quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker interessantwat voor dresscode is er dan ?
vlakbij het internationaal strafhof dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed.
Bevalt Den Haag je nog steeds? Waar woon je eigenlijk?
ik word buurvrouw van TDquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je eigenlijk al een nieuwe woning gevonden MM?
In plaats van haar favoriete onderbuurmanquote:
Ik mag hopen dat mijn onderbuurman niet ook naar Casa Confetti gaat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In plaats van haar favoriete onderbuurman?
En een italiaan met de lekkerste broodjes van Utrecht om de hoekquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
het gebouw is van de buitenkant echt SPUUGlelijkmaar het ziet er nu wel echt af uit, brievenbussen, verlichting en het meeste van de steigers en andere dingen zijn weggehaald
O, jij gaat ook verhuizen, dat had ik gemistquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mijn onderbuurman niet ook naar Casa Confetti gaat.
MARIO is nr 1, tricolore is een goede nr 2quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En een italiaan met de lekkerste broodjes van Utrecht om de hoek
Als het maar prettig wonen is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
het gebouw is van de buitenkant echt SPUUGlelijk![]()
Hun broodje Italiano is lekkerder dan het broodje Mario van Mario, als je het aan mij vraagt. Tricolore doet hem lekker in de ovenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MARIO is nr 1, tricolore is een goede nr 2
eignel.ijk heb je ook wel gel;ijk en de extra pesto eropquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hun broodje Italiano is lekkerder dan het broodje Mario van Mario, als je het aan mij vraagt. Tricolore doet hem lekker in de oven
waar ik nu zit is het altijd haske rustig dus denk dat dat wel ok zit hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als het maar prettig wonen is.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eignel.ijk heb je ook wel gel;ijk en de extra pesto erop
Ik ook... nog niet ontbetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu heb ik zin in een italiaans broodje.
Ja, ik heb er ook honger van gekregenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu heb ik zin in een italiaans broodje.
Bedhangdag.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook nog niet ontbeten
iemand toevallig tijd/zin om iets te drinken vanavond in de stad
Ik voel me niet topfit vandaag, dus ik doe even een dagje (of twee, want morgen is het toch zondagquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel je je niet zo lekker? war is Q trouwens naartoe dat je op zn huis en katten past?
Slim van jequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik voel me niet topfit vandaag, dus ik doe even een dagje (of twee, want morgen is het toch zondag), rustig aan voordat ik ziek ga worden.
Q had gisteren borrel in Amsterdam, vandaag helpt ie iemand verhuizen. Ook in Amsterdam dus die bleef daar gelijk maar logeren.
Ik dacht altijd dat IKEA standaardprijzen had en dat het niet uitmaakt of je iets in Utrecht, Delft of Heerlen koopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Slim van jeen vandaar ik dacht al dat die op vakantie was ofzo
trouwens een tip voor jou als je laminaat gaat kopen bij ikea, als je nar de klantenservice gaat en zegt dat het in delft goedkoper is krijg je dr prijs van delft dat kan echt superveel schelen, bij utrecht is bijv tundra esdoorn 21.39 voor 1 pak a 2.33m2 en in delft maar 9.45! )
de enige IKEA waarbij de prijzen heel vaak en veel verschillen is delftquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat IKEA standaardprijzen had en dat het niet uitmaakt of je iets in Utrecht, Delft of Heerlen koopt.
Is er iets gezelligs te doen in de stad dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook nog niet ontbeten
iemand toevallig tijd/zin om iets te drinken vanavond in de stad
niet echt maar ik had daar gewoon zin in maar heb al iets leuks geregeld voor vanavondquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is er iets gezelligs te doen in de stad dan?
Leuke dingen doen op zaterdagavond is altijd goed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt maar ik had daar gewoon zin in maar heb al iets leuks geregeld voor vanavond
Absoluut, hoewel je over de vraag wat leuke dingen zijn van mening kunt verschillen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Leuke dingen doen op zaterdagavond is altijd goed.
Daar spreek je een waar woord. Alhoewel sommige dingen toch wel door een overgrote meerderheid als leuk bestempeld worden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel je over de vraag wat leuke dingen zijn van mening kunt verschillen.
Een hacker heeft wel wat meer tot zijn beschikking als 1 core2duo .. denk aan botnets ed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar de encryptie is momenteel niet echt iets waar je zorgen over hoeft te maken, het is namelijk niet zo dat een hacker dat "even" kraakt met een core2duo.
Enig idee over wat voor rekenkracht je moet beschikken om bepaalde zaken in redelijke tijd te kunnen brute forcenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Een hacker heeft wel wat meer tot zijn beschikking als 1 core2duo .. denk aan botnets ed.
Ja okee, maar als hij daar lol in heeft, joh, veel plezier. Toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat je zoiets wil, maar ok. Dat ben ik. Ik steek liever niet mijn lul in een uitlaat.
Nee, mij ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Oh dat zeker. Als hij daar bevrediging uit haalt dan moet hij dat doen. Zijn probleem. Zolang hij het niet in het openbaar doet midden op de dag ofzo waarbij mensen hem kunnen zien. Wat hij in zijn garage doet met zijn auto moet hij zelf weten.
Maar dat weerhoud mij er niet van om er flink van in de lach te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |