Ik ga dat zeker ook doen. Niet echt de kans voor gehad..quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sterkte.
Maar nu kun je iedereen gaan pakken wie je maar wil.
Zullen we dat even buiten beschouwing laten ? Het is echt een rampscenario.quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef ozzyat105 het volgende:
hoe kwam je erachter dan?
Klopt, ik zal dat spreekwoord voortaan ook in mijn mond nemen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iets met een ezel en een steen..
Idd, je zou denken dat na de 1ste keer het vertrouwen toch echt wel helemaal (ook na 1.5 jaar) weg is.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iets met een ezel en een steen..
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zullen we dat even buiten beschouwing laten ? Het is echt een rampscenario.
Ik moet het toch van me afschrijven ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.
Ik zou zeggen begin maar bij het begin!quote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet het toch van me afschrijven ?
Vanaf Decemberquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef FreeShooter het volgende:
Maar mijn vraag is dan... hoelang was het nu al weer aan?
dat dus..quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.
Hihi, een grapje.quote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Fcuker het volgende:
wat is vreemdgaan voor je dan? Heeft ze met iemand anders gechat?
dat gaat aardig richting een rampscenarioquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef zquing het volgende:
Je deed de deur open en ze lag daar met iemand anders in bed?
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gaat aardig richting een rampscenario
Beter zonder dan met tochquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.
En ja, tijdens het neuken. Behoorlijk confronterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |