quote:Op zondag 14 september 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een PSP gekocht gister.
Neuh, ik ben wat dat betreft vooral een Sonyhoer. Vanaf de Playstation 1 heb ik alle spelcomputers gekocht. Thanks voor de link, maar nu heb ik nog geen antwoord waarom ik hem zou kopen...quote:Op zondag 14 september 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Nog even en je gaat een mac kopen
Ik heb ze gekocht via:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1303225
Scheelt weer wat geld
Ik twijfelde en toen zei Hime dat ik er hard genoeg voor werk enzo.quote:
Oh, ik las waarquote:Op zondag 14 september 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik ben wat dat betreft vooral een Sonyhoer. Vanaf de Playstation 1 heb ik alle spelcomputers gekocht. Thanks voor de link, maar nu heb ik nog geen antwoord waarom ik hem zou kopen...
Ik heb er wel een tasje bij gekocht. En ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen dus dan is dat een goed alternatief denk ik. Ik heb gewoon de Piano Black (zwartquote:Op zondag 14 september 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik las waar![]()
Waarom: ik heb geen zin in krassen op een schermpje. En ja, ik neem dat ding daadwerkelijk mee en heb geen tasje oid. Met zo'n protector niet nodigIk vond de casings die te koop zijn erom heen veel te lomp , dus daarom een dun velletje bescherming.
Ik heb wel de FF PSP gekocht, dat moest van mijn ogen
Daar heeft ze ook gelijk in.quote:Op zondag 14 september 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde en toen zei Hime dat ik er hard genoeg voor werk enzo.
Dat is nog wel een goede. Ik kan wel voorzichtig doen, maar dat geldt niet noodzakelijkerwijs voor die 5,5 miljard andere mensen met wie ik deze aardbol deel!quote:Op zondag 14 september 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook wel voorzichtig, maar mij kennende gaat het dan toch weer bekrast worden door of een ander die er tegen aan loopt als je ergens zit or whatever
En ik heb er geen last van qua helderheid, dat scheelt ook wel.
Het is vooral hack 'n' slash. Met deel 1 en 2 heb ik mij prima vermaakt. Cool verhaal ook wel, ik heb wel iets met mythologie, vandaar deze ook meteen gekocht.quote:Op zondag 14 september 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Die God of War heb ik ook gezien, maar ik vond het niet echt mooi
Ook niet echt mijn type spel ben ik bang.
quote:Op zondag 14 september 2008 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar heeft ze ook gelijk in.
Gisteren goede vorderingen gemaakt. Vandaag even samenvattingen maken en dan morgen ochtend/middag de opdracht. Scheelt dat ik lekker laat college heb.quote:Op zondag 14 september 2008 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het studeren en de kattenzorg?
Lekker, altijd een goed geval als een flinke inspanning zichtbaar resultaat heeft... You go girl!quote:Op zondag 14 september 2008 09:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Gisteren goede vorderingen gemaakt. Vandaag even samenvattingen maken en dan morgen ochtend/middag de opdracht. Scheelt dat ik lekker laat college heb.
Wat is de gouden truc?quote:Op zondag 14 september 2008 09:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Pomba heeft al d'r medicijnenen gehad sinds ik hier ben. Ik wacht even tot Q thuis is, kan ik even laten zien hoe je die kat kunt dwingen tot pil inname.
Op schoot nemen, in een handdoek wikkelen zodat ze niet weg kan en makkelijk(er) in bedwang te houden is, met een vinger d'r bekje iets open maken, pilletjes erin mikken en dan d'r bekje dichthouden en even flink over die keel wrijven.quote:Op zondag 14 september 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker, altijd een goed geval als een flinke inspanning zichtbaar resultaat heeft... You go girl!
[..]
Wat is de gouden truc?
altijd leuk, zo'n gebruiksaanwijzing per kat...quote:Op zondag 14 september 2008 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Op schoot nemen, in een handdoek wikkelen zodat ze niet weg kan en makkelijk(er) in bedwang te houden is, met een vinger d'r bekje iets open maken, pilletjes erin mikken en dan d'r bekje dichthouden en even flink over die keel wrijven.
Dan even kroelen en dan is ze het alweer vergeten.![]()
Zo doen we dat bij m'n ouders met Wobje ook altijd.
Het sneaky doen als ze sliep werkte niet. die is gelijk wakker als je in de buurt komt.
Trial and error leerproces.quote:Op zondag 14 september 2008 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
altijd leuk, zo'n gebruiksaanwijzing per kat...
Den Haag maar doen dan?quote:
De stad van de trotse koploper in de Eredivisie.quote:
Erg rustig. Dit weekend hebben mijn ouders hun kat weer opgehaald en sindsdien ben ik mij weer aan het vermaken in Azeroth (World of Warcraft dusquote:
ADO Den Haag kampioenen!quote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De stad van de trotse koploper in de Eredivisie.
O ja, je werkt tegenwoordigquote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Erg rustig. Dit weekend hebben mijn ouders hun kat weer opgehaald en sindsdien ben ik mij weer aan het vermaken in Azeroth (World of Warcraft dus). Verder doe ik gewoon rustig aan. En morgen weer naar mijn werk
.
Vanaf dinsdag.quote:
Lijkt me niet, maar het is wel grappig.quote:
Dat niet, maar het is wel even wennen.quote:
Ja, dat is de start van de competitie altijd. De kut ploegen eindigen altijd bovenaanquote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar het is wel grappig.
Dat vind ik ook. Maar ja, iemand moet het doenquote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel even wennen.
Natuurlijk, iemand moet het belastinggeld opbrengen waar mijn salaris van betaald wordt.quote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar ja, iemand moet het doen.
Eerst werd ik gelukkig deels door jou gefinancieerdquote:Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, iemand moet het belastinggeld opbrengen waar mijn salaris van betaald wordt.
En nu doe je wat terugquote:Op zondag 14 september 2008 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst werd ik gelukkig deels door jou gefinancieerd.
Wat doet hij nu weerquote:Op zondag 14 september 2008 12:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik begon me al zorgen te maken over m'n onderbuurman, maar hij leeft nog.
The usual. Maar ik was al een half uur thuis ofzo en ik had nog niets van hem gehoord.quote:
Is die man dan nooit eens een gezellig dagje uitquote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
The usual. Maar ik was al een half uur thuis ofzo en ik had nog niets van hem gehoord.
Ik ben heel benieuwd hoe Voicst live is, aanrader dus?quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
Gisteravond in 1 avond 3 optredens gezien![]()
Moke![]()
Voicst![]()
Pete Philly & Perquisite![]()
En genoeg drank
Ik had ook genoeg op moet ik zeggen, maar over twee uur moet ik weer aan het bier als ik Ajax-Roda op tv ga kijken.quote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
Gisteravond in 1 avond 3 optredens gezien![]()
Moke![]()
Voicst![]()
Pete Philly & Perquisite![]()
En genoeg drank
Beste optreden wat ik in 5 jaar heb gezien?quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe Voicst live is, aanrader dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |