Geen flauw idee. Ik zou er ook wel één willen hebben. Dan zou ik tenminste een passie hebben. Nu ben ik passie-loos. Hoe saai is datquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe komen sommige mensen toch aan van die rare fetishen?
Literatuur en muziek en zulks.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik zou er ook wel één willen hebben. Dan zou ik tenminste een passie hebben. Nu ben ik passie-loos. Hoe saai is dat![]()
Heb jij een passie?
Met die geile pruikquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Geen seks met Mozart?
Wat doe je mijn obsessiequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind sex met balonnen ook wat vreemd, of van die mannen in luiers ed...
Aahquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah. Ik had maar vier uur slaap, ook moe dus zzzzzzz. Ga vanavond lekker vroeg in bed duiken
.
Doe je mee? Dan voelen we ons beide lekker uitgerust morgenquote:
Zou wel moeten eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe je mee? Dan voelen we ons beide lekker uitgerust morgen.
Ik heb al bedacht dat ik The Sweetest Thing op Rtl5 ga kijken. Lekker romantisch, en makkelijk wegkijk tv. Of is hij echt heel slecht?
Geen idee eigenlijk, ik zap wel en dan val ik denk ik op de bank in slaap en word ik strakjes misschien wel wakker gebeld om in mijn bedje te kruipenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Kijkze en slaap lekker. Wat ga je kijken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef Burdie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal overgelopen naar die neuk-SC?.
Jij ging DAAR postenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zo makkelijk kom je niet van me af.
Slachten nog welquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik had een rododendron te slachten..
Moet je hem kijken weet je of het jou type film wel is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Burdie het volgende:
Ah, niet mijn soort film geloof ik.
Tijd om mijn bedje op te zoeken, mijn hele lijf doet pijn.
Trusten![]()
![]()
.
Neeeeee!quote:Op zondag 14 september 2008 00:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Al die gezelligheid hier kan ik niet aan, dus ik ga wel weer.
De vloer is hier ook weer wat warmerquote:Op zondag 14 september 2008 08:30 schreef AirwiN het volgende:
14 september 2008, de dag dat de verwarming automatisch aanging omdat het koud was in huis. Het is weer voorbij die mooie zomer!
Ik heb toch maar een PSP gekocht gister.quote:Op zondag 14 september 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
De vloer is hier ook weer wat warmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |