Dank jequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je ziet er helemaal niet zo dik uit hooren dit is geen slechte grap
![]()
Nou ik ga zo maar eens aan de slag, kamer verhuizen, na half jaar dat het idee kwam![]()
Jezus, ken jij Onur niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
ja wie is die pannekoekgewoon tegengekomen en gefotoshopt ? of is die werkelijk ergens bekend van
nee vertelquote:
Jaaaaaaah dat vind je leuk hequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaaaaaaah dat vind je leuk he.
Nou Onur is eigenlijk een zeer triest figuur die in het bezit is van een Superdudes pagina. Op een gegeven werd die opgemerkt en kwamen zijn foto's terecht in het Hustler topic (een variant op het Breezah topic maar dan met van die zogenaamde nep gangsters) en vervolgens kwamen er opeens massaal photoshops van zijn lelijke hoofd. Ook is hij bekend als een ''baas''.quote:
Waarom wordt ons mooie Nijmegen ingedeeld bij de Homo Patatusquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
wehehehhe
[ afbeelding ]
Trouwens die Dennis van Ek ONZ paints waren ook geweldig
Open er een topic overquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef J-heronimus het volgende:
Waarom wordt ons mooie Nijmegen ingedeeld bij de Homo Patatus![]()
Het is friet geen patat!
Gave ads hier!quote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat bloemtje stond gewoon op het origineel?
Gaylord
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb wel iemand in gedachte maar dat mag niet van de TT
Blijf van mijn hyves foto's af!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denk ik nu te weten wie jij in gedacht hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu te weten wie jij in gedacht hebt
waarom denk ik dat jij niet goed gelezen hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?
Gedacht moet natuurlijk gedachte zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?
Lijstje? PM maar evenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben de foute 111 aan het downloadenbij gebrek aan beter
quote:
Serieus wat is nou je probleem met die linkjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
niemand kijkt het yasha hou nou s op
dat ook jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet is een mietje maar hij kijkt ze wel
Net alsof je op die van CP, Piet en Houniet wel kliktquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
pietje schaamt zich een beetje
je post er 100 waarvan er 1 leuk is
anderen posten er 3 die allemaal leuk zijn... zoek het verschil/you do the math
ja die post niet te pas en te onpas die rotzooi dus eventueel zijn t leuke iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof je op die van CP wel kliktserieus gast
Ik kijk idd nooit!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
niemand kijkt het yasha hou nou s op
zie TTquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja die post niet te pas en te onpas die rotzooi dus eventueel zijn t leuke idd
Aankomend Rotterdammerquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Hallo Nijmegen
Ik negeer het gewoon hoor! Je post maar wat je wilquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan negeer je het maar lekker, ik ga het iig niet voor je laten
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik negeer het gewoon hoor! Je post maar wat je wil
Yo J-Heronimus. Groet uit Hatert.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Heey aankomend Rotterdammer?
Dat kan kloppen, want ik heb ontslag genomen vanwege mn stage... Dus ik werk er niet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
dupje ik was woensdag in de ah en je werkte nieten t duurde keilang in de rij
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:04 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
[..]
Yep.
Maar waar ik ook ben, ik ben sowieso Nijmegenaar, ook al ben ik straks Rotterdammer.
Ik woon al vijf jaar in Nijmegen, maar diep van binnen blijf ik Ossenaar..quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:04 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
[..]
Yep.
Maar waar ik ook ben, ik ben sowieso Nijmegenaar.
ow echt ? en wat ga je nu voor werk doen.. of krijg je n riante stagevergoedingquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want ik heb ontslag genomen vanwege mn stage... Dus ik werk er niet meer.
En mja, die rijen, komt vast omdat ik er niet meer ben
dat verklaard allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon al vijf jaar in Nijmegen, maar diep van binnen blijf ik Ossenaar..
Groenen is een oplichter. Tenminste friettent Groenen in de Molenstraat wel, die lui maken gebruik van je als je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:08 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Zo, eerst even naar Groenen hier in Hatert. Iemand nog een frietje?
hehe vaste klantquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:08 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Zo, eerst even naar Groenen hier in Hatert. Iemand nog een frietje?
Niet iedereen kan mijn uitzonderlijke kwaliteiten bezittenquote:
True Thatquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Groenen is een oplichter. Tenminste friettent Groenen in de Molenstraat wel, die lui maken gebruik van je als je dronken bent.
we proberen te lerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet iedereen kan mijn uitzonderlijke kwaliteiten bezitten.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hehe vaste klantals ik met wat vrienden binnen loop is de bestelling al bekend
Super tent
Ik krijg zoon bord refter eten niet eens op!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:15 schreef Mikkie het volgende:
Nadeeltje van eten bij de Refter: het is eigenlijk niet genoeg. Dus inmiddels heb ik berehonger.
omdat t vies is of te veelquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg zoon bord refter eten niet eens op!
Ja dat had ik altijd bij zo'n tent hier in Beuningen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hehe vaste klantals ik met wat vrienden binnen loop is de bestelling al bekend
Super tent
Ik meestal ook niet maar dat is omdat ik de helft niet lustquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg zoon bord refter eten niet eens op!
verkapte CP is uber koning in airhockeyquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet iedereen kan mijn uitzonderlijke kwaliteiten bezitten.
Ieuwquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
500 gram spareribs als t goed isen die harde stukjes is de specialiteit van de cock
rozemarijn denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IeuwNee het waren een soort stronkjes ofzo.
Cock?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
500 gram spareribs als t goed isen die harde stukjes is de specialiteit van de cock
Geen nood Mikkie gelijk Lance Armstrong ben ik al een comeback aan het plannen. En je weet het niets helpt de cohesie van een groep zo als een gezamelijk vijand. Dr. Paul Joseph Goebbels wist dat al in de jaren '30.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:22 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic .
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
en dan is er niet goed gezeefd dusquote:
Kloon van Swarma?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Iemand die geen leestekens gebruikt.
ik zie ze wel anders hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Iemand die geen leestekens gebruikt.
die wilde ik ook al makenquote:
Nahh niet echt, maar heb gewoon geen tijd meer om naast stage te werken. Misschien wel nog in het weekend maar dan heb ik genoeg andere dingen te doen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow echt ? en wat ga je nu voor werk doen.. of krijg je n riante stagevergoeding
daarom maak ik ook nooit zulke lange postsquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef J-heronimus het volgende:
Mwah hij gebruikt alleen wat punten aan het einde van zijn zinnen. Maar zijn post leest gewoon niet lekker
Keep losing my wayquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoelang denk je je te kunnen gedragen
Een combinatie van die twee!quote:
Een wat en wie? Waarom denk ik dat het over mij gaat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh, weet je wat mooi zou zijn, een -mylove- D_K battle..
* Yashaaaaa pakt de popcorn alvast
Heel misschien omdat ik je naam noemquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een wat en wie? Waarom denk ik dat het over mij gaat?
Waarom zou ik als vredelievend persoon een battle moet aangaan met ene -mylove-? Ik snap er de ballen van!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heel misschien omdat ik je naam noem
Ik mag zelf niet meer rellen, dus laat ik anderen maar opstoken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
die losingmyway = mylove = een rellert, en aangezien jij ook wel lekker uit de hoek kan komen
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mag zelf niet meer rellen, dus laat ik anderen maar opstoken.
Je doet me wel een beetje pijn met die betiteling, but I stillquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
die losingmyway = mylove = een rellert, en aangezien jij ook wel lekker uit de hoek kan komen
Kijk dat ik dan wel weer waarderen, pinkt een traantje weg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
We waren nog in rouw omdat jij er niet meer wasuit respect voor jou hebben we wat minder gepost
Friet. Je was toch een echte Nijmegenaar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Zo, ik ben er weer. Goeie patat.
Ik ben een en al liefde sinds het verboden is om andere deelnemers aan dit draadje op welke manier dan ook te kwetsen he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, dat is mylove, dit is de kloon die zoals altijd weer een kans krijgt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef J-heronimus het volgende:
Dus eigenlijk is LosingMyWay gewoon een enorme kneus, waarvan iedereen wilt dat ie gebanned wordt.
Da's het mooie van Nijmegen, als je patat bestelt krijg je toch friet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Friet. Je was toch een echte Nijmegenaar?
R8quote:
Wie bent uquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Je mag gewoon Jeroen zeggen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lightning crashesGod wat houd ik toch van veronica
Nu nog Nijmegenenenaaar?quote:
Iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je mag gewoon Jeroen zeggen hoor.
Dan zeg je Hounietquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dan wordt het een beetje verwarrend met al die jeroenen hier
Hehe.quote:
Gelukkig hebben wij dezelfde leeftijd, ouwe!quote:
En DK ook trouwens. Pfieuw, meevallerquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K is ook 26 of 27 ik vergeet het steeds
Ach man jij komt net uit de luiersquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef J-heronimus het volgende:
En ik voel me al oud met net een week 20
Hmm ze zat in ieder geval wel in de zelfde jaarlaag als mij op de middelbare school. Dus ze is ongeveer even oud als ik.quote:
Ik ben 27, ukkie! Demente soepkip!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K is ook 26 of 27 ik vergeet het steeds
Owjah sorry opaquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 27, ukkie! Demente soepkip!
Ik wou eigenlijk net vragen of zijn teelballen al waren ingedaaldquote:
Want die heb je bij bosjes gedopt natuurlijk, waardoor ze het allemaal wetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat zou je aan de dames hier moeten vragen
Dat is mooi oncomfortabel. Ik ga er altijd op liggen als ik wil slapen. En dan onder m'n dekbedquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik lees het morgen wel, ik ga mijn bedje bekijken
Stuk voor stuk, jwzquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want die heb je bij bosjes gedopt natuurlijk, waardoor ze het allemaal weten
Meteen het hele verhaal opschrijven komt de topic ook niet ten goed hequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vertel eens iets over jezelf dan Gekanteldgedoe
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mag zelf niet meer rellen, dus laat ik anderen maar opstoken.
nog geen idee of ik er benquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
Swarma donderdag ben ik ook in de stad.
zal vast niks met augurken te maken hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja hoi.. ten eerste: Onur Torko is ontdekt door het ELLEgirlforum, daar worden al bijna 3 jaar dit soort topics gemaakt! Eén van de hoofdontdeksters is by the way dat meisje waar jij het over had J-Hero, die heette toen nog Broodje Gezond.
Ten tweede: LosingMyWay.. te makkelijk die namen, al zijn er niet veel meer nummers over van dat album he
Ten derde: morgen word ik (hopelijk) eindelijk geïnaugureerd!
Morgane gaat ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:22 schreef Dupje het volgende:
Zo naar Appelpop!
Ik vind uitgaan op zaterdagavond niet meer zo leuk, de gemiddelde leeftijd is volgens mij gezakt naar 16 en het publiek is niet echt mijn smaak. Het kijk-mij-eens-tof-zijn gehalte zijn samen met de prijs van een biertje redelijk hoog op een zaterdagavond. Een paar jaar geleden was ik ook een mannetje van 16, dus ik neem ze niks kwalijk verder. Maar ik ga liever op dinsdag of donderdag uit.quote:
Je kan ook naar andere kroegen gaan waar de leeftijd wat hoger is ::Pquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan op zaterdagavond niet meer zo leuk, de gemiddelde leeftijd is volgens mij gezakt naar 16 en het publiek is niet echt mijn smaak. Het kijk-mij-eens-tof-zijn gehalte zijn samen met de prijs van een biertje redelijk hoog op een zaterdagavond. Een paar jaar geleden was ik ook een mannetje van 16, dus ik neem ze niks kwalijk verder. Maar ik ga liever op dinsdag of donderdag uit.
Jij bent er wel neem ik aan, standaard
You go girlquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef LastRequest het volgende:
Anders is er even amper gepost![]()
Ik heb lekker twee uurtjes vrij omdat ik m'n mondeling tentamen in 1x gehaald heb
Fucking moeilijk maar het ging best goed! Yay
Nu nog een rede voorbereiden van een minuut, voor het bestuur, waarom ik een goede aanvulling op de vereniging ben.. iemand ideeën
XXquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef Slarioux het volgende:
Hier ook maar es mee gaan posten.
Woon je in Nijmegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:38 schreef Slarioux het volgende:
Hier ook maar es mee gaan posten.
Ah, aan een welkom is ook gedachtquote:
Ik weet niet, badend in het zweet ben ik doorgaans niet op mijn bestquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou volgens mij ga ik dinsdag met je spinnen, daarna zal ik wel eens kijken of ik er mee kan leven
Haha
Je moest naar de PI kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, aan een welkom is ook gedacht.
Die keuring vooraf neemt ook steeds extremere vormen aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou volgens mij ga ik dinsdag met je spinnen
Doe 't dan zelf ook, jeweetzquote:
Nu was er geenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe 't dan zelf ook, jeweetz [ afbeelding ].
Ik ook niet dat scheeltquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik weet niet, badend in het zweet ben ik doorgaans niet op mijn best
Ik zag haar tijdens de intro.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slarioux kent dus moblo neem ik aan, die kent ook half FOK! irl.
Ik heb alleen 0.0 conditie en geef nogal snel opquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat kan niet meer misgaan dinsdag
Idem dito, daarom ging ik spinnenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb alleen 0.0 conditie en geef nogal snel opDus ik zal wel heul veul stechelen haha
??quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu hebben we dus al 4 mods in de reeks.
Hou, Sla, Mis & JDquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik tel er maar 1 die actief meepost hoor, en slarioux dan misschien maar dat moeten we nog ff aan kijken
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef LosingMyWay het volgende:
Goddam stik ik zojuist bijna in een King pepermuntje ... tevens wie heeft de beste methode om zo snel mogelijk al die eerste jaar die staan te wachten weg te rossen? Want ik wil maandag gelijk in kunnen stappen ...
En hoe is het met het pepermuntje nuquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef LosingMyWay het volgende:
Goddam stik ik zojuist bijna in een King pepermuntje ... tevens wie heeft de beste methode om zo snel mogelijk al die eerste jaar die staan te wachten weg te rossen? Want ik wil maandag gelijk in kunnen stappen ...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef LosingMyWay het volgende:
Fiets op het station zetten en fietsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef LosingMyWay het volgende:
Niet eens een fiets? Ga hier op kamers wonen, werkt ook goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
OH ik snap het al, hij wil met de bus en wil die irritante eerstejaars wegrossen omdat hij anders moet wachten voor de bus
Strakke actiequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen, ik stap in, en een meisje dondert haar tas op de stoel voor zich.. Dus ik zeg er wat van "ja is voor mijn vriendin".
Heb die tas op de vloer gegooid; "dan komt ze maar mooi op schoot zitten". Toen was ze stil
Na de nodige kokhalsneigingen op de vloer ... ik heb het maar niet meer opgepakt om het op te eten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En hoe is het met het pepermuntje nu
Pak de IC en ben zo altijd net te laat om de bus naar Wijchen te pakken ... en de trein zorgt er voor dat ik 4 minuten te laat ben en ik wil niet te laat komen in het begin van het schooljaar. En fietsen tja fietsen ..quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fiets op het station zetten en fietsenOf de lijn 3/4 pakken
Ik probeer er een sport van te maken bij de meest asociale, kamper-achtige, 14-jarigen te gaan zitten. Die gaan dan achterin hangen met hun vrienden en een nylon tasje op een stoel. Maar als je dan aanloopt en aanstalten maakt te zitten, gaat het tasje snel weg en gaan ze nog net niet braaf rechtop zitten. Het is een beetje kinderachtig, maar zooo leuk om te doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Strakke actie![]()
Ik heb altijd een schijthekel aan mensen die tassen naast zich zetten of op de stoel aan het midden gaan zitten..
Alhoewel soms als ik mijn trolley bij heb zet ik hem ook naast me neer, maar dat ding past niet tussen de stoel in, dan kan ik mijn benen niet meer kwijtMaar meestal ist dan ook rustig in de bus
Zelfde met die 15 jarige gangstertjes in de bus met hun pimpass mobieltje waar de meest nare tonen uit kunnen komen. Laatst zat ik met een vriend in de bus met zo'n jochie die aan het pimpen was bij z'n homeboys. "Sorry ik versta je niet omdat er een of andere debiel herrie aan het maken is" terwijl je dat ukkie strak in zijn ogen kijkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik probeer er een sport van te maken bij de meest asociale, kamper-achtige, 14-jarigen te gaan zitten. Die gaan dan achterin hangen met hun vrienden en een nylon tasje op een stoel. Maar als je dan aanloopt en aanstalten maakt te zitten, gaat het tasje snel weg en gaan ze nog net niet braaf rechtop zitten. Het is een beetje kinderachtig, maar zooo leuk om te doen
Briljantquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfde met die 15 jarige gangstertjes in de bus met hun pimpass mobieltje waar de meest nare tonen uit kunnen komen. Laatst zat ik met een vriend in de bus met zo'n jochie die aan het pimpen was bij z'n homeboys. "Sorry ik versta je niet omdat er een of andere debiel herrie aan het maken is" terwijl je dat ukkie strak in zijn ogen kijkt.
Hij wist niet hoe snel hij zijn mobieltje weg moest stoppen
Moet je gewoon zorgen dat je altijd een Mikkie of een Hosti bij je hebtquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, kijk als jij dat zeg Hosti snap ik nog dat het indruk maaktMaar als ik zoiets zeg denk ik eerder dat ik in elkaar gerost wordt
Opblaas Mikkies en opblaas Hosti'squote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan ik die ergens in de winkel kopen?
Idd, ik pak ook altijd lijn 3/4!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat doe jeNou gaat iedereen in mijn buslijn zitten
'n Avond trouwens
Jij zit er al vanaf lent in dus jij hebt geen probleemquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat doe jeNou gaat iedereen in mijn buslijn zitten
'n Avond trouwens
Is ook maar een maandjequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Idd, ik pak ook altijd lijn 3/4!
Maar het is dit jaar wel vreselijk druk, vorig jaar en de jaren daarvoor was het ook druk bij lijn 10 maar zo erg als de afgelopen weken heb ik het nog nooit meegemaakt.
Geil tochquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wellus, en d'r komt op de een of andere manier áltijd een neg0r naast me zitten in die bus
Ja afgelopen week ben ik maar een paar keer met de fiets gegaan, is ook nog eens gezond. Alleen ik daar nooit zoveel zin 's ochtends.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is ook maar een maandje
Nee haha ik heb geen idee meer hoe druk het is want ik kom nooit meer opt station..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |