Dank jequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je ziet er helemaal niet zo dik uit hooren dit is geen slechte grap
![]()
Nou ik ga zo maar eens aan de slag, kamer verhuizen, na half jaar dat het idee kwam![]()
Jezus, ken jij Onur niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
ja wie is die pannekoekgewoon tegengekomen en gefotoshopt ? of is die werkelijk ergens bekend van
nee vertelquote:
Jaaaaaaah dat vind je leuk hequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaaaaaaah dat vind je leuk he.
Nou Onur is eigenlijk een zeer triest figuur die in het bezit is van een Superdudes pagina. Op een gegeven werd die opgemerkt en kwamen zijn foto's terecht in het Hustler topic (een variant op het Breezah topic maar dan met van die zogenaamde nep gangsters) en vervolgens kwamen er opeens massaal photoshops van zijn lelijke hoofd. Ook is hij bekend als een ''baas''.quote:
Waarom wordt ons mooie Nijmegen ingedeeld bij de Homo Patatusquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
wehehehhe
[ afbeelding ]
Trouwens die Dennis van Ek ONZ paints waren ook geweldig
Open er een topic overquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef J-heronimus het volgende:
Waarom wordt ons mooie Nijmegen ingedeeld bij de Homo Patatus![]()
Het is friet geen patat!
Gave ads hier!quote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat bloemtje stond gewoon op het origineel?
Gaylord
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb wel iemand in gedachte maar dat mag niet van de TT
Blijf van mijn hyves foto's af!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denk ik nu te weten wie jij in gedacht hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu te weten wie jij in gedacht hebt
waarom denk ik dat jij niet goed gelezen hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?
Gedacht moet natuurlijk gedachte zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat die zin niet klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |