Hij lijkt op die ene vriend van Lucas uit One Tree Hill een beetje, in het begin zeg maar. Die basketbal vriend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem wel doen hoor IB
Wow wat een geheugen heb ik, heb alleen onder dwang seizoen 1 en 2 gezien en die waren wel leuk.quote:
wie gebruikt er ook torrentsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik kan seizoen 13 niet fatsoenlijk geseed vindendus dan maar via de tv kijken..
Ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:00 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
wie gebruikt er ook torrents
Tenzij het private torrents zijn zou ik er maar mee stoppen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:01 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik
Wat is jou alternatief dan?
Dat is geen antwoord op mij vraagquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Tenzij het private torrents zijn zou ik er maar mee stoppen.
Weeds kijken, de nieuwe afleveringen van californication, de gruwelijk slechte nieuwe aflveringen van PB kijken, I give up. Maar waarschijnlijk gossip girl of ugly betty.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei ik heb een streamsite gevondenik weet wel wat ik morgen ga doen
Het is 'm anders wel gewoon hoor, dus eigenlijk maak je anderen voor niets belachelijkquote:
Held!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan op zaterdagavond niet meer zo leuk, de gemiddelde leeftijd is volgens mij gezakt naar 16 en het publiek is niet echt mijn smaak. Het kijk-mij-eens-tof-zijn gehalte zijn samen met de prijs van een biertje redelijk hoog op een zaterdagavond. Een paar jaar geleden was ik ook een mannetje van 16, dus ik neem ze niks kwalijk verder. Maar ik ga liever op dinsdag of donderdag uit.
Jij bent er wel neem ik aan, standaard
Dat lijkt me een vet plan, badass men take over the world! Alleen dat idee van 'in de bus' staat me minder aan, ik heb een tyfushekel aan de bus (al zou dat wel matchen met m'n badass-look natuurlijk)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opblaas Mikkies en opblaas Hosti's
Beste idee van Nederland
Hosti en ik als boksbal?quote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een waar je water aan de onderkant moet doenzodat je hem als boksbal kan gebruiken
quote:Sterf, kuthoer!
Waar moeten we zijn voor een prototype?quote:Op zondag 14 september 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Ja, lul er maar een punt aan.
Dan moeten die poppen wel reteduur worden, want ik wil natuurlijk wel kneitersrijk worden van de royalties.
Ander topic, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 03:23 schreef Slarioux het volgende:
Nielez PM'de me... 'ik kan niet meer posten!'
Misschien bedoelt hij deze:quote:
Oeh, dat klinkt niet goed. Wellicht een wat voorbarige conclusie, maar gezien het tijdstip: te hard gereden?quote:Op zondag 14 september 2008 03:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Megaklapper zojuist gezien op de afrit DUKENBURG vanaf de A73.. Blauw van de politie en een total loss auto.. met gigantisch veel zooi op de weg..
Gefeliciteerd! Je hebt er een week voor moeten bikkelen maar dat lidmaatschap heb je toch mooi binnenquote:Op zondag 14 september 2008 03:54 schreef LastRequest het volgende:![]()
TT
![]()
Ik ben nu écht écht écht kapot, zo ziek als een hond maar eindelijk lid and proud of it!
Heb al een mooie gele trui en polo
quote:Op zondag 14 september 2008 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij doet informatica, jij hebt geen "dingen" te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met Slar en Moblo uit het RU topicquote:Op zondag 14 september 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Nielez komt ook uit de moblo-clan?
Dat is toch ook een gebouwquote:Op zondag 14 september 2008 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ookStomme Hanno vakken
Zou een asielzoekerscentrum ook mogen?
Hehe leukquote:Op zondag 14 september 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Nou Mik ik ben "vroeg" naar huis gegaan omdat ik zo kapot was, volgens mij is het feest nog heel lang doorgegaan haha.. en Dupje idd Ovum!
Haha ken je toevallig ook een Victor en een Mike?quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik had het er ook nooit op maar vind het hier gewoon anders dan bij verenigingen waar ik eerder geweest ben.. en tot nu toe bevalt het echt supergoed, heb al zoooveel mensen leren kennen!
Hehe ja, nou dat is mooi dan!quote:Op zondag 14 september 2008 13:29 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik had het er ook nooit op maar vind het hier gewoon anders dan bij verenigingen waar ik eerder geweest ben.. en tot nu toe bevalt het echt supergoed, heb al zoooveel mensen leren kennen!
Omdat ik hoofdpijn kreeg, en dat loopt bij mij bijna altijd uit op migraine. Plus ik was er met een vriendin, en die ging savonds nog naar een concert in utrecht, dus die was al eerder weg. Vriendje was er ook, maar die moest fotograferen voor fok, dus die zag ik ook bijna niet.quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Duppie waarom ben je al zo vroeg weggegaan bij Appelpop, Guus Meeuwis was top. Hoe was de rest (we waren pas om 22u in de tent
)?
Inteam dacht ik, als ik het me goed heb herinnerend.quote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef LastRequest het volgende:
De naam Victor heb ik wel gehoord, maar weet het zo niet.. komt binnenkort wel!
Welke jaarclub weet je dat?
En een Frans?quote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef LastRequest het volgende:
De naam Victor heb ik wel gehoord, maar weet het zo niet.. komt binnenkort wel!
Welke jaarclub weet je dat?
quote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef Dupje het volgende:
Omdat ik hoofdpijn kreeg, en dat loopt bij mij bijna altijd uit op migraine. Plus ik was er met een vriendin, en die ging savonds nog naar een concert in utrecht, dus die was al eerder weg. Vriendje was er ook, maar die moest fotograferen voor fok, dus die zag ik ook bijna niet.
Ik heb verder Fox, Voicst, The Opposites, All Missing Pieces (incl schreeuwende meisjes) en Black Bottle Riot gezien, was leuk allemaal! Alleen Opposites hadden heel slecht geluid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |