Klopt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, dat 'leegtrekken' van die credit card stelt helemaal niets voor als tegenhanger van de ongelijkwaardige verhoudingen.
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheidquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordig
Kijk naar de make up en de beroepen, daar waar uitzonderingen de regel vormen in deze maatschappij![]()
Dat 'van nature' heel betrekkelijk is, mag zo onderhand toch wel gebleken zijn. Volgens jouw redenering zijn alle mannen als Brian, en dat is niet zo, integendeel. Cultuur speelt een grote rol in hoe we ons vormen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Behandelen is wat anders dan hoe mannen en vrouwen verschillen van nature, dat wil ik alleen zeggen.
Jij hebt het over een Amanda die niet zo zelf verzekerd is als jou kennelijk, maar er zijn weinig vrouwen en meisjes die van zichzelf zelfverzekerd zijn.
Brain is agressief zeg jij, het mannelijke hormoon testosteron zorgt oa daar voor.
Hoe we ermee omgaan is wat anders
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt.
Als die gasten zelf 10k euro hadden in moeten leggen dan was het veel spannender geweest.
Dan zou een vrouw zo 2,5 tot 5k weg kunnen snoepen.
Ojee! een goed idee.
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheid
En ze met meer respect behandelt, hopelijk wederzijds, want de cc leegtrekken van iemand om er spullen voor andere van te kopen is eigenlijk denigrerend en een kinderachtige naai streek.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.
Er is in een hiearchie altijd baas boven baas.
Verder heb ik al wat proberen te verduidelijken in een post hierboven
Doe mij maar een lekkere 7up svp.quote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
wil er iemand hier wat drinken ?
Sinaasappel thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkere 7up svp.
Glas groene thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
Spagan doe ja baj da As An As Bonkquote:Op maandag 15 september 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi nee, al klinkt "gezellig Brabants" best nog wel OK. Maar het wordt erg als ze behalve de zajte j, ook nog eens een "a" gaan zeggen terwijl het een "e" is, en een "g" terwijl het een "r" is.
"Beste mensen, groetjes uit Sittard", wordt dan "Baste manse, jroetjes uit Sittagd".
Merk op: ze kúnnen best een gewone G! Alleen ze zeggen hem bij de verkeerde letter!
Pgaat jij ook zo as haag?quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het accent van Kally is schitterend, maar goed ik kom dan ook uit de buurt van Nijmegen.
Nee, ik kan 't niet eens al zou ik 't willenquote:
Ach, ja dat gaat allemaal heel ver weetje:quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Mathara het volgende:
[..]
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.
Blijft over, de groep die de kans niet krijgen{de radicale hiarchie} of dat niet in zich hebben.
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denkenquote:
Dat is dan ook een heldquote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |