Vorig jaar zomer was ie een hele maand naar z'n thuisland, maar dit jaar helaas niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is die man dan nooit eens een gezellig dagje uit?
Heb je wel ook braaf Duvel ingeslagen bij de AH? het was/is in de bonus.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ook genoeg op moet ik zeggen, maar over twee uur moet ik weer aan het bier als ik Ajax-Roda op tv ga kijken.
Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 14 september 2008 12:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je wel ook braaf Duvel ingeslagen bij de AH? het was/is in de bonus.
Als je het niet verwacht dat het goed is kan dat het ook wel extra tof maken.quote:Op zondag 14 september 2008 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beste optreden wat ik in 5 jaar heb gezien?![]()
MIsschien zit ik nog in de roes van gisteravond maar dat was echt knallen.
Ik was met 4 mensen die helemaal niet van rock houden en die gingen helemaal uit hun dak.
Je luidruchtige medestudenten, de katten van je buurvrouw etc.quote:Op zondag 14 september 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hem nog missen als ik verhuis. Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen om over te zeiken.
Ik had het maar wel meegenomen. Ook zeldzaam, ik heb vrijwel nooit bier in huis.quote:Op zondag 14 september 2008 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Nee dus, ik heb gewoon een kratje Brandmee genomen.
Heel tof dus inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je het niet verwacht dat het goed is kan dat het ook wel extra tof maken.
Heb je een kamer in Casa Confetti?quote:Op zondag 14 september 2008 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was ie een hele maand naar z'n thuisland, maar dit jaar helaas niet.
Als ik een dag niets hoor zou ik bijna 112 gaan bellen. Zeldzame dagen.
Ik hem nog missen als ik verhuis. Moet ik weer iets nieuws gaan verzinnen om over te zeiken.
Ik kijk schuin voor me als je het niet erg vindt, want daar staat mijn tv waarop ik De Graafschap-Vitesse aan het kijken ben.quote:
In principe wel. Morgen bezichtigen en dan moet ik komende week doorgeven of ik hem wil of niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Casa Confetti?
Je hebt dan in ieder geval het vooruitzicht dat je weg mag, dan is het waarschijnlijk beter uit te houden met die idiootquote:Op zondag 14 september 2008 12:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In principe wel. Morgen bezichtigen en dan moet ik komende week doorgeven of ik hem wil of niet.
En dan is het maar afwachten wanneer ik mag verhuizen. Met een beetje geluk binnen een paar maanden, met een beetje pech in januari pas.
Ik had het pakket met voetbal er in van Tele2. Daar betaalde ik 45 euro voor. Voor alles. En nu hebben ze dat uit datzelfde pakket gehaald, betaal ik nog steeds 45 euro en moet ik 15 euro extra betalen p/maand voor het voetbalquote:Op zondag 14 september 2008 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kijk schuin voor me als je het niet erg vindt, want daar staat mijn tv waarop ik De Graafschap-Vitesse aan het kijken ben.
Dat komt omdat Tele2 de rechten niet meer heeft, maar slechts Eredivisie Live distribueert. Ik betaal nu 9,95 per maand en vanaf januari 14,95. Dat vind ik niet veel. Een wedstrijd in het stadion kost minstens 25 euro, terwijl ik hier alles kan zien.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had het pakket met voetbal er in van Tele2. Daar betaalde ik 45 euro voor. Voor alles. En nu hebben ze dat uit datzelfde pakket gehaald, betaal ik nog steeds 45 euro en moet ik 15 euro extra betalen p/maand voor het voetbal.
Beetje idioot.
Zeker. Er is eindelijk een lichtpunt op woongebied. Al zou het ook kunnen dat als het echt nog een half jaar gaat duren dat ik me er juist meer aan ga ergeren. Maar begin oktober verwacht ik meer te weten te komen, als ze de definitieve toewijzingen doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt dan in ieder geval het vooruitzicht dat je weg mag, dan is het waarschijnlijk beter uit te houden met die idioot.
Nee, maar als je een pakket neemt waar alles inzit dan vind ik na een jaar 15 euro extra er bovenop best veel. Het enige verschil tussen het pakket nu en het pakket toen is het voetbal wat er dus inzat.quote:Op zondag 14 september 2008 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tele2 de rechten niet meer heeft, maar slechts Eredivisie Live distribueert. Ik betaal nu 9,95 per maand en vanaf januari 14,95. Dat vind ik niet veel. Een wedstrijd in het stadion kost minstens 25 euro, terwijl ik hier alles kan zien.
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijnquote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar als je een pakket neemt waar alles inzit dan vind ik na een jaar 15 euro extra er bovenop best veel. Het enige verschil tussen het pakket nu en het pakket toen is het voetbal wat er dus inzat.
Nou ja, misschien dat ik af en toe een wedstrijd opvraag. Nu luister ik wel weer naar de radio.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou dropjes, ik ga weer aan de studie.![]()
Ach, en misschien overweeg ik het wel. Dan maar 15 euro minder voor een hobby ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijn.
Ik vind Eredivisie Live tot nu toe in ieder geval een echte aanwinst, ze doen het echt leuk, maar het is maar net wat je er voor over hebt.
Dan was er iets mis met de prijsopbouw.quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus doordat de rechten aan een andere partij verkocht zijn.
Ik vind Eredivisie Live tot nu toe in ieder geval een echte aanwinst, ze doen het echt leuk, maar het is maar net wat je er voor over hebt.
Dat wordt dan spannend aan het eind van de maand.quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, en misschien overweeg ik het wel. Dan maar 15 euro minder voor een hobby ofzo. Maar ik moet eerst eens kijken hoeveel ik over houd van mijn salaris e.d.
Wat raar was dat het gekoppeld was aan een abonnement voor andere diensten bij Tele2, daarom heb ik het nooit gedaan. Nu je gewoon een 'los' abonnement op Eredivisie Live kunt afsluiten heb ik dat meteen gedaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan was er iets mis met de prijsopbouw.
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.quote:Op zondag 14 september 2008 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar was dat het gekoppeld was aan een abonnement voor andere diensten bij Tele2, daarom heb ik het nooit gedaan. Nu je gewoon een 'los' abonnement op Eredivisie Live kunt afsluiten heb ik dat meteen gedaan.
Eh jaquote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wordt dan spannend aan het eind van de maand.
Ja, ik heb bij Ziggo ook alles in 1, dat is ook handig. Maar wat het om gaat was dat je een abonnement bij Tele2 moest afsluiten als je voetbal wilde zien. Je kon niet ervoor kiezen om je tv bij Ziggo af te nemen, je internet bij KPN en dan toch het voetbal van Tele2 erbij te krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.
Dat je alle producten afnam kan ideaal zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vond ik juist handig. Ik had toch TV, Internet en Telefoon nodig. En nu heb ik dat op 1 rekening bij 1 bedrijf, waarbij ik gisteren voor het eerst in 1 jaar en 3 maanden even een korte onderbreking van het internet had. Dus ik ben wel erg tevreden over Tele2 qua kwaliteit, service en uptime.
Dat klopt, maar ik had toen gelukkig nog een bijbaan en daarnaast zijn mijn ouders bijgesprongen toen ik moest verhuizen en wat (althans voor het budget dat ik toen had) grotere uitgaven moest doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh ja. En ik moet nog wat dingen terugbetalen e.d.
Als je als student zijnde begint aan werk dan val je echt in een zwart gat voor een kleine periode. Je hebt geen stufi (of die moet je terugbetalen die je toevallig nog had gekregen) en je hebt ook geen loon.
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleemquote:Op zondag 14 september 2008 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik had toen gelukkig nog een bijbaan en daarnaast zijn mijn ouders bijgesprongen toen ik moest verhuizen en wat (althans voor het budget dat ik toen had) grotere uitgaven moest doen.
Daar ben je ook binnen 3 maanden aan gewendquote:Op zondag 14 september 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleem.
Ik ben wel benieuwd wat ik eind van de maand echt van binnen krijg. En wat ik er van over kan houden enzo. Nu leef ik redelijk goed van een vrij 'klein' bedrag per maand. Maar wat ik dan binnen krijg is minstens het dubbele
.
En je kosten gaan niet omhoogquote:Op zondag 14 september 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders moeten ook nog even bijspringen waarschijnlijk. Niet voor een heel erg groot bedrag en maar eenmalig. Gelukkig kan dat ook gewoon dus het is geen probleem.
Ik ben wel benieuwd wat ik eind van de maand echt van binnen krijg. En wat ik er van over kan houden enzo. Nu leef ik redelijk goed van een vrij 'klein' bedrag per maand. Maar wat ik dan binnen krijg is minstens het dubbele
.
En als je dan nog moet gaan verhuizen naar een ander deel van het land en die eerste maand ook nog borg er bij moet betalen en een koelkast en wasmachine e.d. moet kopen kan het heel snel gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je als student zijnde begint aan werk dan val je echt in een zwart gat voor een kleine periode. Je hebt geen stufi (of die moet je terugbetalen die je toevallig nog had gekregen) en je hebt ook geen loon.
Jij brengt de was naar je moederquote:
Eind van het jaar pas om eerlijk te zijn. Mijn ouders blijven de verzekeringen voor mij betalen tot januari. Mobiele Telefoon moet ik wel zelf gaan betalen. Maar dat was 6 euro p/maand totaalquote:Op zondag 14 september 2008 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En je kosten gaan niet omhoog?
Ja, precies. Dan is het net alsof je studeert terwijl je een goed salaris hebtquote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je dan nog moet gaan verhuizen naar een ander deel van het land en die eerste maand ook nog borg er bij moet betalen en een koelkast en wasmachine e.d. moet kopen kan het heel snel gaan..
[/ervaring]
Dan krijg je veel meer vrij te bestedenquote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eind van het jaar pas om eerlijk te zijn. Mijn ouders blijven de verzekeringen voor mij betalen tot januari. Mobiele Telefoon moet ik wel zelf gaan betalen. Maar dat was 6 euro p/maand totaal. De rest deed ik allemaal zelf al
.
Niet heel erg handig als die 100 km verderop woont. En in Amersfoort hebben ze ook al geen wasserettes.quote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij brengt de was naar je moeder?
Was het maar waarquote:Op zondag 14 september 2008 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij brengt de was naar je moeder?
Moet het helaas zelf doen.quote:
Wassen vind ik niet erg, strijken daarentegenquote:Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet het helaas zelf doen.
Nou ja moete.... ik ben zelf te lui om het naar de wasserij te brengen en ik drink liever meer wijntjes van dat geld
De zooi in een machine gooien is inderdaad niet heel lastig.quote:Op zondag 14 september 2008 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wassen vind ik niet erg, strijken daarentegen.
Ja, het lijkt een heel stuk beter te gaan. Twist heeft goed voor haar gezorgd.quote:Op zondag 14 september 2008 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat het met Pomba Q?
Strijkvrije overhemden!quote:Op zondag 14 september 2008 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
Wassen vind ik niet erg, strijken daarentegen.
Mogelijke blaasontsteking, zat wel bloed in de urine dus er is wel iets maar ze konden niet echt zeggen wat. Ze heeft nu antibiotica meegekregen.quote:Op zondag 14 september 2008 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Mooi. Gelukkig knapt ze op. Wat was het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |