Het is een enge wenkbrauw.quote:
Hahaha "enge wenkbrauw".quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*
quote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is een enge wenkbrauw.![]()
*ril*

Ja toch? niet dan?quote:
Effe checkenquote:
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaanquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Het is Gelders of Nijmeegsquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil die man altijd epileren.![]()
En dan dat zingen, alsof ie chronisch neusverkouden is. En ook nog alle letters raar, wat dan blijkbaar weer brabants is ofzo.
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingenquote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die zegt ABN te spreken.Maar als je net als FB murmelt is het fijn dat het begrijpelijk is ook allemaal.
Dialecten, "slang" of whatever is zowiezo moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, plat A'dams / Haags is net zo erg dus wat dat betreft.
De meeste Amsterdammers spreken slechter ABN dan de gemiddelde Friesquote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
ABN is ook afgeleid van amsterdamse taal ooit, dus logisch dat de meeste dat niet verstaan
Ja, het is de articulatie!quote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij lijkt veel binnends monds te praten of uhh zingen
Duidelijk articuleren dat is een kunst op zich voor sommige![]()
En van Leiden, Haarlem en Den Haag.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Utreggers laten de t weg daar waar ie hoor en plakken hem eraager daar waartie nie hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Tineke Schouten op z'n Rotterdams.
Toch kan ze dit het best, lekker plat Utregs. Maar dat is niet zo vreemd natuurlijk.![]()
Ik ben een paar maal naar een optreden van haar geweest, echt geweldig. Zo lig je onder je stoel van het lachen, zo lopen de tranen over je wangen als ze een gevoelig liedje zingt. Maar goed, ieder zijn meug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |