief taartjequote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit er omheen? Is het marsepein of hoe heet dat andere ook weer?quote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
WB.quote:Op maandag 15 september 2008 18:21 schreef Copycat het volgende:
Daar is ik weer.
quote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi voetbal-club-achtig-logo.
En.......ik beter 10x TON op mijn kont dan ajax op mijn voetzool.....................
[Lieve Mona-modus aan]quote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[Ds Gremdaat-modus aan]
Pijpen met een koortslip, is dat verstandig?
[uit]
Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.quote:Op maandag 15 september 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Zin om te rellen? PeterNB is vandaag in relmodus...
Beste anoniempje:quote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[Lieve Mona-modus aan]
Lieve Mona,
Mijn man is sinds kort homofiel. Moet ik hem nu
de rug toekeren?
[uit]
dat is fondant, gemaakt van marsmallows en poedersuiker, en mierzoet.quote:Op maandag 15 september 2008 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat zit er omheen? Is het marsepein of hoe heet dat andere ook weer?
Klinkt eerder als Godfried Bomansquote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[Lieve Mona-modus aan]
Lieve Mona,
Mijn man is sinds kort homofiel. Moet ik hem nu
de rug toekeren?
[uit]
Je hoeft toch niet te scheidsrechteren bij een korfbal wedstrijd???quote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.
Net met zweethoofd heel veel vitamines gekocht en hopelijk zet dat snelle zoden aan de dijk, want de rest van de week móet ik echt werken ivm afspraken die niet kunnen worden verzet.
Hoebedoelu?quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef dieenebart het volgende:
Je hoeft toch niet te scheidsrechteren bij een korfbal wedstrijd???
okee dan rellen we niequote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.
Net met zweethoofd heel veel vitamines gekocht en hopelijk zet dat snelle zoden aan de dijk, want de rest van de week móet ik echt werken ivm afspraken die niet kunnen worden verzet.
Ja kut dat die flikkers zich blijven voortplanten zonder vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 18:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zelfs god kon er niet onderuit: zonder vrouw gaat het niet !
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.quote:
Tis net zoals zuurstof en bloed, je bloed reageert "liever" of "beter" met CO als met O2, maar daar er een tekort aan CO is; moet het de "moeilijkere" reactie met zuurstof aan, gewoon een kwestie van luiheidquote:Op maandag 15 september 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
Ja kut dat die flikkers zich blijven voortplanten zonder vrouw
Je moest eens weten met hoeveel vrouwen ik sex gehad heb toen ik er net achterquote:
Staat ergens op youtube, top aflevering.quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.
Sex is wat anders als een relatie tenzij je een sex relatie hebt hadquote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moest eens weten met hoeveel vrouwen ik sex gehad heb toen ik er net achter
kwam dat ik waarschijnlijk homo was (om mezelf proberen 'om te turnen') !!!!!
Ik vind het beste wat Jiskefet ooit gemaakt heeft "De Dierenwinkel'quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.
Ja maar als je nou nooit verliefd wordt op een meisje?quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef neo567 het volgende:
[..]
Sex is wat anders als een relatie tenzij je een sex relatie hebt
Heb ik het boek van!quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het beste wat Jiskefet ooit gemaakt heeft "De Dierenwinkel'![]()
"Goooeie-middag"
Kan ik me niets bij voorstellen, sorry.quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar als je nou nooit verliefd wordt op een meisje?
Ah joh, die wijven doen ook altijd maar alsof...quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Fiona is er zo eenquote:Op maandag 15 september 2008 18:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah joh, die wijven doen ook altijd maar alsof...
quote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef neo567 het volgende:
Ook lachen:![]()
[..]
leuke mopjes........
en dit;
Weet je wat me broer zei? Als je je moeder slaat, groeit je hand boven je graf
Geweldig!quote:Op maandag 15 september 2008 18:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
daar zei mijn moeder ook altijd maar ze zij als je slaat of steelt groeit je hand boven je graf...
zodat we geen kokjes uit de koektrommel zouden jatten ofzo![]()
dus de eerste keer dat ik met mijn ouders op een kerkhof kwam om bij iemand een bloemetje op het
graf te leggen (weet echt niet meer bij wie.....) was ik een jaar of zeven en liep ik dus rond te kijken
of ik handen zag![]()
Geen hand te zien........ dus ik roep keihard vanaf een paar meter naar me moeder....
Hé Ma...... d'r ligt hier geen één dief ofzo hé !
Pa en Ma boos
ik trok altijd alles in twijfelquote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn oma zei dat ook tegen mij, trok het uiteraard meteen in twijfel
Ja, vroeger...quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het boek? Ehhhhh......................okeeeeeeeeeeeeeej
Een boek over Jiskefet??? Leest dat net zo lekker als het kijken naar de YT'jes?quote:
Kleverige bladzijden?quote:
Ik ook was en ben eigenwijs; je moet de mening vd meerderheid nooit verwarren met de waarheid, maar ja wie heeft de juiste hersenspoeling in handen, de meerderheid?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik trok altijd alles in twijfel
ik was een kutkind ik geloofde nooit iets
quote:Op maandag 15 september 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een boek over Jiskefet??? Leest dat net zo lekker als het kijken naar de YT'jes?
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik trok altijd alles in twijfel
ik was een kutkind ik geloofde nooit iets
De eerste of de tweede?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vertel nog eens over de oorlog Opa Enebart???
Ken je die film the wave?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.
Beetje een late maar nog van harte.
Dank je wel !!!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.
Beetje een late maar nog van harte.
Die heb ik op de middelbare school gezien. Heeft heel veel indruk op me gemaakt, toentertijd. Peer pressure in optima forma.quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
Ken je die film the wave?
Daarin wordt een en ander goed uidelijk, hoe mensen veranderen onder groepsdruk enzo!
Serieus kijken als je tijd hebt!!
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
Hoi!quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio allen! Goed sfeertje zo te zien. Nice!
Wat heeft het ageren tegen je ouders te maken met groepsdruk? Beats me, maar ik begrijp je wel vaker niet.quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
Daarin wordt een en ander goed uidelijk, hoe mensen veranderen onder groepsdruk enzo!
Nee die lul wilde maar 500 euro zakken met zijn prijs.quote:
ik kreeg 'm als waarschuwings film te zien in "dienst" !quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik op de middelbare school gezien. Heeft heel veel indruk op me gemaakt, toentertijd. Peer pressure in optima forma.
Ouders zijn autoritair als je klein bent, totdat je gaat puberen dan wil je niets van ze weten maar wel zakgeld hebben enzz, zo goed genoeg of moet ik doorgaan, de groep heeft op sommige mensen ook zo'n uitwerkingquote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft het ageren tegen je ouders te maken met groepsdruk? Beats me, maar ik begrijp je wel vaker niet.
Film is geweldig, dat dan weer wel.
Hoi Smashie !!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio allen! Goed sfeertje zo te zien. Nice!
Jiskefet is altijd goed!quote:Op maandag 15 september 2008 19:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoi Smashie !!!!!!![]()
ben even al die filmpjes aan het kijken........ en straks CBML natuurlijk
SHit man, nou er komt vast een beter aanbod, goede dingen komen tot die die geduld hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die lul wilde maar 500 euro zakken met zijn prijs.
Ik zei dat als 'ie 2000 euro zou zakken ik hem direct contact zou betalen en we
naar het postkantoor gingen. (Meneer wilde er zo graag snel van af. ja ja)
Welnee, hoezo... omdat jij doet wat iedereen het liefst zou willen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jiskefet is altijd goed!
Ik heb echt nog geen een aflevering van CBML gezien, maar durf er niet echt voor uit te komen. Ben bang om verstoten te worden hier..
quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kunnen we 19 minuten kijken.
..en ons generen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kunnen we 19 minuten kijken.
Ik heb er ook nog geen een gezienquote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jiskefet is altijd goed!
Ik heb echt nog geen een aflevering van CBML gezien, maar durf er niet echt voor uit te komen. Ben bang om verstoten te worden hier..
Dat nooit!quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jiskefet is altijd goed!
Poe hé vooral het eerste stukje over de oorlog........quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
Maar eerst zo CBML![]()
Ben je gek. Ik kijk alleen omdat ik het sub-forum geen vroege dood wil zien sterven. Het liefst duik ik mijn bed in.quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jiskefet is altijd goed!
Ook al ziek?quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik kijk alleen omdat ik het sub-forum geen vroege dood wil zien sterven. Het liefst duik ik mijn bed in.
Je kan je ziek melden, hoor. Uiteraard kun je dan wel een huisbezoekje verwachten van dr. Gert op een moment dat je het niet verwacht. Het is ook net werk hè?quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik kijk alleen omdat ik het sub-forum geen vroege dood wil zien sterven. Het liefst duik ik mijn bed in.
Stukje duurt 45 minuten, niet zo er lang...quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Poe hé vooral het eerste stukje over de oorlog........![]()
verder ben ik nog niet ga hem later helemaal bekijken
want ik zag dat ie nogal lang duurde en CBML begint zo.....
denk dat ik deze film wel helemaal wil zien...... of is dit stukje de hele film?
Ja tuurlijk maar deze keer mag je me niet onderkwijlen. Morgen misschien weer, als je weer beter bent.quote:
Ik snap het wel.quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
Ja tuurlijk maar deze keer mag je me niet onderkwijlen. Morgen misschien weer, als je weer beter bent.
Sterven, dat zal liggen aan de kijkcijfers, neem ik aanquote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc ook al ziek, sterkte en ik kan je nu al vertellen dat je morgen niet beter bent, sorry.(dwz, als je hetzelfde virus onder de leden hebt als ik)
Het is ook werk, kutwerk. Ik maak liever de plee schoon. Lijkt Dr. Gert op Dr. Bernard?quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
Je kan je ziek melden, hoor. Uiteraard kun je dan wel een huisbezoekje verwachten van dr. Gert op een moment dat je het niet verwacht. Het is ook net werk hè?
Hij heeft ook diep respect voor het eergevoel van Nana, vertelde hij Yasmin.quote:Op maandag 15 september 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ribas zegt dat Marco gestraft is door zijn goedheid. Hoe dan? Wil Ribas een wit voetje halen?
Op zich best een aardige film maar met af en toe echt zwakke momenten.quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Iemand "War of the Worlds" gezien en zo ja was het wat?
Niet echt een 'got to see' dusquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op zich best een aardige film maar met af en toe echt zwakke momenten.
Hebbesquote:
Volgens mij had ie het over Chelsea hoor, de keuze om de creditcard te wigeren,quote:Op maandag 15 september 2008 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft ook diep respect voor het eergevoel van Nana, vertelde hij Yasmin.![]()
Je nieren nemen een loopje met je.quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
20 tabletten? Ga je daar op een gegeven moment niet spontaan van kotsen? Vind 3 al tabletten al veel
Ik ga hem staks even helemaal bekijken.....quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stukje duurt 45 minuten, niet zo er lang...
Maar laat zien waar somigge mensen mee bezig zijn en hoe dat komt
Okay! Daar zie je hoe de grootste meelopers gekweekt wordenquote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik ga hem staks even helemaal bekijken.....
Kan hoor, maar ik hoorde hem echt Nana zeggen. Nana heeft zich inmiddels toch in een situatie gewerkt waarbij ze mogelijk volgende week al kan opkrassen. Dat zij er zoveel voor over heeft, was wat hij bewonderde, dacht ik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Volgens mij had ie het over Chelsea hoor, de keuze om de creditcard te wigeren,
maar ik kan het verkeerd hebben.........
Nee! Jij op Bonnie?quote:Op maandag 15 september 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook werk, kutwerk. Ik maak liever de plee schoon. Lijkt Dr. Gert op Dr. Bernard?
Ja! Hier ook ff gegoogled, dat moet het dan wel zijn. Als het tenminste klopt dat het met een K is.quote:
Irritant is dat, wanneer je geen beeld krijgt van iemand, zal over 5 weken hopelijk anders zijn, dan zullen we de eerste serieuze fans en groupies hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Doh, uitzending topic.
Ik heb er mijn twijfels bij. Krijg zelf geen enkele binding met wat er gebeurt.quote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Irritant is dat, wanneer je geen beeld krijgt van iemand, zal over 5 weken hopelijk anders zijn, dan zullen we de eerste serieuze fans en groupies hebben
Ze blijven wel voeren zolang jij kijkt krijg je binnen zeg maar, ik vind het grappig, Fiona niet gezien, klein beetje, maar daarvoor, hoef ik alleen maar naar haar te kijken (oog opslag enz), de meeste trouwens om te zien hoe ze "zijn".quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er mijn twijfels bij. Krijg zelf geen enkele binding met wat er gebeurt.
Niet te geloven dat dit Bonnie is. Gelukkig is Ronquote:
Ik ook niet. De uitzending van vanavond was ook weer zo onduidelijk dat je bijna verplicht bent de herhaling te bekijken.quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
Ik heb er mijn twijfels bij. Krijg zelf geen enkele binding met wat er gebeurt.
Hoi Mark, ik hoef niks te drinken. Duik mijn mand in en wens iedereen een fijne avond en een goede nachtrust.quote:
Begin jij ook al met die baggerquote:
Zijn ze daar nu echt zo amateuristisch dat ze niet snappen dat wij het zo niet goed kunnen volgen? GTST werd destijds toch ook met weinig middelen gemaakt, en daar zat toch een helder verloop in?quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet. De uitzending van vanavond was ook weer zo onduidelijk dat je bijna verplicht bent de herhaling te bekijken.
Gelukkkig telt dat niet mee voor de kijkcijfers.
quote:
Het zit een beetje dyslectisch in elkaarquote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu echt zo amateuristisch dat ze niet snappen dat wij het zo niet goed kunnen volgen? GTST werd destijds toch ook met weinig middelen gemaakt, en daar zat toch een helder verloop in?
Ik zeg niks. En zelfs dan zeg ik watquote:
Maar je hoeft toch ook niet alles te kunnen volgen om het te begrijpen? Misschien willen sommige mensen gewoon teveel tekst en uitleg. Dat zijn we natuurlijk gewend van DGK, daar schoten we al in de stress van een streamlock, dat we het niet meer konden volgen. Maar CBML is nou eenmaal een aan elkaar geplakte toestand, ik weet niet meer wie het zei, ik dacht Desii, dat je de gaten zelf wel kon invullen, met een beetje fantasie moet dat wel lukken. Volgens mij verwachten sommigen teveel van dit programma.quote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu echt zo amateuristisch dat ze niet snappen dat wij het zo niet goed kunnen volgen? GTST werd destijds toch ook met weinig middelen gemaakt, en daar zat toch een helder verloop in?
Je voegt echt niks toe.. Leuk met al die drank plaatjes hoor. Ik sta er alleen in denk ik. Maar ik vind je compleet ruk !quote:
Daar sta je niet alleen in, nog niet zolang geleden heeft hij daar een ban voor gekregenquote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je voegt echt niks toe.. Leuk met al die drank plaatjes hoor. Ik sta er alleen in denk ik. Maar ik vind je compleet ruk !
quote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar sta je niet alleen in, nog niet zolang geleden heeft hij daar een ban voor gekregen
ik hoef ook geen drankje, dank je.quote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Mark, ik hoef niks te drinken. Duik mijn mand in en wens iedereen een fijne avond en een goede nachtrust.
de mods van fok zijn het met je eens heb er inderdaad al een paar keer een ban voor gehadquote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je voegt echt niks toe.. Leuk met al die drank plaatjes hoor. Ik sta er alleen in denk ik. Maar ik vind je compleet ruk !
Tja, smaken verschillen. Ik voel me door wat ik voorgeschoteld krijg helemaal niet de neiging mijn fantasie in gang te zetten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te kunnen volgen om het te begrijpen? Misschien willen sommige mensen gewoon teveel tekst en uitleg. Dat zijn we natuurlijk gewend van DGK, daar schoten we al in de stress van een streamlock, dat we het niet meer konden volgen. Maar CBML is nou eenmaal een aan elkaar geplakte toestand, ik weet niet meer wie het zei, ik dacht Desii, dat je de gaten zelf wel kon invullen, met een beetje fantasie moet dat wel lukken. Volgens mij verwachten sommigen teveel van dit programma.
Ik vind het nog steeds een heerlijk programma.
Als ik dat zeg hier tegen bepaalde users zeg wat jij zegt, dan zit me PM box binnen 1 minuut vol, met ban dreigementen enz.quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
Ach laat die van rinsum toch, hij doet leuk mee op zijn manier.
Oeh zijn er ook nog mensen die serieus fantaseren over CBMLquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Ik voel me door wat ik voorgeschoteld krijg helemaal niet de neiging mijn fantasie in gang te zetten.
Waarom krijg ik dat nooitquote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als ik dat zeg hier tegen bepaalde users zeg wat jij zegt, dan zit me PM box binnen 1 minuut vol, met ban dreigementen enz.![]()
Iets moet je eerst intrigeren, zou ik denken. En dat mis ik dus totaal bij deze beelden.quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh zijn er ook nog mensen die serieus fantaseren over CBML![]()
![]()
![]()
Krijg je dan ban pm's van de mods of van users?quote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij zegt niet zo veel?![]()
Ik weet het niet
Dit lijkt een verkapt PMS-alarm. Daarin sta je niet alleen, Soury. Daar is eergisteren nog uitvoerig over gesproken in ons lieve subforumpje.quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er weer een geheim subforum ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit lijkt een verkapt PMS-alarm. Daarin sta je niet alleen, soury. Daar is eergisteren nog uitvoerig over gesproken in ons lieve subforumpje.![]()
Oh waar ???quote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit lijkt een verkapt PMS-alarm. Daarin sta je niet alleen, Soury. Daar is eergisteren nog uitvoerig over gesproken in ons lieve subforumpje.![]()
Jij was er ook bij, maar vond waarschijnlijk dat het jou niet aanging.quote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er weer een geheim subforum ofzo?
De PMS sessie... Oeps gemistquote:
Dacht ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hooguit buiten Fok, brother.quote:Op maandag 15 september 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ouwe koeien die bloeienquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Manu weet van niets he.![]()
CBML SC #38 waar fan en leandra jarig zijn
Manu zal ook weinig last hebben van PMS schat ik zo inquote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij was er ook bij, maar vond waarschijnlijk dat het jou niet aanging.
Nou ik betwijfel datquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat PMS weet ik wel, maar dacht even dat het ergens anders over gingquote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is pms ?quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Manu zal ook weinig last hebben van PMS schat ik zo in
Maar dat hoeft toch niet? Als je het dagen met zo'n getergde vrouw moet doen, gaat het ons ook gewoon aan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Manu zal ook weinig last hebben van PMS schat ik zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |