Bijen hebben klieren die was uitscheiden, daar bouwen ze raten van, geen nest.quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef neo567 het volgende:
Bijen eten nectar, maar waar maken ze hun nest van zeg maar?
Ohja raten van was --> stom stom stom...quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijen hebben klieren die was uitscheiden, daar bouwen ze raten van, geen nest.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
ManU, werk jij undercover bij de FP of zo?
de imker zei,,,ergens houdt iemand bijen in de buurt, die zijn weggevlogenquote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, bijen eten geen hout.Waar zaten die bijen wespen eigenlijk?
Ik lees je edit. Een bijenvolk heeft maar 1 koningin, als ze gaan zwermen ook. Het kan zijn dat je 2 bijenzwermen ergens hebt gehad en het 3e een wespennest is geweest. Moeilijk te beoordelen maar ik kan er niks anders van maken.
nog steedsquote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
Nog twee en een half uur!
Spannend !!!
quote:
In NL is het na half 4 biertijdquote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef neo567 het volgende:
Ha! Lekker bakkie eerst nog ff, alhoewel het wel bijna biertijd is!![]()
Ik pak de koffie eerst Mark, bedankt !
[..]
Grin, alsof het de finale betreft....quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef neo567 het volgende:
Nog twee en een half uur!
Spannend !!!
Spamquote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Jaap laat ook weer eens van zich horen over benefietavond voor KIKA.
404 Page Not Found.quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef hondjes het volgende:
lekker, koffie maar, en sigaretje..hehe, wat een dag
Jaap schrijft echt goede stukjes, ik denk helemaal met z'n hoofd tijdens dat lezen, wordt er japig vanquote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jaap schrijft echt goede stukjes, ik denk helemaal met z'n hoofd tijdens dat lezen, wordt er japig van
Hier niet, ze kijken van niets op hoorquote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het logo van Trots Op Nederland op mijn billen laten zetten. Is dat raar?
Schattig!quote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
n.a.v dit Taarten en cupcakes decoreren #2 - Met spacende cake!
een taart gebakken, mijn eerste
daar durf ik hem niet te plaatsen, dan steekt hij zo af tegen al die mooie taarten.
Dus val ik jullie er lastig mee
[ afbeelding ]
Maak je ook een foto van de binnenkant als het zover is?quote:Op maandag 15 september 2008 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
taart met slagroom en aardbeivulling
Wat is er mis met Rita dan?quote:Op maandag 15 september 2008 18:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar zolang je in een hokje zit en daar blijft, prrrrrrrima![]()
Het had allemaal wel wat netter en nauwkeuriger gekund he! Nu is het netquote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
daar durf ik hem niet te plaatsen, dan steekt hij zo af tegen al die mooie taarten.
[ afbeelding ]
nee hoor peter dat is niet raar dit is cool(gaaf)quote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het logo van Trots Op Nederland op mijn billen laten zetten. Is dat raar?
Vind het wel een mooi voetbal-club-achtig-logo.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor peter dat is niet raar dit is cool(gaaf)
Lief taartjequote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit er omheen? Is het marsepein of hoe heet dat andere ook weer?quote:Op maandag 15 september 2008 18:07 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
WB.quote:Op maandag 15 september 2008 18:21 schreef Copycat het volgende:
Daar is ik weer.
quote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi voetbal-club-achtig-logo.
En.......ik beter 10x TON op mijn kont dan ajax op mijn voetzool.....................
[Lieve Mona-modus aan]quote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[Ds Gremdaat-modus aan]
Pijpen met een koortslip, is dat verstandig?
[uit]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |