Zou het een complot zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Dan heb ik eerst een nummer nodig. De tamtam zou ook wel moeten lukken.quote:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Al zijn de fluimen die ik om de vijf minuten oprochel een stuk minder geil hoor.
Ludootje! Amigo!quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag makenquote:
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Ik vond de stem van EVA uit Command & Conquer altijd wel geilquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?.
Tsja, moet ook gebeuren he, en het weer is toch klotequote:Op zaterdag 13 september 2008 11:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?
[..]
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag maken
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijk
Ow, dit is de R&P SC...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:16 schreef AirwiN het volgende:
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!
Smerig is goed...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja en dat klinkt best smerig Air
Nope, wel een supergezellige avond. Veel kennissen en oude kennissen /vrienden tegengekomen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goeiemorgen, nog ONS gehad?
Je slaat de plank volledig mis.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jesus, het zijn gewoon prutsers die denken dat wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn.
Wat is er lastig aan? Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? Dat is gewoonweg dom, oerdom
Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen !
[..]
Je slaat de plank volledig mis.
a) "wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn" Dat zijn ze ookde encryptie "faalt" vaak omdat een ander onderdeel in het systeem niet goed geimpenmenteerd is. Je kan het vergelijken met een dik slot aan een ketting waarvan een van de schakels is vervangen door een touwtje.
b) "Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? " Binnen de security maak je een afweging tussen usability en security, 100% security is een illusie.
c) "Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd." Tja
Ach ja, daar heb je ook niet altijd behoefte aan hequote:Op zaterdag 13 september 2008 12:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nope, wel een supergezellige avond. Veel kennissen en oude kennissen /vrienden tegengekomen.
Ben ook niet echt op jacht gegaan, te druk gehad met kletsen.
Hehe die had ik net opstaan, erg mooi.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe die had ik net opstaan, erg mooi.
Ja eigenlijk wel maar zit op msn te kletsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zeg, moet jij je hyves niet eens gaan pimpen trouwens?
Ik heb haar weer even uit m'n kop gekregen. Heeft geen zin om me nu weer gek te gaan maken als zij duizend kilometer verderop zit. Zal heus wel weer veranderen als ik haar weer spreek, hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar zit op msn te kletsen
En moet jij niet die schotse schone verleiden?
Prachtige boekwijsheidquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Je slaat de plank volledig mis.
a) "wiskundig veilig geziende encryptiemodellen ook echt veilig zijn" Dat zijn ze ookde encryptie "faalt" vaak omdat een ander onderdeel in het systeem niet goed geimpenmenteerd is. Je kan het vergelijken met een dik slot aan een ketting waarvan een van de schakels is vervangen door een touwtje.
b) "Welke nerd zet een aansturing van een van de duurdere apparaten op de wereld op een netwerk met toegang naar buiten? " Binnen de security maak je een afweging tussen usability en security, 100% security is een illusie.
c) "Dit systeem is opgezet door een stelletje IT'ers (nee, geen ICT, communicatie is hen vreemd), die met hun WO ICT blaadje lopen te zwaaienmaar nog nooit wat daadwerkelijk live hebben gezet, lijkt het wel. Het KISS principe is hen iig vreemd." Tja
Insert "someone is wrong on the internet" plaatjequote:Op zaterdag 13 september 2008 12:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Zo, dat is even een binnenkomer, zo 's ochtends
Aah de man van de praktijkquote:
Lekker bellen joh, nu niet opgeven met de finish in zichtquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb haar weer even uit m'n kop gekregen. Heeft geen zin om me nu weer gek te gaan maken als zij duizend kilometer verderop zit. Zal heus wel weer veranderen als ik haar weer spreek, hoor
Bellen is een beetje duur he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker bellen joh, nu niet opgeven met de finish in zicht
Skype een idee?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bellen is een beetje duur he?
Maar via Bebo of MSN spreek ik haar idd wel ja. Niet dat ik haar minder leuk vind hoor, maar op dit moment kan ik het wat realistischer en nuchterder bekijken. Vooropgesteld dat het ook al van haar kant af komt, hoe werkt zoiets met een afstand van 1000 km ertussen?
^^ Skype zou kunnen werken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Skype een idee?
Kan heel goed werken, heb ervaring met 13000 km verschilEn zo duur is een ticket naar schotland toch niet? Of vergis ik me daarin?
of gebruik voipbusterquote:
Je vergeet hierbij even dat alle vormen van encryptie gedoemd zijn om te falen. Zolang als de mogelijkheden en rekencapaciteit van de hedendaagse computers alleen maar toenemen, is het een kwestie van tijd (OK, bij sommige rekenmodellen wat langer dan anderen) voordat de volgende sleutel gebroken wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
Mooie plaat! Waar doet dat achtergrond deuntje me aan denken... Whiter Shade of Pale of zo?quote:
Dat weet je nooit als je het niet probeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Skype zou kunnen werken.
Maar goed, zij komt net terug van een jaar in de VS terwijl ze nog met haar vriendje in Schotland had. Kan me niet voorstellen dat zij zit te wachten op weer een lange afstands relatie
Jep maar de encryptie is momenteel niet echt iets waar je zorgen over hoeft te maken, het is namelijk niet zo dat een hacker dat "even" kraakt met een core2duo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even dat alle vormen van encryptie gedoemd zijn om te falen. Zolang als de mogelijkheden en rekencapaciteit van de hedendaagse computers alleen maar toenemen, is het een kwestie van tijd (OK, bij sommige rekenmodellen wat langer dan anderen) voordat de volgende sleutel gebroken wordt.
Het is een rat-race tussen zij die de versleuteling bedenken en zij die de versleuteling breken. Aangezien de gegevens die versleuteld worden het kennelijk waard zijn om versleuteld te worden opgeslagen, zullen er altijd mensen zijn die andermans geheimen willen weten en daar ook moeite voor willen doen, terwijl er bij het versleuteld opslaan van de gegevens constant een afweging gemaakt moet worden tussen (schijn)veiligheid en kosten.
Hoor niet iets trg, jij wel dan?quote:
Ik weet niet, hij doet me er gewoon erg aan denken misschienquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoor niet iets trg, jij wel dan?
Hehe okquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij doet me er gewoon erg aan denken misschien
Misschien kan jouw onderbuurman i.p.v. jou in Q's flat komen zitten dit weekend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Denk je: lekker, even geen last van de onderbuurman. Blijken Q's nieuwe bovenburen ook luidruchtig.
Enrique Iglesias![]()
![]()
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrechtquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Denk je: lekker, even geen last van de onderbuurman. Blijken Q's nieuwe bovenburen ook luidruchtig.
Enrique Iglesias![]()
![]()
Dat zou je haast wel denken, ik heb echt nooit last van mijn buren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrecht
Precies hetzelfde hier. En dan woon ik nog wel in een Vogelaarwijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou je haast wel denken, ik heb echt nooit last van mijn buren.
Nee, ik woon niet in een Vogelaarwijk, gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. En dan woon ik nog wel in een Vogelaarwijk
Utrecht heeft bijna alleen maar slechte delen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jullie wonen ook echt in het verkeerde deel van Utrecht
Ach, later als ik groot ben koop ik wel een mooi vrijstaand huis in Oog in Alquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in een Vogelaarwijk, gelukkig niet zeg.
Het is al jaren policy om mensen die dit soort smileys zo gebruiken verder te negeren. Bij dezequote:
Met een mooie woning in een rij gebouwd rond 1900 in het Statenkwartier ben ik ook al tevreden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, later als ik groot ben koop ik wel een mooi vrijstaand huis in Oog in Al
Bedenk me net dat ze in Oog in Al trouwens geen vrijstaande hebben, maar wel een paar onder een kap. Even goed mooie huizenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met een mooie woning in een rij gebouwd rond 1900 in het Statenkwartier ben ik ook al tevreden.
Ik kan redelijk voorspellen wanneer deze specifieke 'soms' bij Annie voorkomt.quote:
Het is nu de vraag of jullie definities daarvan met elkaar overeenkomen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan redelijk voorspellen wanneer deze specifieke 'soms' bij Annie voorkomt.
Helder, denk ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms. Als in, niet altijd. Zo af en toe.
Heyquote:
Waarmee je feitelijk zegt dat de regel niet bestaat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Nog zo'n uitzondering op de regel
.
ik lees niet terug dus praat me bijquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Nog zo'n uitzondering op de regel
.
Nee. Hooguit dat de voorwaarden voor de regel misleidend warenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk zegt dat de regel niet bestaat.
Goed, denk ik...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duidelijk. Hoe is het met Plato?
Als er steeds meer uitzonderingen bijkomen is het de vraag of de regel nog geldig isquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Hooguit dat de voorwaarden voor de regel misleidend waren.
Dat is vlakbij huize Plato.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik snap m al.
Dinsdag naar het internationaal strafhof. Interessant wel
Zei ik datquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Dus na het strafhof een snelle beurt in huize Plato?.
Dat is zeker interessantquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dinsdag naar het internationaal strafhof. Interessant wel
Ja het bevalt prima en ik woon in de buurt van het internationaal strafhof.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed.
Bevalt Den Haag je nog steeds? Waar woon je eigenlijk?
Wat denk je zelf? Joggingpakken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker interessantwat voor dresscode is er dan ?
Rosa krijgt er een maatje bij jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst verhuizen en dan uitbreiden met een kat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |