Zou het een complot zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Dan heb ik eerst een nummer nodig. De tamtam zou ook wel moeten lukken.quote:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Al zijn de fluimen die ik om de vijf minuten oprochel een stuk minder geil hoor.
Ludootje! Amigo!quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n stem kwijt. Het klinkt op zich wel geil.
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag makenquote:
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij sex gaat t over auto's, hier over computerspelletjes... '(
Is er dan geen enkele SC meer waar ik mee kan praten
[/dramaqueenmodus]
Ik vond de stem van EVA uit Command & Conquer altijd wel geilquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn er ook al computerspelletjes met geile hese stemmen dan?.
Tsja, moet ook gebeuren he, en het weer is toch klotequote:Op zaterdag 13 september 2008 11:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan je nu ook zo goed "Smellycat" zingen?
[..]
Prima! Alleen kut dat ik waarschijnlijk de hele dag huiswerk mag maken
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
Dat had je nou weer niet moeten zeggen natuurlijk
Ow, dit is de R&P SC...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:16 schreef AirwiN het volgende:
Die functioneren prima als glijmiddel hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |