Hij lijkt op die ene vriend van Lucas uit One Tree Hill een beetje, in het begin zeg maar. Die basketbal vriend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem wel doen hoor IB
Wow wat een geheugen heb ik, heb alleen onder dwang seizoen 1 en 2 gezien en die waren wel leuk.quote:
wie gebruikt er ook torrentsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik kan seizoen 13 niet fatsoenlijk geseed vindendus dan maar via de tv kijken..
Ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:00 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
wie gebruikt er ook torrents
Tenzij het private torrents zijn zou ik er maar mee stoppen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:01 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik
Wat is jou alternatief dan?
Dat is geen antwoord op mij vraagquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Tenzij het private torrents zijn zou ik er maar mee stoppen.
Weeds kijken, de nieuwe afleveringen van californication, de gruwelijk slechte nieuwe aflveringen van PB kijken, I give up. Maar waarschijnlijk gossip girl of ugly betty.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei ik heb een streamsite gevondenik weet wel wat ik morgen ga doen
Het is 'm anders wel gewoon hoor, dus eigenlijk maak je anderen voor niets belachelijkquote:
Held!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan op zaterdagavond niet meer zo leuk, de gemiddelde leeftijd is volgens mij gezakt naar 16 en het publiek is niet echt mijn smaak. Het kijk-mij-eens-tof-zijn gehalte zijn samen met de prijs van een biertje redelijk hoog op een zaterdagavond. Een paar jaar geleden was ik ook een mannetje van 16, dus ik neem ze niks kwalijk verder. Maar ik ga liever op dinsdag of donderdag uit.
Jij bent er wel neem ik aan, standaard
Dat lijkt me een vet plan, badass men take over the world! Alleen dat idee van 'in de bus' staat me minder aan, ik heb een tyfushekel aan de bus (al zou dat wel matchen met m'n badass-look natuurlijk)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opblaas Mikkies en opblaas Hosti's
Beste idee van Nederland
Hosti en ik als boksbal?quote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een waar je water aan de onderkant moet doenzodat je hem als boksbal kan gebruiken
quote:Sterf, kuthoer!
Waar moeten we zijn voor een prototype?quote:Op zondag 14 september 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Ja, lul er maar een punt aan.
Dan moeten die poppen wel reteduur worden, want ik wil natuurlijk wel kneitersrijk worden van de royalties.
Ander topic, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 03:23 schreef Slarioux het volgende:
Nielez PM'de me... 'ik kan niet meer posten!'
Misschien bedoelt hij deze:quote:
Oeh, dat klinkt niet goed. Wellicht een wat voorbarige conclusie, maar gezien het tijdstip: te hard gereden?quote:Op zondag 14 september 2008 03:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Megaklapper zojuist gezien op de afrit DUKENBURG vanaf de A73.. Blauw van de politie en een total loss auto.. met gigantisch veel zooi op de weg..
Gefeliciteerd! Je hebt er een week voor moeten bikkelen maar dat lidmaatschap heb je toch mooi binnenquote:Op zondag 14 september 2008 03:54 schreef LastRequest het volgende:![]()
TT
![]()
Ik ben nu écht écht écht kapot, zo ziek als een hond maar eindelijk lid and proud of it!
Heb al een mooie gele trui en polo
quote:Op zondag 14 september 2008 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij doet informatica, jij hebt geen "dingen" te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met Slar en Moblo uit het RU topicquote:Op zondag 14 september 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Nielez komt ook uit de moblo-clan?
Dat is toch ook een gebouwquote:Op zondag 14 september 2008 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ookStomme Hanno vakken
Zou een asielzoekerscentrum ook mogen?
Hehe leukquote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Nou Mik ik ben "vroeg" naar huis gegaan omdat ik zo kapot was, volgens mij is het feest nog heel lang doorgegaan haha.. en Dupje idd Ovum!
Haha ken je toevallig ook een Victor en een Mike?quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik had het er ook nooit op maar vind het hier gewoon anders dan bij verenigingen waar ik eerder geweest ben.. en tot nu toe bevalt het echt supergoed, heb al zoooveel mensen leren kennen!
Hehe ja, nou dat is mooi dan!quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik had het er ook nooit op maar vind het hier gewoon anders dan bij verenigingen waar ik eerder geweest ben.. en tot nu toe bevalt het echt supergoed, heb al zoooveel mensen leren kennen!
Omdat ik hoofdpijn kreeg, en dat loopt bij mij bijna altijd uit op migraine. Plus ik was er met een vriendin, en die ging savonds nog naar een concert in utrecht, dus die was al eerder weg. Vriendje was er ook, maar die moest fotograferen voor fok, dus die zag ik ook bijna niet.quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Duppie waarom ben je al zo vroeg weggegaan bij Appelpop, Guus Meeuwis was top. Hoe was de rest (we waren pas om 22u in de tent
)?
Inteam dacht ik, als ik het me goed heb herinnerend.quote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef LastRequest het volgende:
De naam Victor heb ik wel gehoord, maar weet het zo niet.. komt binnenkort wel!
Welke jaarclub weet je dat?
En een Frans?quote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef LastRequest het volgende:
De naam Victor heb ik wel gehoord, maar weet het zo niet.. komt binnenkort wel!
Welke jaarclub weet je dat?
quote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef Dupje het volgende:
Omdat ik hoofdpijn kreeg, en dat loopt bij mij bijna altijd uit op migraine. Plus ik was er met een vriendin, en die ging savonds nog naar een concert in utrecht, dus die was al eerder weg. Vriendje was er ook, maar die moest fotograferen voor fok, dus die zag ik ook bijna niet.
Ik heb verder Fox, Voicst, The Opposites, All Missing Pieces (incl schreeuwende meisjes) en Black Bottle Riot gezien, was leuk allemaal! Alleen Opposites hadden heel slecht geluid...
Mja volgens mij was het meeste geluid in die tent slecht...quote:Op zondag 14 september 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik hoorde dat Kane ook slecht geluid had.
Dan heb ik ze sowieso gesproken, we zijn bij Inteam thuis geweest van de weekquote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Inteam dacht ik, als ik het me goed heb herinnerend.
Ik heb wel veel gehoord over een Frans de Vries.. weet niet wie het is en of je die bedoelt?quote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
En een Frans?Die zit dus in 3e jaar.
Jep die bedoel ikquote:Op zondag 14 september 2008 13:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gehoord over een Frans de Vries.. weet niet wie het is en of je die bedoelt?
Ik heb het postkantoor in Arnhem bekeken. Interessant genoeg voor een kort verhaaltje, suf genoeg voor eenduidige conclusies. Prestoquote:Op zondag 14 september 2008 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ookStomme Hanno vakken
Zou een asielzoekerscentrum ook mogen?
Yep, officieel zit ik er nog zelfs, maar ik kom er al een hele poos niet meerquote:Op zondag 14 september 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
Slarioux ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat jij ook op de ICA zat.. klopt dat?
CMD? Communication & Multimedia Design?quote:Op zondag 14 september 2008 14:25 schreef LastRequest het volgende:
Ok nice! Ik doe CMD.. zit er momenteel ook niet, doe een minor bij de FEM
Fysieke en digitale bouwkunde? Is een wat fundamenteler vak, gaat over het opbouwen van projecten, het uithangen van de "digitale architect", en meer van dat soort dingen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das best stoer toch of niet? 3d gebouwtjes maken enzo? Of niet?
Jazekers! Wieso?quote:Op zondag 14 september 2008 14:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
CMD? Communication & Multimedia Design?
quote:Op zondag 14 september 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi dacht nog wel dat je 't nieuwe WTC aan 't ontwerpen bent.
Dolle boelquote:
Daar moet ik ook nog een keertje heen! Zijn die vandaag open dan?quote:
Wie is Nielezquote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef J-heronimus het volgende:
Al die nieuwe mensen in het Nijmegen topic
Heeft ie al een rondleiding gegeven door het HGB? Ooit was dat overigens nog een 6EC vak met een andere naam.quote:Op zondag 14 september 2008 14:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fysieke en digitale bouwkunde? Is een wat fundamenteler vak, gaat over het opbouwen van projecten, het uithangen van de "digitale architect", en meer van dat soort dingen.
Nog niet, maar ms komt dat morgen. Hij heeft al een rondleiding rondom de uni gegeven tijdens de intro, dat was ook wel komisch. Hij had het ook over dat andere vak idd, maar heel kortquote:Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Heeft ie al een rondleiding gegeven door het HGB? Ooit was dat overigens nog een 6EC vak met een andere naam.
Ik las GHBquote:Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef LosingMyWay het volgende:
Heeft ie al een rondleiding gegeven door het HGB? Ooit was dat overigens nog een 6EC vak met een andere naam.
Waarom zijn de trappen zoals zijn, wat is het principe hierachter. Wel dat wanneer je boven staat en struikelt je niet 4 verdiepingen naar beneden dondert.quote:Op zondag 14 september 2008 15:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog niet, maar ms komt dat morgen. Hij heeft al een rondleiding rondom de uni gegeven tijdens de intro, dat was ook wel komisch. Hij had het ook over dat andere vak idd, maar heel kort.
Komt sinds kort ook dagelijks richting Nijmegenquote:
Wat ga je doen in Nijmegen?quote:Op zondag 14 september 2008 15:40 schreef Nielez het volgende:
Komt sinds kort ook dagelijks richting Nijmegen![]()
Mede door Sla + Moblo richting hier gekomen (blame them).
quote:Op zondag 14 september 2008 15:47 schreef remlof het volgende:
Onze geitenminnende moderator met het hart op de tong is terug op een plek waar ze zich in het verleden al heeft bewezen, namelijk op UVT.
Dit omdat -J-D- heeft aangegeven in verband met z'n werk minder tijd te gaan hebben en het daarom verstandig achtte het stokje over te dragen.
We bedanken -J-D- ontzttend voor zijn tomeloze inzet op het UVT forum en wensen SHE succes en plezier op haar oude stek.
Ja ik heb de wedstrijd gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
De superboeren winnen met 1-0 van Vitesse.
Op de persconferentie zei ie dat 't de beste wedstrijd was van 't afgelopen half jaarquote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef J-heronimus het volgende:
ADO - AZ 3-0, ben benieuwd hoelang van Gaal nog blijft
Haha heeft hij dat echt gezegd, zo'n man kan je toch niet meer serieus nemenquote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de persconferentie zei ie dat 't de beste wedstrijd was van 't afgelopen half jaar. Om 13u of zo gezien bij studio sport
.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Schopje naar VBL
Doe maar van STA, kunnen we meelachen.quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook maar eens voor mod solliciteren, ik heb toch geen leven verder
Ik zou 't idd ook niet gelovenquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef J-heronimus het volgende:
Haha heeft hij dat echt gezegd, zo'n man kan je toch niet meer serieus nemen
quote:Vertaling: Frans » Nederlands
machtsmisbruik
Als ze al je spelfouten zou verbeteren, ben ik voor!quote:Op zondag 14 september 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat word vast feest
quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook maar eens voor mod solliciteren, ik heb toch geen leven verder
Ik wilde het zelf al typenquote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze al je spelfouten zou verbeteren, ben ik voor!
dat denk ik ookquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf al typenzo van nou het eerste wat ik zou doen als mod is zijn spelfouten verbeteren, maarja daarna dacht ik, daar heb ik weer een dagtaak aan. Dan zou ik daardoor de rest van mijn functie verwaarlozen
Heb ik toch al gedaan ouwequote:Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geef je het achter de schermen ff door
Dat is de jouwe, schatquote:Op zondag 14 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik zat net te kijkenen myat is toch wel wat gevarieerder hoor
Ik ben mod op festivalsite.com, maar om dat in mn CV te zetten... Mwa.quote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
moet je an lr vragen die was ellegirlmod tochik zou t niet echt serieus nemen denk ik
I know, duifje, maar nijmegen #196 bovenaan is niet echt up to date he, ik snap nooit wrom die active topics van anderen nooit chronologisch laat zienquote:
Staat ie wel, maar dramatiseer 't ff door een stukje naar beneden te beginnenquote:Op zondag 14 september 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
I know, duifje, maar nijmegen #196 bovenaan is niet echt up to date he, ik snap nooit wrom die active topics van anderen nooit chronologisch laat zien
Ja, dat had ik al door, maar soms geeft ie het ook niet echt chronologisch weerquote:Op zondag 14 september 2008 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat ie wel, maar dramatiseer 't ff door een stukje naar beneden te beginnen.
Huiskamervraag, wat is 't verschil tussen dit en dit.quote:Op zondag 14 september 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat had ik al door, maar soms geeft ie het ook niet echt chronologisch weer
quote:
hou nou op met die excuses en leer er mee levenquote:Op zondag 14 september 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik formuleerde het onhandigIk bedoelde dat Piet zo'n pagina gezocht had om het te dramatiseren..
goede toevoegingquote:Op zondag 14 september 2008 17:21 schreef LastRequest het volgende:
Voor mij is actief meewerken aan EG wel een pre, als ik op zoek ga naar een baan op het gebied van e-communities, daar heb ik ook een semester over gekozen want dat interesseert me wel.
En verder wil ik nog kwijt: blughlsjdhskdjfhs.
Brabo'squote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die gare brabo's met hun spap en smam, srsly
ja die si vandaag open teminste toen i ker net langsreed hingen er balonnen enzo buitenquote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga denk ik de nieuwe AH maar even checken.. was 's zondags open toch?
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1644quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga denk ik de nieuwe AH maar even checken.. was 's zondags open toch?
+1.quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Brabo'sIk ben blij dat ik half brabo ben
Staat niet ingevuldquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1644
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaisequote:
het is patat, en niet frietquote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
Het woord patat wordt zelfs in de VanDale gewoon geownt door een omschrijving 'friet'.
Dat dus, einde discussie, in Nijmegen ist friet, bevalt het je niet dan verhuis je maar weer terug naarquote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #140 - lid van het FRIET front
Weg met de pattatters.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
zie net iets over tv buschouffeurs in gouda die belaagd worden die kankermarokkanen weer natuurlijkflikker ze toch allemaal op n ommuurd eiland lost het probleem zichzelf op
Hehe jeeeeeeeeeeeeej ik kom uit Eindhovenquote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Brabo'sIk ben blij dat ik half brabo ben
Dan zou ik het eerder hebben over de goede helft dan over de slechte maar ja ieder zn dingquote:
Dat jaquote:Op zondag 14 september 2008 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
100% brabants!
Idem.quote:Op zondag 14 september 2008 18:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Buschouffeurs?
Nee maar die Marokkanen komen inderdaad steeds vaker negatief in het nieuws. Vorige week al met die ambulance broeders die werden aangevallen. Maar ik denk dat wij niet mogen klagen hier in Nijmegen. Ik zie ze weleens lopen, maar ze zijn echt ver in de minderheid hier en daarom heb je er hier nog niet zoveel last van. Ik ben tenminste nog nooit met ze in aanraking gekomen.
Ik kijk vaak op www.ah.nl voor nieuwe recepten. Meestal makkelijk en lekker!quote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil van de week iets nieuws koken maar ik zou opt moment niet weten wat
open er een topic overquote:Op zondag 14 september 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm die nerdjes hier he, misschien kunnen jullie mij ergens mee helpen..
Vorige keer was ik intel create en share software aant installeren maar halverwege de installatie liep mijn laptop vast.. Nu wil ik dus verder gaan met de installatie maar zegt hij de hele tijd dat Intel video phone al op de pc staat en ik dat eerst moet verwijderen.. Ik kan het alleen nergens vinden
Tijdens de installatie is me wel gevraagd een bestand bij te werken maar geen idee meer welk bestand dat was. zoeken op intel of video phone levert ook niks op.. Wat zou ik kunnen doen?
behalve windows er opnieuw opzetten?alhoewel met een schone lei beginnen soms ook fijn is
Even verwijderen uit het register.quote:Op zondag 14 september 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm die nerdjes hier he, misschien kunnen jullie mij ergens mee helpen..
Vorige keer was ik intel create en share software aant installeren maar halverwege de installatie liep mijn laptop vast.. Nu wil ik dus verder gaan met de installatie maar zegt hij de hele tijd dat Intel video phone al op de pc staat en ik dat eerst moet verwijderen.. Ik kan het alleen nergens vinden
Tijdens de installatie is me wel gevraagd een bestand bij te werken maar geen idee meer welk bestand dat was. zoeken op intel of video phone levert ook niks op.. Wat zou ik kunnen doen?
behalve windows er opnieuw opzetten?alhoewel met een schone lei beginnen soms ook fijn is
quote:Op zondag 14 september 2008 19:54 scheef swarmahoer het volgende:
open er een topic over
Ja daar had kim het ook al over, maar die zei dat ze daar zelf niet in durfde omdat je dingen ook goed kan verkloten.. Maar ik zal dat es gaan proberen.. Tnx iig..quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Even verwijderen uit het register.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme open er een topic over roeperts
quote:Op zondag 14 september 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
open er een topic over
Nee nee.. t was later.. volgens mij was het net gebeurd toen ik de afslag richting nmgn dukenburg nam vanaf de A73.. tering wat een zooi op de weg..quote:Op zondag 14 september 2008 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij deze:
00:01:29 14-09-08 8 I AMBU B 6525GA GEERT GROOTEPLEIN-ZUID NIJMEGEN Interne / Chirurgie
809140001290923129 0923129 RAV Gelderland-Zuid ( Ambulance 8129 Nijmegen )
Laptop opnieuw op moeten starten.. is al meer dan een week geleden.. En via youruninstaller vond ik hem niet dus nu even die CCleaner proberenquote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef Nielez het volgende:
Inderdaad. Wat LR zegt. Een speciale uninstaller downloaden. Die vinden t misschien.
Iig de moeite waard om te proberen voordat je een potentiële fail begaat
Succes.
Oja, je zei: 'halverwege liep hij vast', Heb je m toen opnieuw op moeten starten of kon je na veelvoudig gebruik van ctrlaltdel eruit komen? Als je computer sindsdien geen reboot heeft gehad zou dat ook nog kunnen werken (misschien omdat er shizzle in t geheugen staat dat ervoor zorgt dat je te horen krijgt dat t al geinstalleerd staat).
Just a thought.
D'r zit een sticker op met iets van bedankt dat u onze nieuwe winkel bezocht!quote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom kreeg je n taart
Die in t oude postkantoor?quote:Op zondag 14 september 2008 20:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
D'r zit een sticker op met iets van bedankt dat u onze nieuwe winkel bezocht!
Appel-abrikozenvlaaitje.. nice.
Kon zo zijnquote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Laptop opnieuw op moeten starten.. is al meer dan een week geleden.. En via youruninstaller vond ik hem niet dus nu even die CCleaner proberen
Die map is er nietquote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, zoek ff de map waarin ie geïnstalleerd is. Misschien zit er wel een uninstal bestand bij, zou de makkelijkste weg zijn.
tomaten-mascarpone-limoen-risottoquote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil van de week iets nieuws koken maar ik zou opt moment niet weten wat
Het is niet de film maar de serie.. Die is er sinds kort blijkbaarquote:Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef LastRequest het volgende:
Over een paar minuutjes het Schnitzelparadijs op NL3! Leuke film wel
quote:Patrick, de duivelse kok van de Gier, beledigt de Chinese vleesleveranciers zodanig dat er voorlopig geen vlees meer op het menu staat. Hij stuurt Mo en Winston op pad om vlees te halen, die bijna al hun geld verbrassen en terugkomen met een BKZ-koe. Als Goran die slacht, blijkt ze tot de nok toe gevuld met bolletjes coke, en dreigt er een clash tussen Russische maffiosi, het keukenpersoneel en een Swat-team van de politie.
In CCcleaner zit ook een register-opschoon-ding, draai die ook ffquote:Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed net wel 800mb aan troep verwijderd dus het is sowieso al ergens goed voor geweest
Ik heb de sims2 er toen ook afgegooid omdat ik ruimte nodig had voor school, maar heb er echt spijt vanquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Al gedaan, het mocht niet batenMaar mijn pc is al een stukje schoner dat scheelt al..
Zit te denken om de sims ook maar van mijn pc te pleuren heb het al maanden niet meer gespeeld en ga het volgens mij voorlopig ook niet spelen.
Die ISO bestanden zijn zoooo makkelijk te vinden en echt binnen een paar uur binnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb de sims2 er toen ook afgegooid omdat ik ruimte nodig had voor school, maar heb er echt spijt vanGeen idee ook waar m'n cd's zijn enzo en ik ben echt te lui om isobestanden te zoeken aangezien het niet bijster opschiet via torrents.
Ik zou idd gewoon een andere webcam kopen, zijn er al voor 20eu ofzo
Go braboquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of ik koop gewoon een neie webcam! Of een neie laptop
![]()
Yashiquote:Op zondag 14 september 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met die software kan je dus foto's maken, ik heb eigenlijk nog niet gezocht of er ook andere software is waarmee dat kan
Welke vriend? Die in Van Buren of die krullenbol buiten?quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh ff luisteren hoe ze het daar uitsprekenik moet nog steeds lachen om die "vriend" van Mikkie van dinsdag
hoe hij het uitspraak in combi met je achternaam
Ik gok dat ze die Robbert buiten bedoelt? Ik weet ook niet meer hoe die het uitsprak..quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke vriend? Die in Van Buren of die krullenbol buiten?
Ja dat moet haast wel ja. IC'er bellen, hij is zelf niet eens lid volgens mijquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok dat ze die Robbert buiten bedoelt? Ik weet ook niet meer hoe die het uitsprak..
Maar heb het wel met m'n IC-ers over hem gehadEn ze vonden het erg grappig dat ie gedreigd had m'n IC-er te bellen hahah.
nee van 7 tot half 7 aan t werk geweest in Roermondquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja die tijl look a like buiten
En CP ik dacht dat vrijdag je laatste post voor deze week wasof begint de week bij jou op zondag?
WB iig
stfuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |