Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.quote:Op maandag 15 september 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Zin om te rellen? PeterNB is vandaag in relmodus...
Beste anoniempje:quote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[Lieve Mona-modus aan]
Lieve Mona,
Mijn man is sinds kort homofiel. Moet ik hem nu
de rug toekeren?
[uit]
dat is fondant, gemaakt van marsmallows en poedersuiker, en mierzoet.quote:Op maandag 15 september 2008 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat zit er omheen? Is het marsepein of hoe heet dat andere ook weer?
Klinkt eerder als Godfried Bomansquote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[Lieve Mona-modus aan]
Lieve Mona,
Mijn man is sinds kort homofiel. Moet ik hem nu
de rug toekeren?
[uit]
Je hoeft toch niet te scheidsrechteren bij een korfbal wedstrijd???quote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.
Net met zweethoofd heel veel vitamines gekocht en hopelijk zet dat snelle zoden aan de dijk, want de rest van de week móet ik echt werken ivm afspraken die niet kunnen worden verzet.
Hoebedoelu?quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef dieenebart het volgende:
Je hoeft toch niet te scheidsrechteren bij een korfbal wedstrijd???
okee dan rellen we niequote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ben vandaag heel erg uit mijn hum. Vanochtend koortsig in de tandartsstoel, werk afgebeld en de hele dag liggen slapen, woelen, zweten en rillen. Kortom: blegh.
Net met zweethoofd heel veel vitamines gekocht en hopelijk zet dat snelle zoden aan de dijk, want de rest van de week móet ik echt werken ivm afspraken die niet kunnen worden verzet.
Ja kut dat die flikkers zich blijven voortplanten zonder vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 18:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zelfs god kon er niet onderuit: zonder vrouw gaat het niet !
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.quote:
Tis net zoals zuurstof en bloed, je bloed reageert "liever" of "beter" met CO als met O2, maar daar er een tekort aan CO is; moet het de "moeilijkere" reactie met zuurstof aan, gewoon een kwestie van luiheidquote:Op maandag 15 september 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
Ja kut dat die flikkers zich blijven voortplanten zonder vrouw
Je moest eens weten met hoeveel vrouwen ik sex gehad heb toen ik er net achterquote:
Staat ergens op youtube, top aflevering.quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.
Sex is wat anders als een relatie tenzij je een sex relatie hebt hadquote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moest eens weten met hoeveel vrouwen ik sex gehad heb toen ik er net achter
kwam dat ik waarschijnlijk homo was (om mezelf proberen 'om te turnen') !!!!!
Ik vind het beste wat Jiskefet ooit gemaakt heeft "De Dierenwinkel'quote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Jiskefet, Debiteuren/Crediteuren. Meneer Jos komt binnen en heeft 'slecht geslapen'. Zo heet de aflevering dan ook, en het slaat op dat hij zenuwachtig is voor een korfbalwedstrijd waarbij hij de scheids moet zijn. Later komt Storm nog binnen met een pistool en doen ze Russisch Roulette.
Ja maar als je nou nooit verliefd wordt op een meisje?quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef neo567 het volgende:
[..]
Sex is wat anders als een relatie tenzij je een sex relatie hebt
Heb ik het boek van!quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het beste wat Jiskefet ooit gemaakt heeft "De Dierenwinkel'![]()
"Goooeie-middag"
Kan ik me niets bij voorstellen, sorry.quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar als je nou nooit verliefd wordt op een meisje?
Ah joh, die wijven doen ook altijd maar alsof...quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Fiona is er zo eenquote:Op maandag 15 september 2008 18:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah joh, die wijven doen ook altijd maar alsof...
quote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef neo567 het volgende:
Ook lachen:![]()
[..]
leuke mopjes........
en dit;
Weet je wat me broer zei? Als je je moeder slaat, groeit je hand boven je graf
Geweldig!quote:Op maandag 15 september 2008 18:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
daar zei mijn moeder ook altijd maar ze zij als je slaat of steelt groeit je hand boven je graf...
zodat we geen kokjes uit de koektrommel zouden jatten ofzo![]()
dus de eerste keer dat ik met mijn ouders op een kerkhof kwam om bij iemand een bloemetje op het
graf te leggen (weet echt niet meer bij wie.....) was ik een jaar of zeven en liep ik dus rond te kijken
of ik handen zag![]()
Geen hand te zien........ dus ik roep keihard vanaf een paar meter naar me moeder....
Hé Ma...... d'r ligt hier geen één dief ofzo hé !
Pa en Ma boos
ik trok altijd alles in twijfelquote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn oma zei dat ook tegen mij, trok het uiteraard meteen in twijfel
Ja, vroeger...quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het boek? Ehhhhh......................okeeeeeeeeeeeeeej
Een boek over Jiskefet??? Leest dat net zo lekker als het kijken naar de YT'jes?quote:
Kleverige bladzijden?quote:
Ik ook was en ben eigenwijs; je moet de mening vd meerderheid nooit verwarren met de waarheid, maar ja wie heeft de juiste hersenspoeling in handen, de meerderheid?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik trok altijd alles in twijfel
ik was een kutkind ik geloofde nooit iets
quote:Op maandag 15 september 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een boek over Jiskefet??? Leest dat net zo lekker als het kijken naar de YT'jes?
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik trok altijd alles in twijfel
ik was een kutkind ik geloofde nooit iets
De eerste of de tweede?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vertel nog eens over de oorlog Opa Enebart???
Ken je die film the wave?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.
Beetje een late maar nog van harte.
Dank je wel !!!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij was dus net zo'n kutkind als ik. Heb mijn ouders tot wanhoop gedreven.
Beetje een late maar nog van harte.
Die heb ik op de middelbare school gezien. Heeft heel veel indruk op me gemaakt, toentertijd. Peer pressure in optima forma.quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
Ken je die film the wave?
Daarin wordt een en ander goed uidelijk, hoe mensen veranderen onder groepsdruk enzo!
Serieus kijken als je tijd hebt!!
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
Hoi!quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio allen! Goed sfeertje zo te zien. Nice!
Wat heeft het ageren tegen je ouders te maken met groepsdruk? Beats me, maar ik begrijp je wel vaker niet.quote:Op maandag 15 september 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
Ken je die film the wave?
Daarin wordt een en ander goed uidelijk, hoe mensen veranderen onder groepsdruk enzo!
Serieus kijken als je tijd hebt!!
Nee die lul wilde maar 500 euro zakken met zijn prijs.quote:
ik kreeg 'm als waarschuwings film te zien in "dienst" !quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik op de middelbare school gezien. Heeft heel veel indruk op me gemaakt, toentertijd. Peer pressure in optima forma.
Ouders zijn autoritair als je klein bent, totdat je gaat puberen dan wil je niets van ze weten maar wel zakgeld hebben enzz, zo goed genoeg of moet ik doorgaan, de groep heeft op sommige mensen ook zo'n uitwerkingquote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft het ageren tegen je ouders te maken met groepsdruk? Beats me, maar ik begrijp je wel vaker niet.
Film is geweldig, dat dan weer wel.
Hoi Smashie !!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio allen! Goed sfeertje zo te zien. Nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |