Ik ga dat zeker ook doen. Niet echt de kans voor gehad..quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sterkte.
Maar nu kun je iedereen gaan pakken wie je maar wil.
Zullen we dat even buiten beschouwing laten ? Het is echt een rampscenario.quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef ozzyat105 het volgende:
hoe kwam je erachter dan?
Klopt, ik zal dat spreekwoord voortaan ook in mijn mond nemen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iets met een ezel en een steen..
Idd, je zou denken dat na de 1ste keer het vertrouwen toch echt wel helemaal (ook na 1.5 jaar) weg is.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iets met een ezel en een steen..
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zullen we dat even buiten beschouwing laten ? Het is echt een rampscenario.
Ik moet het toch van me afschrijven ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.
Ik zou zeggen begin maar bij het begin!quote:Op zondag 14 september 2008 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet het toch van me afschrijven ?
Vanaf Decemberquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef FreeShooter het volgende:
Maar mijn vraag is dan... hoelang was het nu al weer aan?
dat dus..quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, open er dan geen topic over als je d'r niet over wil praten.
Hihi, een grapje.quote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Fcuker het volgende:
wat is vreemdgaan voor je dan? Heeft ze met iemand anders gechat?
dat gaat aardig richting een rampscenarioquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef zquing het volgende:
Je deed de deur open en ze lag daar met iemand anders in bed?
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gaat aardig richting een rampscenario
Beter zonder dan met tochquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vindt foto's op haar telefoon en een filmpje die HIJ heeft gemaakt.
En ja, tijdens het neuken. Behoorlijk confronterend.
Dude, wtf.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een post.quote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Badabingea het volgende:
Dat zegt die niet. Opzich beter dat je het nu weet, stel je dat je nog langer met die kut gelopen had. Beter ga je goed stappen het weekend. Sterkte gast. Geniet van je vrijheid.
Jammer dat het weekend net voorbij isquote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een post.
Geniaal, dankje. Dat is ook iets wat ik zeker ga doen.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fucking hell.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef poepeneesje het volgende:[/b]
quote:Jammer dat het weekend net voorbij is.
En dan te bedenken dat het de 2e keer is..quote:Sterkte, zoiets wens je echt NIEMAND toe...
Nee, dan krijgen we dat weerquote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De ongeschreven regel mag dan wel luiden: "Gij zult als man geen vrouwen slaan"
Dikke tering in dit gevalik had al haar tanden uit haar bek geslagen.
Nouja, de emancipatie zou in dit soort gevallen inderdaad wel even de andere kant op mogen werken.quote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
LOLquote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
You can only blame yourselfquote:Op zondag 14 september 2008 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
En dan te bedenken dat het de 2e keer is..
Preciesquote:
wtf?quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja of het blijkt je vader te zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Dat lijkt me wel heftig om zo erachter te komen.Ik hoop niet dat de gozer ook een vriend van jou is.Dat zou een echt rampscenario zijn.Sterkte man.
ik heb geen idee wie het was. Gelukkig heb ik hele goede vrienden.quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Dat lijkt me wel heftig om zo erachter te komen.Ik hoop niet dat de gozer ook een vriend van jou is.Dat zou een echt rampscenario zijn.Sterkte man.
Jezus, wat een dom wicht. Het minste dat ze had kunnen doen was toch wel haar sporen uitwissenquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast....quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef julian6 het volgende:
plemp die foto's en dat filmpje is online![]()
Bro's before ho's.quote:Op maandag 15 september 2008 00:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie het was. Gelukkig heb ik hele goede vrienden.
Ja dat heb ik altijd met kado's voor de 2e keer uitpakken.quote:Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Iets nemen met je ex is hetzelfde als cadeautje voor de 2e keer uitpakken.
Je komt altijd weer dezelfde problemen
Dat dus.quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef julian6 het volgende:
Wat ik zou doen zijn veel mensen het hier niet met mij eens. Maar ik zit dan ook anders in elkaar dan de meeste hier.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
En op dumpert natuurlijk, schijt aan. Zo pak je ze wel terug.quote:
Jij zou haar de mollen van dichtbij laten bekijken?quote:Op maandag 15 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat ik zou doen zijn veel mensen het hier niet met mij eens. Maar ik zit dan ook anders in elkaar dan de meeste hier.
Nee, vrouwen slaan doe je niet. Maargoed het gaat over Edwin hier, niet over mij.quote:Op maandag 15 september 2008 11:53 schreef PDOA het volgende:
Jij zou haar de mollen van dichtbij laten bekijken?
Wat een heerlijke visuele postquote:Op zondag 14 september 2008 23:32 schreef Re het volgende:
och beter zo een keer (althans voor de tweede keer dan) hard op je plaat gaan dan dat het al etterend en zwerend had doorgezet voor een tijdje, die puist moest toch een keer breken...
quote:Op maandag 15 september 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien was je gewoon dronken en heb je dat filmpje zelf gemaakt
Geen slecht ideequote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef MarMar het volgende:
Wat lopen er een kutwijven rond op deze planeet!
Sterkte gast enneh, misschien niet onverstandig om je even te laten checken bij de dokter.
Vrouwen sla je inderdaad niet, als ik een vent ken die een vrouw slaat ga ik er heen met vriendenquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, vrouwen slaan doe je niet. Maargoed het gaat over Edwin hier, niet over mij.
sla je 2 vliegen in 1 klap(quote:Op maandag 15 september 2008 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
Vrouwen sla je inderdaad niet, als ik een vent ken die een vrouw slaat ga ik er heen met vrienden![]()
Whiskeyquote:Op maandag 15 september 2008 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
sla je 2 vliegen in 1 klap(). Eerst ff lekker je ex slaan en daarna meteen zuipen met je vrienden
quote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef julian6 het volgende:
quote:(death09)my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed
(ktp753)ouch.
(death09)yeah.i sent them to her dad
whehequote:Op maandag 15 september 2008 08:00 schreef Joene het volgende:
Omdat het de 2ekeer is , misschien ben je gewoon niet zo goed in bed ?
Ten eerste is dat een hypocriete kutregel (waar men zich niet teveel aan moet houden).quote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geloof dat TS dan bang is dat zijn/haar vrienden er dezelfde moraal op nahouden als hijzelf en dan even met een knokploegje langskomenquote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef Paramnesia het volgende:
]
[..]
Ten eerste is dat een hypocriete kutregel (waar men zich niet teveel aan moet houden).
En ten tweede, ik denk dat niemand zou opkijken als je haar idd een paar hoeken gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |