De heldquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef Mikkie het volgende:
In ere hersteld: de tietenfipo!
[ afbeelding ]
ik lasquote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
He gets Mikkie
Jij snapt 'm, dan zijn we toch al een heel eind?quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
ff kwoot toevoegen, hij is zo niet echt duidelik
quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, dan zijn we toch al een heel eind?
Wat is er mis mee? Wees blij dat we vrouwelijke assets op waarde schatten!quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
He gets Mikkie
nu komt er weer een opmerking dat ze iets op de achtergrond lelijk vondquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Wees blij dat we vrouwelijke assets op waarde schatten!
quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, dan zijn we toch al een heel eind?
Ja tochquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij het zou waarderen.
Nou als ik mijn post in jouw quote lees dan roept dat meteen associaties met masturbatie.quote:
Ja dank je, wrijf het er nog een keer in dat ik geen seks hebquote:Op zondag 14 september 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet toch wat als Cali ergens ver weg zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt dat Yashi daarvoor de aangewezen persoon isquote:Op zondag 14 september 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dank je, wrijf het er nog een keer in dat ik geen seks heb
Zoiets jaquote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
Komt er dus gewoon op neer dat we alledrie momenteel een beetje weinig van bil gaan
Whehehe.quote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
Komt er dus gewoon op neer dat we alledrie momenteel een beetje weinig van bil gaan
Cali dr bij en je hebt er al 4, er zijn vast nog wel anderen die zich willen aansluiten?quote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
Dat niet, maar ik schreeuw dat tenminste niet van de dakenquote:Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee jij bent meisjes aant "doppen" alsof je leven ervan afhangt
Ik heb zo'n vermoeden dat swarma en CP ook wel op de lijst kunnenquote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Cali dr bij en je hebt er al 4, er zijn vast nog wel anderen die zich willen aansluiten?
ik welquote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik schreeuw dat tenminste niet van de daken.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat swarma en CP ook wel op de lijst kunnen.
Nee we gaan geen mensen bestempelen die daar zelf niets over te zeggen hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Hoewel 'willen' misschien een relatief begrip is. Misschien kunnen we er 'moeten' van maken.
Daar doelde ik niet op, kennelijk verkeerd geïnterpreteerd door zowel Yashi als jij.quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Nee we gaan geen mensen bestempelen die daar zelf niets over te zeggen hebben
quote:Hoewel 'willen' misschien een relatief begrip is. Misschien kunnen we er 'moeten' van maken.
quote:Komt er dus gewoon op neer dat we alledrie momenteel een beetje weinig van bil gaan
Als in: ik weet niet of mensen er nou om staan te springen om zich aan te willen sluiten bij de clan die weinig van bil gaat. Willen is een groot begrip, het is meer dat de situatie niet anders is.quote:Cali dr bij en je hebt er al 4, er zijn vast nog wel anderen die zich willen aansluiten?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ik ga m dan maar eens ff lekker door de vuist gieren en daarna slapen
Voor die reactie deed ik het alleen alquote:
Heerlijk, die taalgrappenquote:Op maandag 15 september 2008 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maarre alle gekheid op een stokkie, ik ga plat
Prachtig he? In het engels kan het allemaal nog veel mooierquote:
Je bent m'n heldin!quote:
Als ze dat nodig vinden verdedigen ze zich echt nog wel.quote:Ik bedoelde alleen dat swarma en CP ook de kans moeten krijgen zich hier te verdedigen, en te vertellen over hun eventuele grootse avonturen, voordat je ze in een hokje plaatst zonder de details te weten
All crazyness on a stick, I'm going flat?quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prachtig he? In het engels kan het allemaal nog veel mooier
Ben je gek.quote:Op zondag 14 september 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie?
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Maar dan had je natuurlijk weer niet in je cabrio kunnen cruisen.quote:Op maandag 15 september 2008 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
idd fok bestaat uit ongefungeerde uitsprakengratis tip: maldense kermis is saai
*proest*quote:Op maandag 15 september 2008 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
All crazyness on a stick, I'm going flat?
Weltrustenquote:
Kun je geen ander bijbaantje krijgen?quote:Op maandag 15 september 2008 08:24 schreef Nielez het volgende:
Zooo na om 5.15 de kranten te doen kon ik weer even slapen.
Gaat het de hele week regenen? Dan wordt het een dure week, want dan ga ik elke dag met de auto naar de uniquote:Op maandag 15 september 2008 07:18 schreef Manu82 het volgende:
Heel de week weer in de regen naar de uni![]()
tvp
Wat is er niet goed aan dan? Nog steeds ziekjes?quote:
Dat is overigens wel een beetje creatief naar je toe rekenen hèquote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef Nielez het volgende:
@Manu,
Dat heb ik ook.
Maar iedere ochtend kranten is toch wel ok als je bekijkt dat t 170 euro per 4 weken is voor iedere ochtend een kwartiertje.
170/(4*6*0.25) = 28,33 per uur.
En die kranten sluiten aan op mijn bus, kan als ik om kwart voor 9 op uni moet zijn eerst nog kwartiertje kranten voordat k de bus pak.
Dus. En ik heb de bus van 9.12 te halen dus ik vertrek.
Dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Als ze dat nodig vinden verdedigen ze zich echt nog wel.. En zo niet, ook prima. Net alsof je je voor alles dat op fok wordt gepost dient te verantwoorden, kom op zeg
Is dat nog niet afgelopenquote:
Ik ben er niet helemaal over uit wat ik er van vind. Al die negers en kindsoldaatjes...it's just not '24'.quote:
Kennen jullie die Edwin of die vriendin ofzo, welke debiele vriendin laat een filmpje waar ze op vreemdgaat op haar mobiel staanquote:
In firefox doet ie 't bij mij ook niet, IE welquote:Op maandag 15 september 2008 12:10 schreef morgane het volgende:
Die trailer doet t hier niet, zie alleen t beginplaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |