Zou het een complot zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Dan heb ik eerst een nummer nodig. De tamtam zou ook wel moeten lukken.quote:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Al zijn de fluimen die ik om de vijf minuten oprochel een stuk minder geil hoor.
Ludootje! Amigo!quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag makenquote:
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Ik vond de stem van EVA uit Command & Conquer altijd wel geilquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?.
Tsja, moet ook gebeuren he, en het weer is toch klotequote:Op zaterdag 13 september 2008 11:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?
[..]
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag maken
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijk
Ow, dit is de R&P SC...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:16 schreef AirwiN het volgende:
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!
Smerig is goed...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja en dat klinkt best smerig Air
Nope, wel een supergezellige avond. Veel kennissen en oude kennissen /vrienden tegengekomen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goeiemorgen, nog ONS gehad?
Je slaat de plank volledig mis.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.
Wat is er lastig aan? Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? Dat is gewoonweg dom, oerdom
Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen !
[..]
Je slaat de plank volledig mis.
a) "wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn" Dat zijn ze ookde encryptie "faalt" vaak omdat een ander onderdeel in het systeem niet goed geimpenmenteerd is. Je kan het vergelijken met een dik slot aan een ketting waarvan een van de schakels is vervangen door een touwtje.
b) "Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? " Binnen de security maak je een afweging tussen usability en security, 100% security is een illusie.
c) "Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd." Tja
Ach ja, daar heb je ook niet altijd behoefte aan hequote:Op zaterdag 13 september 2008 12:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nope, wel een supergezellige avond. Veel kennissen en oude kennissen /vrienden tegengekomen.
Ben ook niet echt op jacht gegaan, te druk gehad met kletsen.
Hehe die had ik net opstaan, erg mooi.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe die had ik net opstaan, erg mooi.
Ja eigenlijk wel maar zit op msn te kletsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zeg, moet jij je hyves niet eens gaan pimpen trouwens?
Ik heb haar weer even uit m'n kop gekregen. Heeft geen zin om me nu weer gek te gaan maken als zij duizend kilometer verderop zit. Zal heus wel weer veranderen als ik haar weer spreek, hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar zit op msn te kletsen
En moet jij niet die schotse schone verleiden?
Prachtige boekwijsheidquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Je slaat de plank volledig mis.
a) "wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn" Dat zijn ze ookde encryptie "faalt" vaak omdat een ander onderdeel in het systeem niet goed geimpenmenteerd is. Je kan het vergelijken met een dik slot aan een ketting waarvan een van de schakels is vervangen door een touwtje.
b) "Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? " Binnen de security maak je een afweging tussen usability en security, 100% security is een illusie.
c) "Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd." Tja
Insert "someone is wrong on the internet" plaatjequote:Op zaterdag 13 september 2008 12:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Zo, dat is even een binnenkomer, zo 's ochtends
Aah de man van de praktijkquote:
Lekker bellen joh, nu niet opgeven met de finish in zichtquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb haar weer even uit m'n kop gekregen. Heeft geen zin om me nu weer gek te gaan maken als zij duizend kilometer verderop zit. Zal heus wel weer veranderen als ik haar weer spreek, hoor
Bellen is een beetje duur he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker bellen joh, nu niet opgeven met de finish in zicht
Skype een idee?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bellen is een beetje duur he?
Maar via Bebo of MSN spreek ik haar idd wel ja. Niet dat ik haar minder leuk vind hoor, maar op dit moment kan ik het wat realistischer en nuchterder bekijken. Vooropgesteld dat het ook al van haar kant af komt, hoe werkt zoiets met een afstand van 1000 km ertussen?
^^ Skype zou kunnen werken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Skype een idee?
Kan heel goed werken, heb ervaring met 13000 km verschilEn zo duur is een ticket naar schotland toch niet? Of vergis ik me daarin?
of gebruik voipbusterquote:
Je vergeet hierbij even dat alle vormen van encryptie gedoemd zijn om te falen. Zolang als de mogelijkheden en rekencapaciteit van de hedendaagse computers alleen maar toenemen, is het een kwestie van tijd (OK, bij sommige rekenmodellen wat langer dan anderen) voordat de volgende sleutel gebroken wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Mooie plaat! Waar doet dat achtergrond deuntje me aan denken... Whiter Shade of Pale of zo?quote:
Dat weet je nooit als je het niet probeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Skype zou kunnen werken.
Maar goed, zij komt net terug van een jaar in de VS terwijl ze nog met haar vriendje in Schotland had. Kan me niet voorstellen dat zij zit te wachten op weer een lange afstands relatie
Jep maar de encryptie is momenteel niet echt iets waar je zorgen over hoeft te maken, het is namelijk niet zo dat een hacker dat "even" kraakt met een core2duo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even dat alle vormen van encryptie gedoemd zijn om te falen. Zolang als de mogelijkheden en rekencapaciteit van de hedendaagse computers alleen maar toenemen, is het een kwestie van tijd (OK, bij sommige rekenmodellen wat langer dan anderen) voordat de volgende sleutel gebroken wordt.
Het is een rat-race tussen zij die de versleuteling bedenken en zij die de versleuteling breken. Aangezien de gegevens die versleuteld worden het kennelijk waard zijn om versleuteld te worden opgeslagen, zullen er altijd mensen zijn die andermans geheimen willen weten en daar ook moeite voor willen doen, terwijl er bij het versleuteld opslaan van de gegevens constant een afweging gemaakt moet worden tussen (schijn)veiligheid en kosten.
Hoor niet iets trg, jij wel dan?quote:
Ik weet niet, hij doet me er gewoon erg aan denken misschienquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoor niet iets trg, jij wel dan?
Hehe okquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij doet me er gewoon erg aan denken misschien
Misschien kan jouw onderbuurman i.p.v. jou in Q's flat komen zitten dit weekend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Denk je: lekker, even geen last van de onderbuurman. Blijken Q's nieuwe bovenburen ook luidruchtig.
Enrique Iglesias![]()
![]()
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrechtquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Denk je: lekker, even geen last van de onderbuurman. Blijken Q's nieuwe bovenburen ook luidruchtig.
Enrique Iglesias![]()
![]()
Dat zou je haast wel denken, ik heb echt nooit last van mijn buren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrecht
Precies hetzelfde hier. En dan woon ik nog wel in een Vogelaarwijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou je haast wel denken, ik heb echt nooit last van mijn buren.
Nee, ik woon niet in een Vogelaarwijk, gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. En dan woon ik nog wel in een Vogelaarwijk
Utrecht heeft bijna alleen maar slechte delen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrecht
Ach, later als ik groot ben koop ik wel een mooi vrijstaand huis in Oog in Alquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in een Vogelaarwijk, gelukkig niet zeg.
Het is al jaren policy om mensen die dit soort smileys zo gebruiken verder te negeren. Bij dezequote:
Met een mooie woning in een rij gebouwd rond 1900 in het Statenkwartier ben ik ook al tevreden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, later als ik groot ben koop ik wel een mooi vrijstaand huis in Oog in Al
Bedenk me net dat ze in Oog in Al trouwens geen vrijstaande hebben, maar wel een paar onder een kap. Even goed mooie huizenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met een mooie woning in een rij gebouwd rond 1900 in het Statenkwartier ben ik ook al tevreden.
Ik kan redelijk voorspellen wanneer deze specifieke 'soms' bij Annie voorkomt.quote:
Het is nu de vraag of jullie definities daarvan met elkaar overeenkomen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan redelijk voorspellen wanneer deze specifieke 'soms' bij Annie voorkomt.
Helder, denk ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms. Als in, niet altijd. Zo af en toe.
Heyquote:
Waarmee je feitelijk zegt dat de regel niet bestaat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Nog zo'n uitzondering op de regel
.
ik lees niet terug dus praat me bijquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Nog zo'n uitzondering op de regel
.
Nee. Hooguit dat de voorwaarden voor de regel misleidend warenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk zegt dat de regel niet bestaat.
Goed, denk ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duidelijk. Hoe is het met Plato?
Als er steeds meer uitzonderingen bijkomen is het de vraag of de regel nog geldig isquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Hooguit dat de voorwaarden voor de regel misleidend waren.
Dat is vlakbij huize Plato.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik snap m al.
Dinsdag naar het internationaal strafhof. Interessant wel
Zei ik datquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Dus na het strafhof een snelle beurt in huize Plato?.
Dat is zeker interessantquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dinsdag naar het internationaal strafhof. Interessant wel
Ja het bevalt prima en ik woon in de buurt van het internationaal strafhof.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed.
Bevalt Den Haag je nog steeds? Waar woon je eigenlijk?
Wat denk je zelf? Joggingpakken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker interessantwat voor dresscode is er dan ?
Rosa krijgt er een maatje bij jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst verhuizen en dan uitbreiden met een kat?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker interessantwat voor dresscode is er dan ?
vlakbij het internationaal strafhof dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed.
Bevalt Den Haag je nog steeds? Waar woon je eigenlijk?
ik word buurvrouw van TDquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je eigenlijk al een nieuwe woning gevonden MM?
In plaats van haar favoriete onderbuurmanquote:
Ik mag hopen dat mijn onderbuurman niet ook naar Casa Confetti gaat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In plaats van haar favoriete onderbuurman?
En een italiaan met de lekkerste broodjes van Utrecht om de hoekquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
het gebouw is van de buitenkant echt SPUUGlelijkmaar het ziet er nu wel echt af uit, brievenbussen, verlichting en het meeste van de steigers en andere dingen zijn weggehaald
O, jij gaat ook verhuizen, dat had ik gemistquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mijn onderbuurman niet ook naar Casa Confetti gaat.
MARIO is nr 1, tricolore is een goede nr 2quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En een italiaan met de lekkerste broodjes van Utrecht om de hoek
Als het maar prettig wonen is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
het gebouw is van de buitenkant echt SPUUGlelijk![]()
Hun broodje Italiano is lekkerder dan het broodje Mario van Mario, als je het aan mij vraagt. Tricolore doet hem lekker in de ovenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MARIO is nr 1, tricolore is een goede nr 2
eignel.ijk heb je ook wel gel;ijk en de extra pesto eropquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hun broodje Italiano is lekkerder dan het broodje Mario van Mario, als je het aan mij vraagt. Tricolore doet hem lekker in de oven
waar ik nu zit is het altijd haske rustig dus denk dat dat wel ok zit hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als het maar prettig wonen is.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eignel.ijk heb je ook wel gel;ijk en de extra pesto erop
Ik ook... nog niet ontbetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu heb ik zin in een italiaans broodje.
Ja, ik heb er ook honger van gekregenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu heb ik zin in een italiaans broodje.
Bedhangdag.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook nog niet ontbeten
iemand toevallig tijd/zin om iets te drinken vanavond in de stad
Ik voel me niet topfit vandaag, dus ik doe even een dagje (of twee, want morgen is het toch zondagquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel je je niet zo lekker? war is Q trouwens naartoe dat je op zn huis en katten past?
Slim van jequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik voel me niet topfit vandaag, dus ik doe even een dagje (of twee, want morgen is het toch zondag), rustig aan voordat ik ziek ga worden.
Q had gisteren borrel in Amsterdam, vandaag helpt ie iemand verhuizen. Ook in Amsterdam dus die bleef daar gelijk maar logeren.
Ik dacht altijd dat IKEA standaardprijzen had en dat het niet uitmaakt of je iets in Utrecht, Delft of Heerlen koopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Slim van jeen vandaar ik dacht al dat die op vakantie was ofzo
trouwens een tip voor jou als je laminaat gaat kopen bij ikea, als je nar de klantenservice gaat en zegt dat het in delft goedkoper is krijg je dr prijs van delft dat kan echt superveel schelen, bij utrecht is bijv tundra esdoorn 21.39 voor 1 pak a 2.33m2 en in delft maar 9.45! )
de enige IKEA waarbij de prijzen heel vaak en veel verschillen is delftquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat IKEA standaardprijzen had en dat het niet uitmaakt of je iets in Utrecht, Delft of Heerlen koopt.
Is er iets gezelligs te doen in de stad dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook nog niet ontbeten
iemand toevallig tijd/zin om iets te drinken vanavond in de stad
niet echt maar ik had daar gewoon zin in maar heb al iets leuks geregeld voor vanavondquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is er iets gezelligs te doen in de stad dan?
Leuke dingen doen op zaterdagavond is altijd goed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt maar ik had daar gewoon zin in maar heb al iets leuks geregeld voor vanavond
Absoluut, hoewel je over de vraag wat leuke dingen zijn van mening kunt verschillen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Leuke dingen doen op zaterdagavond is altijd goed.
Daar spreek je een waar woord. Alhoewel sommige dingen toch wel door een overgrote meerderheid als leuk bestempeld worden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel je over de vraag wat leuke dingen zijn van mening kunt verschillen.
Een hacker heeft wel wat meer tot zijn beschikking als 1 core2duo .. denk aan botnets ed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar de encryptie is momenteel niet echt iets waar je zorgen over hoeft te maken, het is namelijk niet zo dat een hacker dat "even" kraakt met een core2duo.
Enig idee over wat voor rekenkracht je moet beschikken om bepaalde zaken in redelijke tijd te kunnen brute forcenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Een hacker heeft wel wat meer tot zijn beschikking als 1 core2duo .. denk aan botnets ed.
Ja okee, maar als hij daar lol in heeft, joh, veel plezier. Toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat je zoiets wil, maar ok. Dat ben ik. Ik steek liever niet mijn lul in een uitlaat.
Nee, mij ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Oh dat zeker. Als hij daar bevrediging uit haalt dan moet hij dat doen. Zijn probleem. Zolang hij het niet in het openbaar doet midden op de dag ofzo waarbij mensen hem kunnen zien. Wat hij in zijn garage doet met zijn auto moet hij zelf weten.
Maar dat weerhoud mij er niet van om er flink van in de lach te schieten.
Geen flauw idee. Ik zou er ook wel één willen hebben. Dan zou ik tenminste een passie hebben. Nu ben ik passie-loos. Hoe saai is datquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe komen sommige mensen toch aan van die rare fetishen?
Literatuur en muziek en zulks.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik zou er ook wel één willen hebben. Dan zou ik tenminste een passie hebben. Nu ben ik passie-loos. Hoe saai is dat![]()
Heb jij een passie?
Met die geile pruikquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Geen seks met Mozart?
Wat doe je mijn obsessiequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind sex met balonnen ook wat vreemd, of van die mannen in luiers ed...
Aahquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah. Ik had maar vier uur slaap, ook moe dus zzzzzzz. Ga vanavond lekker vroeg in bed duiken
.
Doe je mee? Dan voelen we ons beide lekker uitgerust morgenquote:
Zou wel moeten eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe je mee? Dan voelen we ons beide lekker uitgerust morgen.
Ik heb al bedacht dat ik The Sweetest Thing op Rtl5 ga kijken. Lekker romantisch, en makkelijk wegkijk tv. Of is hij echt heel slecht?
Geen idee eigenlijk, ik zap wel en dan val ik denk ik op de bank in slaap en word ik strakjes misschien wel wakker gebeld om in mijn bedje te kruipenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Kijkze en slaap lekker. Wat ga je kijken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal overgelopen naar die neuk-SC?.
Jij ging DAAR postenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zo makkelijk kom je niet van me af.
Slachten nog welquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik had een rododendron te slachten..
Moet je hem kijken weet je of het jou type film wel is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Burdie het volgende:
Ah, niet mijn soort film geloof ik.
Tijd om mijn bedje op te zoeken, mijn hele lijf doet pijn.
Trusten![]()
![]()
.
Neeeeee!quote:Op zondag 14 september 2008 00:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Al die gezelligheid hier kan ik niet aan, dus ik ga wel weer.
De vloer is hier ook weer wat warmerquote:Op zondag 14 september 2008 08:30 schreef AirwiN het volgende:
14 september 2008, de dag dat de verwarming automatisch aanging omdat het koud was in huis. Het is weer voorbij die mooie zomer!
Ik heb toch maar een PSP gekocht gister.quote:Op zondag 14 september 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
De vloer is hier ook weer wat warmer
quote:Op zondag 14 september 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een PSP gekocht gister.
Neuh, ik ben wat dat betreft vooral een Sonyhoer. Vanaf de Playstation 1 heb ik alle spelcomputers gekocht. Thanks voor de link, maar nu heb ik nog geen antwoord waarom ik hem zou kopen...quote:Op zondag 14 september 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Nog even en je gaat een mac kopen
Ik heb ze gekocht via:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1303225
Scheelt weer wat geld
Ik twijfelde en toen zei Hime dat ik er hard genoeg voor werk enzo.quote:
Oh, ik las waarquote:Op zondag 14 september 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik ben wat dat betreft vooral een Sonyhoer. Vanaf de Playstation 1 heb ik alle spelcomputers gekocht. Thanks voor de link, maar nu heb ik nog geen antwoord waarom ik hem zou kopen...
Ik heb er wel een tasje bij gekocht. En ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen dus dan is dat een goed alternatief denk ik. Ik heb gewoon de Piano Black (zwartquote:Op zondag 14 september 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik las waar![]()
Waarom: ik heb geen zin in krassen op een schermpje. En ja, ik neem dat ding daadwerkelijk mee en heb geen tasje oid. Met zo'n protector niet nodigIk vond de casings die te koop zijn erom heen veel te lomp , dus daarom een dun velletje bescherming.
Ik heb wel de FF PSP gekocht, dat moest van mijn ogen
Daar heeft ze ook gelijk in.quote:Op zondag 14 september 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde en toen zei Hime dat ik er hard genoeg voor werk enzo.
Dat is nog wel een goede. Ik kan wel voorzichtig doen, maar dat geldt niet noodzakelijkerwijs voor die 5,5 miljard andere mensen met wie ik deze aardbol deel!quote:Op zondag 14 september 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook wel voorzichtig, maar mij kennende gaat het dan toch weer bekrast worden door of een ander die er tegen aan loopt als je ergens zit or whatever
En ik heb er geen last van qua helderheid, dat scheelt ook wel.
Het is vooral hack 'n' slash. Met deel 1 en 2 heb ik mij prima vermaakt. Cool verhaal ook wel, ik heb wel iets met mythologie, vandaar deze ook meteen gekocht.quote:Op zondag 14 september 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Die God of War heb ik ook gezien, maar ik vond het niet echt mooi
Ook niet echt mijn type spel ben ik bang.
quote:Op zondag 14 september 2008 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar heeft ze ook gelijk in.
Gisteren goede vorderingen gemaakt. Vandaag even samenvattingen maken en dan morgen ochtend/middag de opdracht. Scheelt dat ik lekker laat college heb.quote:Op zondag 14 september 2008 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het studeren en de kattenzorg?
Lekker, altijd een goed geval als een flinke inspanning zichtbaar resultaat heeft... You go girl!quote:Op zondag 14 september 2008 09:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Gisteren goede vorderingen gemaakt. Vandaag even samenvattingen maken en dan morgen ochtend/middag de opdracht. Scheelt dat ik lekker laat college heb.
Wat is de gouden truc?quote:Op zondag 14 september 2008 09:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Pomba heeft al d'r medicijnenen gehad sinds ik hier ben. Ik wacht even tot Q thuis is, kan ik even laten zien hoe je die kat kunt dwingen tot pil inname.
Op schoot nemen, in een handdoek wikkelen zodat ze niet weg kan en makkelijk(er) in bedwang te houden is, met een vinger d'r bekje iets open maken, pilletjes erin mikken en dan d'r bekje dichthouden en even flink over die keel wrijven.quote:Op zondag 14 september 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker, altijd een goed geval als een flinke inspanning zichtbaar resultaat heeft... You go girl!
[..]
Wat is de gouden truc?
altijd leuk, zo'n gebruiksaanwijzing per kat...quote:Op zondag 14 september 2008 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Op schoot nemen, in een handdoek wikkelen zodat ze niet weg kan en makkelijk(er) in bedwang te houden is, met een vinger d'r bekje iets open maken, pilletjes erin mikken en dan d'r bekje dichthouden en even flink over die keel wrijven.
Dan even kroelen en dan is ze het alweer vergeten.![]()
Zo doen we dat bij m'n ouders met Wobje ook altijd.
Het sneaky doen als ze sliep werkte niet. die is gelijk wakker als je in de buurt komt.
Trial and error leerproces.quote:Op zondag 14 september 2008 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
altijd leuk, zo'n gebruiksaanwijzing per kat...
Den Haag maar doen dan?quote:
De stad van de trotse koploper in de Eredivisie.quote:
Erg rustig. Dit weekend hebben mijn ouders hun kat weer opgehaald en sindsdien ben ik mij weer aan het vermaken in Azeroth (World of Warcraft dusquote:
ADO Den Haag kampioenen!quote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De stad van de trotse koploper in de Eredivisie.
O ja, je werkt tegenwoordigquote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Erg rustig. Dit weekend hebben mijn ouders hun kat weer opgehaald en sindsdien ben ik mij weer aan het vermaken in Azeroth (World of Warcraft dus). Verder doe ik gewoon rustig aan. En morgen weer naar mijn werk
.
Vanaf dinsdag.quote:
Lijkt me niet, maar het is wel grappig.quote:
Dat niet, maar het is wel even wennen.quote:
Ja, dat is de start van de competitie altijd. De kut ploegen eindigen altijd bovenaanquote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het is wel grappig.
Dat vind ik ook. Maar ja, iemand moet het doenquote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel even wennen.
Natuurlijk, iemand moet het belastinggeld opbrengen waar mijn salaris van betaald wordt.quote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar ja, iemand moet het doen.
Eerst werd ik gelukkig deels door jou gefinancieerdquote:Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, iemand moet het belastinggeld opbrengen waar mijn salaris van betaald wordt.
En nu doe je wat terugquote:Op zondag 14 september 2008 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst werd ik gelukkig deels door jou gefinancieerd.
Wat doet hij nu weerquote:Op zondag 14 september 2008 12:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik begon me al zorgen te maken over m'n onderbuurman, maar hij leeft nog.
The usual. Maar ik was al een half uur thuis ofzo en ik had nog niets van hem gehoord.quote:
Is die man dan nooit eens een gezellig dagje uitquote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
The usual. Maar ik was al een half uur thuis ofzo en ik had nog niets van hem gehoord.
Ik ben heel benieuwd hoe Voicst live is, aanrader dus?quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
Gisteravond in 1 avond 3 optredens gezien![]()
Moke![]()
Voicst![]()
Pete Philly & Perquisite![]()
En genoeg drank
Ik had ook genoeg op moet ik zeggen, maar over twee uur moet ik weer aan het bier als ik Ajax-Roda op tv ga kijken.quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
Gisteravond in 1 avond 3 optredens gezien![]()
Moke![]()
Voicst![]()
Pete Philly & Perquisite![]()
En genoeg drank
Beste optreden wat ik in 5 jaar heb gezien?quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe Voicst live is, aanrader dus?
Vorig jaar zomer was ie een hele maand naar z'n thuisland, maar dit jaar helaas niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is die man dan nooit eens een gezellig dagje uit?
Heb je wel ook braaf Duvel ingeslagen bij de AH? het was/is in de bonus.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ook genoeg op moet ik zeggen, maar over twee uur moet ik weer aan het bier als ik Ajax-Roda op tv ga kijken.
Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 14 september 2008 12:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je wel ook braaf Duvel ingeslagen bij de AH? het was/is in de bonus.
Als je het niet verwacht dat het goed is kan dat het ook wel extra tof maken.quote:Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beste optreden wat ik in 5 jaar heb gezien?![]()
MIsschien zit ik nog in de roes van gisteravond maar dat was echt knallen.
Ik was met 4 mensen die helemaal niet van rock houden en die gingen helemaal uit hun dak.
Je luidruchtige medestudenten, de katten van je buurvrouw etc.quote:Op zondag 14 september 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hem nog missen als ik verhuis. Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen om over te zeiken.
Ik had het maar wel meegenomen. Ook zeldzaam, ik heb vrijwel nooit bier in huis.quote:Op zondag 14 september 2008 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Nee dus, ik heb gewoon een kratje Brandmee genomen.
Heel tof dus inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je het niet verwacht dat het goed is kan dat het ook wel extra tof maken.
Heb je een kamer in Casa Confetti?quote:Op zondag 14 september 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was ie een hele maand naar z'n thuisland, maar dit jaar helaas niet.
Als ik een dag niets hoor zou ik bijna 112 gaan bellen. Zeldzame dagen.
Ik hem nog missen als ik verhuis. Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen om over te zeiken.
Ik kijk schuin voor me als je het niet erg vindt, want daar staat mijn tv waarop ik De Graafschap-Vitesse aan het kijken ben.quote:
In principe wel. Morgen bezichtigen en dan moet ik komende week doorgeven of ik hem wil of niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Casa Confetti?
Je hebt dan in ieder geval het vooruitzicht dat je weg mag, dan is het waarschijnlijk beter uit te houden met die idiootquote:Op zondag 14 september 2008 12:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In principe wel. Morgen bezichtigen en dan moet ik komende week doorgeven of ik hem wil of niet.
En dan is het maar afwachten wanneer ik mag verhuizen. Met een beetje geluk binnen een paar maanden, met een beetje pech in januari pas.
Ik had het pakket met voetbal er in van Tele2. Daar betaalde ik 45 euro voor. Voor alles. En nu hebben ze dat uit datzelfde pakket gehaald, betaal ik nog steeds 45 euro en moet ik 15 euro extra betalen p/maand voor het voetbalquote:Op zondag 14 september 2008 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kijk schuin voor me als je het niet erg vindt, want daar staat mijn tv waarop ik De Graafschap-Vitesse aan het kijken ben.
Dat komt omdat Tele2 de rechten niet meer heeft, maar slechts Eredivisie Live distribueert. Ik betaal nu 9,95 per maand en vanaf januari 14,95. Dat vind ik niet veel. Een wedstrijd in het stadion kost minstens 25 euro, terwijl ik hier alles kan zien.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had het pakket met voetbal er in van Tele2. Daar betaalde ik 45 euro voor. Voor alles. En nu hebben ze dat uit datzelfde pakket gehaald, betaal ik nog steeds 45 euro en moet ik 15 euro extra betalen p/maand voor het voetbal.
Beetje idioot.
Zeker. Er is eindelijk een lichtpunt op woongebied. Al zou het ook kunnen dat als het echt nog een half jaar gaat duren dat ik me er juist meer aan ga ergeren. Maar begin oktober verwacht ik meer te weten te komen, als ze de definitieve toewijzingen doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt dan in ieder geval het vooruitzicht dat je weg mag, dan is het waarschijnlijk beter uit te houden met die idioot.
Nee, maar als je een pakket neemt waar alles inzit dan vind ik na een jaar 15 euro extra er bovenop best veel. Het enige verschil tussen het pakket nu en het pakket toen is het voetbal wat er dus inzat.quote:Op zondag 14 september 2008 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tele2 de rechten niet meer heeft, maar slechts Eredivisie Live distribueert. Ik betaal nu 9,95 per maand en vanaf januari 14,95. Dat vind ik niet veel. Een wedstrijd in het stadion kost minstens 25 euro, terwijl ik hier alles kan zien.
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijnquote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar als je een pakket neemt waar alles inzit dan vind ik na een jaar 15 euro extra er bovenop best veel. Het enige verschil tussen het pakket nu en het pakket toen is het voetbal wat er dus inzat.
Nou ja, misschien dat ik af en toe een wedstrijd opvraag. Nu luister ik wel weer naar de radio.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou dropjes, ik ga weer aan de studie.![]()
Ach, en misschien overweeg ik het wel. Dan maar 15 euro minder voor een hobby ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijn.
Ik vind Eredivisie Live tot nu toe in ieder geval een echte aanwinst, ze doen het echt leuk, maar het is maar net wat je er voor over hebt.
Dan was er iets mis met de prijsopbouw.quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijn.
Ik vind Eredivisie Live tot nu toe in ieder geval een echte aanwinst, ze doen het echt leuk, maar het is maar net wat je er voor over hebt.
Dat wordt dan spannend aan het eind van de maand.quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, en misschien overweeg ik het wel. Dan maar 15 euro minder voor een hobby ofzo. Maar ik moet eerst eens kijken hoeveel ik over houd van mijn salaris e.d.
Wat raar was dat het gekoppeld was aan een abonnement voor andere diensten bij Tele2, daarom heb ik het nooit gedaan. Nu je gewoon een 'los' abonnement op Eredivisie Live kunt afsluiten heb ik dat meteen gedaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan was er iets mis met de prijsopbouw.
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.quote:Op zondag 14 september 2008 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar was dat het gekoppeld was aan een abonnement voor andere diensten bij Tele2, daarom heb ik het nooit gedaan. Nu je gewoon een 'los' abonnement op Eredivisie Live kunt afsluiten heb ik dat meteen gedaan.
Eh jaquote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wordt dan spannend aan het eind van de maand.
Ja, ik heb bij Ziggo ook alles in 1, dat is ook handig. Maar wat het om gaat was dat je een abonnement bij Tele2 moest afsluiten als je voetbal wilde zien. Je kon niet ervoor kiezen om je tv bij Ziggo af te nemen, je internet bij KPN en dan toch het voetbal van Tele2 erbij te krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.
Dat je alle producten afnam kan ideaal zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.
Dat klopt, maar ik had toen gelukkig nog een bijbaan en daarnaast zijn mijn ouders bijgesprongen toen ik moest verhuizen en wat (althans voor het budget dat ik toen had) grotere uitgaven moest doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh ja. En ik moet nog wat dingen terugbetalen e.d.
Als je als student zijnde begint aan werk dan val je echt in een zwart gat voor een kleine periode. Je hebt geen stufi (of die moet je terugbetalen die je toevallig nog had gekregen) en je hebt ook geen loon.
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleemquote:Op zondag 14 september 2008 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik had toen gelukkig nog een bijbaan en daarnaast zijn mijn ouders bijgesprongen toen ik moest verhuizen en wat (althans voor het budget dat ik toen had) grotere uitgaven moest doen.
Daar ben je ook binnen 3 maanden aan gewendquote:Op zondag 14 september 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleem.
Ik ben wel benieuwd wat ik eind van de maand echt van binnen krijg. En wat ik er van over kan houden enzo. Nu leef ik redelijk goed van een vrij 'klein' bedrag per maand. Maar wat ik dan binnen krijg is minstens het dubbele
.
En je kosten gaan niet omhoogquote:Op zondag 14 september 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleem.
Ik ben wel benieuwd wat ik eind van de maand echt van binnen krijg. En wat ik er van over kan houden enzo. Nu leef ik redelijk goed van een vrij 'klein' bedrag per maand. Maar wat ik dan binnen krijg is minstens het dubbele
.
En als je dan nog moet gaan verhuizen naar een ander deel van het land en die eerste maand ook nog borg er bij moet betalen en een koelkast en wasmachine e.d. moet kopen kan het heel snel gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je als student zijnde begint aan werk dan val je echt in een zwart gat voor een kleine periode. Je hebt geen stufi (of die moet je terugbetalen die je toevallig nog had gekregen) en je hebt ook geen loon.
Jij brengt de was naar je moederquote:
Eind van het jaar pas om eerlijk te zijn. Mijn ouders blijven de verzekeringen voor mij betalen tot januari. Mobiele Telefoon moet ik wel zelf gaan betalen. Maar dat was 6 euro p/maand totaalquote:Op zondag 14 september 2008 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En je kosten gaan niet omhoog?
Ja, precies. Dan is het net alsof je studeert terwijl je een goed salaris hebtquote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je dan nog moet gaan verhuizen naar een ander deel van het land en die eerste maand ook nog borg er bij moet betalen en een koelkast en wasmachine e.d. moet kopen kan het heel snel gaan..
[/ervaring]
Dan krijg je veel meer vrij te bestedenquote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eind van het jaar pas om eerlijk te zijn. Mijn ouders blijven de verzekeringen voor mij betalen tot januari. Mobiele Telefoon moet ik wel zelf gaan betalen. Maar dat was 6 euro p/maand totaal. De rest deed ik allemaal zelf al
.
Niet heel erg handig als die 100 km verderop woont. En in Amersfoort hebben ze ook al geen wasserettes.quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij brengt de was naar je moeder?
Was het maar waarquote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij brengt de was naar je moeder?
Moet het helaas zelf doen.quote:
Wassen vind ik niet erg, strijken daarentegenquote:Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet het helaas zelf doen.
Nou ja moete.... ik ben zelf te lui om het naar de wasserij te brengen en ik drink liever meer wijntjes van dat geld
De zooi in een machine gooien is inderdaad niet heel lastig.quote:Op zondag 14 september 2008 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wassen vind ik niet erg, strijken daarentegen.
Ja, het lijkt een heel stuk beter te gaan. Twist heeft goed voor haar gezorgd.quote:Op zondag 14 september 2008 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat het met Pomba Q?
Strijkvrije overhemden!quote:Op zondag 14 september 2008 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
Mogelijke blaasontsteking, zat wel bloed in de urine dus er is wel iets maar ze konden niet echt zeggen wat. Ze heeft nu antibiotica meegekregen.quote:Op zondag 14 september 2008 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Mooi. Gelukkig knapt ze op. Wat was het probleem?
Vriendinquote:Op zondag 14 september 2008 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |