Ribasquote:Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat mannen overheersend zijn, altijd al geweest, zal ook altijd zo blijven.
Ik blijf natuurlijk ook wel kijken maar dat komt meer voort uit een soort van DGK erfenis (Jullie).quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk waar het denk ik aan schort, het is gewoon allemaal een beetje te rustig en vrij braaf.... Ik heb nog niet met open mond van verbazing zitten te kijken, behalve dan vanwege de dommigheid en hoe de meiden zich af en toe neerzetten, maar niet vanwege acties die zijn ondernomen. Tis een beetje soft allemaal...ze proberen wel eens wat, maar het is t net niet...
Ik vermaak me er nog steeds wel mee en blijf ook wel kijken, maar moet zeggen dat als dit ouwehoeren erover op Fok er niet was dat ik dan waarschijnlijk wel zo afhaken...
Ik zit toch liever met onze steukert dan met Fionaquote:Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef neo567 het volgende:
Alhoewel Fiona, mannen om de tuin probeert te leiden om zo meer kansen te creëeren, en dat hebben ze door een beetje nog, ze is lekker, maar ze heeft iets wat tegen je gevoel zegt: er klopt iets niet bij Fiona...
quote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef -Blurk- het volgende:
Vervolg op
CBML SC #40 Heeft Chelsea een vent?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef Disana het volgende:
'Levensgevaarlijke vechtkat'
http://www.dumpert.nl/med(...)rlijke_vechtkat.html
Dat was ook mijn voorkeur, ben benieuwd hoe dat nieuwe meisje char - len is, die vind ik knapper als onze steukert!quote:Op maandag 15 september 2008 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit toch liever met onze steukert dan met Fiona.
Ja ik ook, zat al met m'n cursor op de uitzetknop.quote:Op maandag 15 september 2008 13:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dacht dat hij echt ging aanvallen
Knap meisje, maar wel wéér eentje met een zajte j.quote:Op maandag 15 september 2008 13:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn voorkeur, ben benieuwd hoe dat nieuwe meisje char - len is, die vind ik knapper als onze steukert!
quote:Op maandag 15 september 2008 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap meisje, maar wel wéér eentje met een zajte j.
Maar ze is wel veel beter te verstaan dan Kallie en Jooz.
Antwoord op de OP vraag, maar met een beetje logica was die vraag niet nodig, hooguit de verontwaardigingquote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef Mathara het volgende:
Ben jij een sterkere speelster? Geef je hier op voor Can't Buy Me Love!
In Can’t Buy Me Love is liefde wel degelijk te koop. Sterker nog, het is aan de orde van de dag! 5 vrijgezelle mannen wonen samen met 7 vrijgezelle vrouwen. De mannen beheren het geld, de vrouwen zijn mooi en moeten alles uit de kast halen om een man aan haak te slaan, zodat ze het geld van ‘hun’ man kunnen uitgeven. Aan het einde van elke week is het moment van de waarheid… De 5 mannen kiezen ieder 1 vrouw. De 2 vrouwen die geen man hebben, verlaten de villa en worden opgevolgd door 2 nieuwe aantrekkelijke vrouwen. Weer 2 vrouwen die de rust in het huis behoorlijk kunnen verstoren. Want ook zij krijgen 7 dagen de tijd om een man te veroveren…
In Can’t Buy Me love zijn de mannen de begeerlijke partij. Zij bepalen elke week met welke vrouw ze een koppel willen vormen. Ze weten alleen nooit wie van de vrouwen ze kunnen vertrouwen. Meent zij écht dat ze op hem valt of doet ze het uiteindelijk toch alleen maar om haar verblijf in de villa veilig te stellen en zijn geld te krijgen? Want dat is de voortdurende keuze van de vrouwen: ze gaan voor echte liefde (de man) of voor het geld. En misschien zelfs voor allebei… En hij? Ziet hij haar echt als zijn potentiële vrouw of kiest hij haar alleen omdat ze wel lekker is, maar hoopt hij de weken daarna écht de vrouw van zijn dromen in de villa te ontmoeten?
© 2008 RTL Nederland | Contact | Colofon
Adverteren | Gebruiksvoorwaarden | RTL home
En als je dan een sterkere speelster bent, dan moet je als een gek de voorwaarden en je script in je kop gaan stampen.
En zijn ook hun kansen meteen verkeken
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordigquote:Op maandag 15 september 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
Akveor mist het geluid van de vrouwen, over de ongelijke verhoudingen. Maar dat hebben we allemaal al in het begin gezegd.
Het programma wordt overigens wel geproduceerd door een vrouw. Dezelfde vrouw die Amanda en Brian zo overduidelijk in bescherming nam, ondanks dat Amanda geen zelfrespect had en Brian agressief was.
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne komen alleen normale mannen en vrouwen voor die elkaar gelijkwaardig bejegenen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordig
Kijk naar de make up en de beroepen, daar waar uitzonderingen de regel vormen in deze maatschappij![]()
Ja, meteen in het begin hebben diverse users al gezegd dat het misschien leuker zou zijn als de rollen af en toe omgedraaid zouden worden.quote:Op maandag 15 september 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
Akveor mist het geluid van de vrouwen, over de ongelijke verhoudingen. Maar dat hebben we allemaal al in het begin gezegd.
Het programma wordt overigens wel geproduceerd door een vrouw. Dezelfde vrouw die Amanda en Brian zo overduidelijk in bescherming nam, ondanks dat Amanda geen zelfrespect had en Brian agressief was.
Precies, dat 'leegtrekken' van die credit card stelt helemaal niets voor als tegenhanger van de ongelijkwaardige verhoudingen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, meteen in het begin hebben diverse users al gezegd dat het misschien leuker zou zijn als de rollen af en toe omgedraaid zouden worden.
En dat daardoor de vrouwen dus evenveel kansen zouden krijgen als de mannen. Nu is er geen evenwicht in dat opzicht.
Behandelen is wat anders dan hoe mannen en vrouwen verschillen van nature, dat wil ik alleen zeggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne komen alleen normale mannen en vrouwen voor die elkaar gelijkwaardig bejegenen.
Ik vind het niet zo mooi nee, al klinkt "gezellig Brabants" best nog wel OK. Maar het wordt erg als ze behalve de zajte j, ook nog eens een "a" gaan zeggen terwijl het een "e" is, en een "g" terwijl het een "r" is.quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt er écht de pest aan he
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, dat 'leegtrekken' van die credit card stelt helemaal niets voor als tegenhanger van de ongelijkwaardige verhoudingen.
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheidquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens typerend voor alle mannen en vrouwen tegenwoordig
Kijk naar de make up en de beroepen, daar waar uitzonderingen de regel vormen in deze maatschappij![]()
Dat 'van nature' heel betrekkelijk is, mag zo onderhand toch wel gebleken zijn. Volgens jouw redenering zijn alle mannen als Brian, en dat is niet zo, integendeel. Cultuur speelt een grote rol in hoe we ons vormen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Behandelen is wat anders dan hoe mannen en vrouwen verschillen van nature, dat wil ik alleen zeggen.
Jij hebt het over een Amanda die niet zo zelf verzekerd is als jou kennelijk, maar er zijn weinig vrouwen en meisjes die van zichzelf zelfverzekerd zijn.
Brain is agressief zeg jij, het mannelijke hormoon testosteron zorgt oa daar voor.
Hoe we ermee omgaan is wat anders
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt.
Als die gasten zelf 10k euro hadden in moeten leggen dan was het veel spannender geweest.
Dan zou een vrouw zo 2,5 tot 5k weg kunnen snoepen.
Ojee! een goed idee.
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk denegrerend en "hokjes" gedrag. Ook in mijn leven is er alleen maar een gezonde gelijkwaardigheid, en zou de uitzondering van de regel zijn dat een vrouw bewust kiest voor een vorm van ongelijkwaardigheid
En ze met meer respect behandelt, hopelijk wederzijds, want de cc leegtrekken van iemand om er spullen voor andere van te kopen is eigenlijk denigrerend en een kinderachtige naai streek.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee. Dan hadden ze tenminste iets gevoeld van de acties van de vrouwen.
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.quote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hokjes gedrag is denigrerend, maar is nodig om te heersen en te kunnen beteugelen.
Er is in een hiearchie altijd baas boven baas.
Verder heb ik al wat proberen te verduidelijken in een post hierboven
Doe mij maar een lekkere 7up svp.quote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
wil er iemand hier wat drinken ?
Sinaasappel thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkere 7up svp.
Glas groene thee graagquote:Op maandag 15 september 2008 14:30 schreef markvanrinsum het volgende:
Spagan doe ja baj da As An As Bonkquote:Op maandag 15 september 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo mooi nee, al klinkt "gezellig Brabants" best nog wel OK. Maar het wordt erg als ze behalve de zajte j, ook nog eens een "a" gaan zeggen terwijl het een "e" is, en een "g" terwijl het een "r" is.
"Beste mensen, groetjes uit Sittard", wordt dan "Baste manse, jroetjes uit Sittagd".
Merk op: ze kúnnen best een gewone G! Alleen ze zeggen hem bij de verkeerde letter!
Pgaat jij ook zo as haag?quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het accent van Kally is schitterend, maar goed ik kom dan ook uit de buurt van Nijmegen.
Nee, ik kan 't niet eens al zou ik 't willenquote:
Ach, ja dat gaat allemaal heel ver weetje:quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef Mathara het volgende:
[..]
Had ik gelezen, maar ik ben niet met je eens dat er maar weinig zelfverzekerde vrouwen zijn. Die groep is groter dan andersom, en wat ik bedoelde is dat daarvan dan weer een deel er zelf voor kiest.
Blijft over, de groep die de kans niet krijgen{de radicale hiarchie} of dat niet in zich hebben.
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denkenquote:
Dat is dan ook een heldquote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou moet ik door jou aan Frank Boeijen denken
Het is een enge wenkbrauw.quote:
Hahaha "enge wenkbrauw".quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*
quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*

Ja toch? niet dan?quote:
Effe checkenquote:
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaanquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Het is Gelders of Nijmeegsquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingenquote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.Maar als je net als FB murmelt is het fijn dat het begrijpelijk is ook allemaal.
Dialecten, "slang" of whatever is zowiezo moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, plat A'dams / Haags is net zo erg dus wat dat betreft.
De meeste Amsterdammers spreken slechter ABN dan de gemiddelde Friesquote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Ja, het is de articulatie!quote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingen
Duidelijk articuleren dat is een kunst op zich voor sommige![]()
En van Leiden, Haarlem en Den Haag.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Utreggers laten de t weg daar waar ie hoor en plakken hem eraager daar waartie nie hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Tineke Schouten op z'n Rotterdams.
Toch kan ze dit het best, lekker plat Utregs. Maar dat is niet zo vreemd natuurlijk.![]()
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.quote:
Joah.quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |