Naar mijn weten niet verboden. Vroeg het me enkel af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:30 schreef neo567 het volgende:
Omdat..Dat kan...is het verboden dan?
Of heb je dat liever niet?
Ik kan overal op terugkomen, moet kunnen![]()
Neuh, jij niet...ik vaak:quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:34 schreef Mathara het volgende:
[..]
En dat terwijl ik absoluut niet curieus benintegendeel zelfs
![]()
Je maakt me nieuwsgierigquote:
Wat kost zo'n kreng tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon een Wii kopen.
Kijk bij Komplettquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kreng tegenwoordig?
+/- 250 voor het sports pack.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kreng tegenwoordig?
Wou je dat je rijk was en niet zo knap??quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
Soms hè..
ah 250 dusquote:
Ook dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wou je dat je rijk was en niet zo knap??
Ben momenteel zo arm als een kerkratquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wou je dat je rijk was en niet zo knap??
Heb ik ook wel eens last van...![]()
Ja en stel dat ik vanavond de Bart Smit binnenloop en zeg,'Hé arbeider! Ga jij eens gauw een wii voor me pakken én Mario Kart!' Hoe groot is de kans dat ik als een blij meisje naar buiten huppel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon een Wii kopen.
Ik voel soms met je mee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
Soms hè..
Ja hè? Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel soms met je mee.
Geloof ik.
Of je belt even voordat je langs gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en stel dat ik vanavond de Bart Smit binnenloop en zeg,'Hé arbeider! Ga jij eens gauw een wii voor me pakken én Mario Kart!' Hoe groot is de kans dat ik als een blij meisje naar buiten huppel?
Goh, da's best een aardig idee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je belt even voordat je langs gaat.
![]()
Als je er lief bij kijkt, denk ik groot....quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en stel dat ik vanavond de Bart Smit binnenloop en zeg,'Hé arbeider! Ga jij eens gauw een wii voor me pakken én Mario Kart!' Hoe groot is de kans dat ik als een blij meisje naar buiten huppel?
Oh ik vond het wel saxy klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Goh, da's best een aardig idee.
Dat arbeider-ding is natuurlijk een grapje. Voor CarO.
kom Noek niet FOK vol spammen, maar bellen.... ik wachtquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Goh, da's best een aardig idee.
Dat arbeider-ding is natuurlijk een grapje. Voor CarO.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ook een toppertje!
Die dictie, die dansmoves, die guitige blik in die mooie ogen
.
Met dank aan dit Xebro topic: Ik zoek EXTREEM foute muziek
Ah daar hebben we het erelid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ja de muziek die zweept me op.....
ik krijg een hele rooie kop
![]()
Bij deze fantastisch muziek bleef ik steken
Ik Sweeeeeeer 't je heb hem 2x gekeken
en toen zaten jullie al in een nieuw topic![]()
Goeiemiddag allemaal
Ah! Middag..quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ja de muziek die zweept me op.....
ik krijg een hele rooie kop
![]()
en toen zaten jullie al in een nieuw topic![]()
Goeiemiddag allemaal
Ja, 2x een wii, geen kart.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
[..]
kom Noek niet FOK vol spammen, maar bellen.... ik wacht
in ben ondertussen al ''oud'' bloodquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ah! Middag..
New blood joins this forum and quickly is subdued
Ribas dacht eerder aan een tatoeage op je onderrug.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus ik krijg een gratis button?
Elke dag weer vers bloed door m'n aders hoor !quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in ben ondertussen al ''oud'' blood
De toonzetting wél ja. En dan lange laarzen aan, en een blik die onheil belooft als je niet onmiddelijk en zo snel mogelijk doet wat er opgedragen wordt. Maar ja... dat "Mario Kart" is dan toch weer een beetje ont-erotiserend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel saxy klinken eigenlijk.
kan je Mario kart niet bij een andere winkel halen??quote:
Hang jij aan een infuus?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef neo567 het volgende:
Elke dag weer vers bloed door m'n aders hoor !
Die gast heeft een hele zóói clips!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Juist!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De toonzetting wél ja. En dan lange laarzen aan, en een blik die onheil belooft als je niet onmiddellijk en zo snel mogelijk doet wat er opgedragen wordt. Maar ja... dat "Mario Kart" is dan toch weer een beetje ont-erotiserend.
tis niet waar????quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast heeft een hele zóói clips!
Joh, hier werken alleen maar de dochters van familie Rouvoet. Daarom doen ze hier ook niet aan koopzondagen. Weinig geils mee te maken in hartje centrum.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De toonzetting wél ja. En dan lange laarzen aan, en een blik die onheil belooft als je niet onmiddelijk en zo snel mogelijk doet wat er opgedragen wordt. Maar ja... dat "Mario Kart" is dan toch weer een beetje ont-erotiserend.
Ja lieffie,quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hey afschuwelijkheid met die afzichtelijke ava van je... goed geslapen?
Neuh, mijn "systeem" start elke ochtend op dmv een soort reborn card that's all!quote:
Hup kopen, kart bestellen bij komplett en klaar is Noek, dinsdag kartenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef noekje het volgende:
Ja, 2x een wii, geen kart.
Nee, van het weekend! Anders hoef ik het niet. Interesse - kort maar heftig, jeweets.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hup kopen, kart bestellen bij komplett en klaar is Noek, dinsdag karten. Als alles eindelijk meezit
.
Ff een mail of telefoontje en je weet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hup kopen, kart bestellen bij komplett en klaar is Noek, dinsdag karten. Als alles eindelijk meezit
.
Kort is relatief, jeweetz.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Nee, van het weekend! Anders hoef ik het niet. Interesse - kort maar heftig, jeweets.
Ik heb de orderbevestiging al binnen dus komt goed, ik behandel ze niet gelijk als de eerste de beste Neckermann natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef neo567 het volgende:
Ff een mail of telefoontje en je weet meer
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor wii-mensen. Zijn er ook illegale spellen te koop? Stel dat ik de wii koop vanavond en via marktplaats een exemplaar scoor. Is die dan wel echt? Ik zit er gewoon niet op, weet je..
Ik zou 't niet doen. Het kan allemaal wel maar je moet er wel verstand van hebben om daarmee te prutsenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Voor wii-mensen. Zijn er ook illegale spellen te koop? Stel dat ik de wii koop vanavond en via marktplaats een exemplaar scoor. Is die dan wel echt? Ik zit er gewoon niet op, weet je..
Zag dat het voor Noekje was die mij diep n diep haatquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
als je bij marktplaats bij Home zoekwoorden wii intikt krijg je 4628 resultaten voor "wii"
quote:Nintendo Wii uit januari 2007, in prima staat maar doe hem weg i.v.m. studie. Hij is op te halen bij mij thuis in Noordwijk.
De volgende spellen zitten erbij.
Mario Soccer
Super Smash Brothers
MArio Galaxy
Zelda Twilight Princess
Zelda Ocraina of Time/Windwaker (GC versie)
The Godfather
Mario Kart (inc Wheel)
Red Steel
Fifa 2008
Metroid Prime
Wii Sports
Enkele VC titels..
Wii Wheel
Wii classic Controller
Alles is in perfecte staat, en alles is origineel!
Ja, een softwarematige ombouw om illegale spellen te spelen is er (nog) niet. Je moet dus echt gaan solderen enzulks, daarom raad ik 't ook af als je er geen verstand van hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:20 schreef Desii het volgende:
Voor de WII heb je toch een ombouwset (weet de naam niet) maar dat je daarna spelletjes kan downloaden via het i-net of zit ik er nu helemaal naast????
Ja maar ik wil niet prutsen. Ik wil alleen de originele shizzle dan. Kijk, voor mijn ds-je trek ik alles binnen maar dat snap ik bij de wii toch niet dus het moet clean, helder en eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 't niet doen. Het kan allemaal wel maar je moet er wel verstand van hebben om daarmee te prutsen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, een softwarematige ombouw om illegale spellen te spelen is er (nog) niet. Je moet dus echt gaan solderen enzulks, daarom raad ik 't ook af als je er geen verstand van hebt.
Dan koop je alles origineelquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:23 schreef noekje het volgende:
Ja maar ik wil niet prutsen. Ik wil alleen de originele shizzle dan. Kijk, voor mijn ds-je trek ik alles binnen maar dat snap ik bij de wii toch niet dus het moet clean, helder en eerlijk zijn.
Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:24 schreef Desii het volgende:
Maar er zijn toch speciale bedrijven die dat doen?? heeft die ombouw ook een bepaalde naam??
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://link.marktplaats.nl/192700763
die wil ik hebben...... ik weet niet wat ik er mee moet ..... maar gewoon uit hebberigheid
Tja wat wil je he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat maar ... net even gebeld wat ze ervoor wil hebben..... 500 euro !
in Amerika staat ie te koop voor 3300 dollar (zegt ze)
Hmm, het is vaak muziek met foto's. Maar dit is wél een echte clip van jouw held.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis niet waar????
ik wil ze allemaal zien![]()
waar?????????
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden. Het blijft illegaal dus de bedrijven zijn bijbehorend
.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, het is vaak muziek met foto's. Maar dit is wél een echte clip van jouw held.![]()
'http://www.youtube.com/watch?v=i2Tn3_X02KI&feature=related
Waar is CarOquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Ja, klaar! De interesse is al over. Ik ga niet 2x bellen of tot dinsdag wachten. Mooi. Opgelost. Slotje.
Ik ga vanavond wel kleding kopen!
Ah je wil gewoon spenden, zeg dat dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Ja, klaar! De interesse is al over. Ik ga niet 2x bellen of tot dinsdag wachten. Mooi. Opgelost. Slotje.
Ik ga vanavond wel kleding kopen!
ja ja , voor 50 euro schilder ik hem ook voor je op een bordjequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja wat wil je he?
"Handgeschilderd en gesigneerd door Roy Lichtenstein. Het gaat hier om een origineel werk van Lichtenstein en geen reproductie!!"
Ik wil wel een wii maar dan wil ik ook tot morgenvroeg kunnen spelen. Ik heb ook zin in de snackbar maar dan ga ik niet eerst de mayo kopen en dan wachten op de patatvoorraad die morgen weer aangevuld wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah je wil gewoon spenden, zeg dat dan!
LOLquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
nu moet ik weer een nieuwe AVA ben helemaal Fan
ja nou weet ik het weer die melodie kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Nooit gedacht dat een nummer van The Shorts nóg leuker kon zijn.
Vooral de a-ritmische fans laten mij tranen lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nu moet ik weer een nieuwe AVA ben helemaal Fan
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:Het kan ons niks meer schelen
Wat schele? Je bent zelf een schele!
ik ben hem nu voor de 3e keer aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Wat een geweldige clip, kosten noch moeite zijn gespaard!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja nou weet ik het weer die melodie kwam me al zo bekend voor
ik versta geen reet van die gastquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Originele nummers die later verkracht zijn, leuk thema.![]()
Verkrachter: Hu.. ik bedoel Paul Young.
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooral de a-ritmische fans laten mij tranen lachen
O, nou dan is Paul Young nisschien wat voor je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik versta geen reet van die gast
Ik zie een mooi format voor een nieuwe soap.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.
Lekker op bokavond met je nichtje neuken op gewoon Rutger.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
O, nou dan is Paul Young nisschien wat voor je.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
Ja, idd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.
Lekker op bokavond met je nichtje neuken op gewoon Rutger.
Ik word altijd een beetje bang van dat soort gastenquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ook een cover, maar wel goed gelukt vind ik
Goedemiddag allemaal
voor wat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Dementor start de stopwatch!
Ja, alle trappen op en af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor wat?
ga je hardlopen ofzo ?
ik vind ze allebei wel mooi/leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
Gouwe Ouwe:
En een nieuwer, minder passend jasje:
Heel blij, want Mario Kart is super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Romeo en Juliaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Dit vond ik trouwens altijd wel een geweldig nummer van een van die Bananaramadames.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Verkrachter: Hu.. ik bedoel Paul Young.
Nou komaan, ik vind het meer een best wel goede beurt, of zo.quote:
Mooi liedje gebleven toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Verkrachters: Placebo
Nou jahet blijft een aardig nummer maar van kate moeten ze afblijven
Zij zitten erop he:quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Die Boney M-versie van Placebo vind ik wel lachen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Nou jahet blijft een aardig nummer maar van kate moeten ze afblijven
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Boney M-versie van Placebo vind ik wel lachen!
dementor stopt de stadswacht!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Dementor start de stopwatch!
Ah daar zijn de hulptroepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dementor stopt de stadswacht!![]()
[ afbeelding ]
goedemiddag lieve vriendjes! weer helemaal bijgelezen, tot later
.
quote:
The Smiths!quote:
Vanaf wanneer ongeveer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, ik heb dus weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel gemist blijkt wel. Van wie krijg ik even een samenvatting?
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligtquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah daar zijn de hulptroepen.
God wat sneu.
Heb je nog een mooi kutleven WJ?
nou, deze week dan maar. Vanaf zondag?quote:
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligt![]()
misschien moet je er nog een hobby naast nemen, druktemakertje:
[ afbeelding ]
Oh, never mind. Groundhogdayquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, deze week dan maar. Vanaf zondag?
Woeiiiiiiiquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.
En ja als ik te horen krijg dat een user een ander begint te stalken zal ik de laatste zijn om daar wat van te zeggen.
En laat nu eens wat van jezelf zien of blijf je zo'n anoniem lutsertje?
Ben jij er ook weer, lulletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligt![]()
misschien moet je er nog een hobby naast nemen, druktemakertje:
[ afbeelding ]
Jij hebt echt wat met vuur he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woeiiiiiii
Ik wil bolletje![]()
Eerst vet mesten voor dat deze in de oven gaat![]()
flikker toch op man, wanker. ik zal maar niet verder op je ingaan omdat je dan wel heel erg door de mand lazert, snoepjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.
En ja als ik te horen krijg dat een user een ander begint te stalken zal ik de laatste zijn om daar wat van te zeggen.
Gek hequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Sporti het volgende:
Oceanisch stil opeens.
Oh ik dacht dat jij meer van de vrouwen was!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
flikker toch op man, wanker. ik zal maar niet verder op je ingaan omdat je dan wel heel erg door de mand lazert, snoepje.
kom maar een keer in m'n aars kijken als je echt echt echt wilt, pm me gerust
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, never mind. Groundhogday
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, never mind. Groundhogday
Tja misschien moet je dan nog even doorgroeien of ben je bang voor een dubbele afwijzing?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zal -Blurk- ff PM-en die komt er dan ok wel bij, is wel een SPEKtakel liefhebber
Euh, ik weet verder niet waar het over gaat, maar deze vind ik raar uit de mond van de persoon die altijd vaag en op de vlakte is. Die wel veel steken geeft maar nooit echt iets zegt over zichzelf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
Dubbel of niets, uiteindelijk hou je van een SPEKtakel, hoe je het ook went of keert bolletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja misschien moet je dan nog even doorgroeien of ben je bang voor een dubbele afwijzing?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, ik weet verder niet waar het over gaat, maar deze vind ik raar uit de mond van de persoon die altijd vaag en op de vlakte is. Die wel veel steken geeft maar nooit echt iets zegt over zichzelf.
Als je kiest voor anoniem oké, maar beschuldig een ander dan niet van je eigen vergrijp.
muziek dan maar.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dubbel of niets, uiteindelijk hou je van een SPEKtakel, hoe je het ook went of keert bolletje
Oh, dat schept ruimtequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.![]()
En jongetjes: geen ruzie maken hoor!
CarO, jij weet wel eens wat he, kan je me ff een spoedcursus biefstuk bakken geven? Hoe lang, vuur hoog / vuur laag, etc.quote:
nee, papaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.![]()
En jongetjes: geen ruzie maken hoor!
weer die ouwe koe. That's all.quote:
Ik ben reuze benieuwd, is het trouwens Deutsche biefstuk?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CarO, jij weet wel eens wat he, kan je me ff een spoedcursus biefstuk bakken geven? Hoe lang, vuur hoog / vuur laag, etc.
Een wat? Gewoon een standaard biefstuk uit de winkel, 3 stuks in een verpakkingquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:15 schreef Sporti het volgende:
Ik ben reuze benieuwd, is het trouwens Deutsche biefstuk?
ja, eigenlijk wel ja. Heel vaak dat je iets zegt maar eigenlijk niets. Je krijgt er ook commentaar op dus nou niet net doen of je van niets weet. Maar goed, niet dat ik om informatie verlegen zit verder.quote:
Hahaha daar weet ik écht helemaal niets vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CarO, jij weet wel eens wat he, kan je me ff een spoedcursus biefstuk bakken geven? Hoe lang, vuur hoog / vuur laag, etc.
Omdat ik iets zeg wat je misschien niet begrijpt betekend nog niet dat ik niets zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel ja. Heel vaak dat je iets zegt maar eigenlijk niets. Je krijgt er ook commentaar op dus nou niet net doen of je van niets weet. Maar goed, niet dat ik om informatie verlegen zit verder.
Ik vond het even opvallend dat jij van alle mensen vraagt om meer openheid....
En ik maar denken dat jij de kok in huis bentquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:17 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha daar weet ik écht helemaal niets van![]()
Ik kan een ei bakken. En macaroni uit de oven maken. En chili con carne met een pakje.
Maar biefstukken... net zo lang tot ie niet meer bloed?![]()
Misschien weet de buuv het! Buuv?
Dat lijk ik wel, wat hier gezegd wordtquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik iets zeg wat je misschien niet begrijpt betekend nog niet dat ik niets zeg.
Ehm, Lobasca was jarig, we hebben ons gek gelachen om het uitgaan van de relatie tussen B&A, nog nagelachen om de nachtelijke sessies met LS in het weekend op de radio. We hebben gedichten geschreven al la Brianaire stijl...We hebben tegenwoordig een Anti-Ribas Kamp en Pro-Brrisbas Kamp...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, deze week dan maar. Vanaf zondag?
Wat mij opvalt is dat -Blurk- vandaag weer iets leuks heeft gepost, joepiequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ehm, Lobasca was jarig, we hebben ons gek gelachen om het uitgaan van de relatie tussen B&A, nog nagelachen om de nachtelijke sessies met LS in het weekend op de radio. We hebben gedichten geschreven al la Brianaire stijl...We hebben tegenwoordig een Anti-Ribas Kamp en Pro-Brrisbas Kamp...
We hebben het een aantal keren gehad over Mario Kart en schijnt een competitie te worden gehouden, tussen de verschillende users...aanvullingen door de rest zijn welkom.
Ik zou die van maandag even teruglezen
Misschien heb jij datzelfde wel met WJ. En dat was dus de kern van mijn betoog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik iets zeg wat je misschien niet begrijpt betekend nog niet dat ik niets zeg.
Buuvert!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer die ouwe koe. That's all.![]()
Hai Beeb
hoogvuur, regelmatig keren, 3 min voor bloederige biefstuk rood van binnen, 5 min voor roze van binnen en 10 min doorbakken en taaiquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een wat? Gewoon een standaard biefstuk uit de winkel, 3 stuks in een verpakking.
* Dementor zet de woofer wat harder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien heb jij datzelfde wel met WJ. En dat was dus de kern van mijn betoog.
Het antwoord:quote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de kok in huis bent.
Buuf?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef blomst het volgende:
hoogvuur, regelmatig keren, 3 min voor[s] bloederige biefstuk[/s]rood van binnen, 5 min voor roze van binnen en 10 min doorbakken en taai
Al die andere dagen niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat -Blurk- vandaag weer iets leuks heeft gepost, joepie
Nee joh, twee minuten per kant is genoeg voor Mediumquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buuf![]()
Tijd afhankelijk van dikte, ze zijn redelijk dun, minuutje of 5 of zo? Als ik twijfel snij ik 't altijd gewoon doormidden om te kijken of ie goed, maar dan heb je weer teveel stukken
.
Dat wordt vet trillen daarquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor zet de woofer wat harder.![]()
Hou jij bij hoe vaak en wanneer users hier iets posten ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat -Blurk- vandaag weer iets leuks heeft gepost, joepie
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh, twee minuten per kant is genoeg voor Medium5 minuten is voor echte dikke. Maar gewoon op het vlees drukken zachtjes tot het voelt als de muis van je hand. Even laten rusten laat m nog wat nagaren. Kan niet mis.
Nee ik stalk alleen Bn-ers, maar via de blaadjes eigenlijk, dus de journalisten ala paparazzi doen het moordende werk welquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hou jij bij hoe vaak en wanneer users hier iets posten ofzo?
Noem je mij nou vet?!quote:
Tis maar net wat je duivels vind tegenwoordig, satanische muziek, bestaat dat welquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
maar er komen geen duivelsche klanken uit dus dat scheelt.
Zal ik mijn radio even aanzetten voor je dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
maar er komen geen duivelsche klanken uit dus dat scheelt.
Ja, even laten rusten na het bakken! En hoe beter de biefstuk, hoe minder lang die hoeft te bakken.. Een gewone supermarktbiefstuk moet echt wel medium, maar een stukkie ossenhaas is "saignant" ook heerlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Biefstuk?
Boter heet laten worden, alleen peper op je biefstuk, vlees op hoog vuur aan beide zijden dicht schroeien en dan elke kant bakken, tijd afhankelijk van de dikte. Hij is goed (medium gebakken) als de biefstuk aanvoelt als de muis van je hand. Na het bakken pas zout erop. (zout ontrekt vocht en maakt je biefstuk dus taai als je het voor het bakken erop zou doen)
Verder nog iets?
Nou en of.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:27 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis maar net wat je duivels vind tegenwoordig, satanische muziek, bestaat dat wel
Jij gebruikt dus echt moeilijke woorden he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Ja, even laten rusten na het bakken! En hoe beter de biefstuk, hoe minder lang die hoeft te bakken.. Een gewone supermarktbiefstuk moet echt wel medium, maar een stukkie ossenhaas is "saignant" ook heerlijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, even laten rusten na het bakken! En hoe beter de biefstuk, hoe minder lang die hoeft te bakken.. Een gewone supermarktbiefstuk moet echt wel medium, maar een stukkie ossenhaas is "saignant" ook heerlijk.
Oké, ben benieuwd, zonder Lucifer geen aards bestaan, hij verleidde die eva tot happen !quote:
gewoân rauwquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gebruikt dus echt moeilijke woorden he.
Nou ja, ikzelf vind het bijzonder sneu eigenlijk. Want er zijn imho geen geloviger mensen dan satanisten. Zonder goed geen kwaad immers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd, zonder Lucifer geen aards bestaan, hij verleidde die eva tot happen !
Ghehe, nee dat is "blue".quote:
Ik hoor het vanzelf wel zodra je het gevonden hebt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ikzelf vind het bijzonder sneu eigenlijk. Want er zijn imho geen geloviger mensen dan satanisten. Zonder goed geen kwaad immers.
Ik zal even in de collectie neuzen of er hiersatanische
muziek is...
Warm maar rood. Da's toch bíjna rauw.quote:
Die appel doen ze altijd in een everzwijn ze bek, waarvoor zou dat zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ikzelf vind het bijzonder sneu eigenlijk. Want er zijn imho geen geloviger mensen dan satanisten. Zonder goed geen kwaad immers.
Ik zal even in de collectie neuzen of er hiersatanische
muziek is...
quote:Geachte Tom,
Ik zit met een raadsel en dacht misschien kan jij een tip geven om een tipje van de sluier op te lichten.
Het zit namelijk zo!
Ik krijg morgen vrienden te eten en nu wil ik varken serveren. In mijn kookboek (koken met drank) staat er in dat, dat goed te combineren is met gebakken peren. Zelf was ik van plan om het varken een appel in de bek te doen zoals je dat vaak in de oudheid zag. Mijn man zei tegen mij dat gebakken peren niet iedereen lust, zodat ik na de maaltijd met de gebakken peren zou zitten. Dus volgde ik het advies van mijn man.
Maar nu komt het! Ik had het varken mooi op een grote schaal liggen, en voorzichtig een appel in de bek geplaatst. Toen ik mij even later omdraaide, om het varken in de oven te plaatsen, was tot mijn grote verbazing de appel verdwenen.Mijn man had het niet gedaan, en ons zoontje was niet thuis.
Heb jij een tip om dit mysterie op te lossen??
Beppie
De Tip van Tom: uit culinair oogpunt, komt de door uw gedane actie beter tot z’n recht als je het dier eerst slacht alvorens u de appel in de bek plaatst. Succes met de tip.
Oh die. Kende hem niet, maar moest om deze wel lachen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh tipschy, sorry...
Ik heb een hele rits Richard Cheese ik denk, das eerst wel voldoende.![]()
let me think....
Waarom ga je geen kinderboeken schrijven?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die appel doen ze altijd in een everzwijn ze bek, waarvoor zou dat zijn?
Zou de biefstuk dan anders smaken![]()
[..]
Jij weer, hap hap slik, zonder zwoerd, heerlijk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom ga je geen kinderboeken schrijven?
Ook daar zal het CWI erg blij mee zijn.
Maar die haat tegen homo's die je elders predikt op het internet moet je er wel uit laten hoor anders verkoopt het zo slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij weer, hap hap slik, zonder zwoerd, heerlijk!
Ik was nog geschokt door die verkrachting van Shadowplay door die posers.quote:
Allereerst, ik heb al veertien dagen geen contact gehad met WJ, dus dat van hulptroepen is flauwekulquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haat zeg ik dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar die homo haat die je elders predikt op het internet moet je er wel uit laten hoor anders verkoopt het zo slecht.
Ik heb jou nooit beticht van stalken kerel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst, ik heb al veertien dagen geen contact gehad met WJ, dus dat van hulptroepen is flauwekul
Je bent niet de reden dat ik even zit te lurken Dementor, die eer komt jou niet toe, ondanks dat Ik WJ's teksten voor een groot deel onderschrijf, dat dan weer wel. In general vind je nog te teveel snotneus om sommige dingen die je over mij roept serieus te nemen.
Wat ik dan wel ontzettend laf vind is mij betichten van stalken zonder dan een naam te noemen. Ik wil dan wel heel graag weten van wie je dat hebt en wie het betreft. Ik stalk, voor zover ik weet, helemaal niemand, dus, kom maar op! Mocht je het niet hier willen doen, stuur maar een PM. Ik ben mij namelijk van geen kwaad bewust.
Je bent een rund als je met biefstuk stunt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die appel doen ze altijd in een everzwijn ze bek, waarvoor zou dat zijn?
Zou de biefstuk dan anders smaken![]()
[..]
+1 samenvatting graagquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Hou eens op met die steken onder water naar elkaar!
Ik ben het schijtzat!
Want ik weet niet waar het over gaat en dat is echt irritant!
Dus: of praat me bij, of SHUT UP!!!
Het is schijtziek, CarOquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het schijtzat!
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het schijtzat!
Nee, ik ben schijtziek of ik ben het poepzat.quote:
Je laat dat hier [CBL SC # 34] [i] Het is écht Groundhogday !!! [/i] *O* wel boven de markt zweven op een zodanige wijze dat ook Manu daar een vraag over stelt. Iets zeggen door aan te geven dat je dát niet zal zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit beticht van stalken kerel.
Oh voor alle duidelijk jij bent het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat dat hier [CBL SC # 34] [i] Het is écht Groundhogday !!! [/i] *O* wel boven de markt zweven op een zodanige wijze dat ook Manu daar een vraag over stelt. Iets zeggen door aan te geven dat je dát niet zal zeggen.
Ik stel een paar normale vragen, doe niet zo hyper manquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:48 schreef Gert het volgende:
Godsamme was het net weer rustig... HOU EENS OP MET DAT GEZEIK!
Mooi, opgelost. Naam gezuiverd. Klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh voor alle duidelijk jij bent het niet.
Ik behoor dan schijnbaar niet tot "We" Gertjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
OK, nmsn, ga maar weer lekker in de lurkstand. Doei!
We waren klaar hier met het gezeur.
Ik dacht ook dat jij NMNS bedoelde hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi, en bedanktquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
SPEKtakel, een brandje stichten en vervolgens aanbellen en hardweglopen als het geen makkelijk slachtoffer is, hij was het, ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ook dat ie NMNS bedoelde en ben blij met de nuance dan nu. Niet dat het me een flikker aangaat maar ik zou ook niet graag tussen de regels ergens van beticht willen worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
Door Aladdin, isnie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was nog geschokt door die verkrachting van Shadowplay door die posers.
Maar OK dan... deze is kicken wanneer die bas er in komp.![]()
Gelukkig gebeurd dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ook dat ie NMNS bedoelde en ben blij met de nuance dan nu. Niet dat het me een flikker aangaat maar ik zou ook niet graag tussen de regels ergens van beticht willen worden.
Echt helder is het ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurd dat dan ook niet.
Hij heeft heel wat te Pm-en, dankzij de om uitleg vragende NMNSquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef CarOnline het volgende:
De grote vraag is dan: wie bedoelde hij dan wel?
ZEG! wil jij wel even tussen de regels blijven met je beschuldigingquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, als de huisvrouwen zich ermee gaan bemoeien is 't hek pas echt van de dam.
Oh echt hey, begin jij ook nog eens!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, als de huisvrouwen zich ermee gaan bemoeien is 't hek pas echt van de dam.
Ja op je knieëen Dementor! Dat je net zei dat je niet NMNS bedoelde is niet genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helder is het ook niet.
Je moet toegeven dat het gewoon wat schimmig was. En raar.
Als je hem dan niet bedoelde.
Oh, dit vatte ik dan weer op dat ie mij recht in mijn schmoel zou beschuldigen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helder is het ook niet.
Je moet toegeven dat het gewoon wat schimmig was. En raar.
Als je hem dan niet bedoelde.
Ja, want FOK is RL enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dit vatte ik dan weer op dat ie mij recht in mijn schmoel zou beschuldigen.![]()
Misschien een cursus helder communiceren voor Dementor?
Ja, en jij niet anoniem.quote:
* gaat meedoen en zorgt er zo voor dat er budget vrij blijft voor de wiiquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef noekje het volgende:
Maar ik kan pas met een gerust hart met geld gaan smijten als het hier pais en vree is.
Nog even met vertraging. Ik vraag mij zo af en toe echt af of jij wel helemaal ok in je hoofd bent. Hoezo Doei? Heb ik je ergens mee lastig gevallen? Mafkees!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
Ja ja, je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
We stalken met z'n alle indirect Bn-ers, zonder oa ons geen paparazzi en prive/stury journalisten.
Iemand beschuldigen van stalken is dan ook een beetje de pot verwijten dat ie zwart ziet
ik ga nooit naar de kapper en de tandarts dus ik weet van niks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
We stalken met z'n alle indirect Bn-ers, zonder oa ons geen paparazzi en prive/stury journalisten.
Iemand beschuldigen van stalken is dan ook een beetje de pot verwijten dat ie zwart ziet
Yes I love Luciferiaanse klankenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en jij niet anoniem.![]()
nou, ik ben klaar met spelen. Zal eens een cover zoeken voor Tipsch en een satanische song voor Neo
Ja!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja op je knieëen Dementor! Dat je net zei dat je niet NMNS bedoelde is niet genoeg.
We gaan gewoon nog even lekker door.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef CarOnline het volgende:
Maar tis goed met je joh, ik ben al weg
Waarom kom je nu toch ineens met bnn-ers op de proppen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Yes I love Luciferiaanse klanken![]()
I'm learning remember, devil is in the details, ben benieuwd of het klaasvaak klassiek zal zijn met subtiele snaar trekjes.
Of voor de gevoelige mensen onder ons: Keiharde metal achtige gothic sizzle
OBmaxi is goed tegen doorlekken zeggen zequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt het er maar druk mee.
Ja sorry lieverd, maar het werd ineens weer ongezellig toen je binnenkwam en ik overreageerde. Kusje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even met vertraging. Ik vraag mij zo af en toe echt af of jij wel helemaal ok in je hoofd bent. Hoezo Doei? Heb ik je ergens mee lastig gevallen? Mafkees!
Joh en nu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
OBmaxi is goed tegen doorlekken zeggen ze
Tis dat Huub je lief vindquote:
die klusjes vind ik ook niet leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet even was van de lijn halen, eten koken en andere huisvrouwendingen doen
Mooi, saaie boel en niks gemist dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, Lobasca was jarig, we hebben ons gek gelachen om het uitgaan van de relatie tussen B&A, nog nagelachen om de nachtelijke sessies met LS in het weekend op de radio. We hebben gedichten geschreven al la Brianaire stijl...We hebben tegenwoordig een Anti-Ribas Kamp en Pro-Brrisbas Kamp...
We hebben het een aantal keren gehad over Mario Kart en schijnt een competitie te worden gehouden, tussen de verschillende users...aanvullingen door de rest zijn welkom.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, saaie boel en niks gemist dus.
nee niets gemist net zo als jij niet werd gemistquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Prima, krijg je alleen maar gezeik van als mensen je gaan missen en je daardoor lastig gaan vallen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
nee niets gemist net zo als jij niet werd gemist
nieuwsgierig type ben jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik mis nog steeds een samenvatting
jammer, wij willen namen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:46 schreef APK het volgende:
En degene die ik bedoel is het niet overigens.
ik vond het er al wat vreemd staanquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*taalpolitie deelt bekeuring uit, het is nieuwsgierig*
Moet je bij die vetklep -die ik niet bedoel- wezen.quote:
Soms hoor ik het je zeggen, terwijl ik je niet eens ken...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, valt mee, maar er schijnt iets aan de hand te zijn en vroeger enzo waren er dan nog mooie OP's waardoor je wist waar het over ging, maar nu kan ik er geen touw meer aan vast knopenquote:
Daar zijn pilletjes voor, of eigenlijk tegen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Juud79 het volgende:
Soms hoor ik het je zeggen, terwijl ik je niet eens ken...
Helaas hebben ze nog geen pilletjes tegen kaalheid uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor, of eigenlijk tegen.
nou, even in zijn fotoboek gekeken maar hij komt er mee weg, jammer van de schoenmaat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nog geen pilletjes tegen kaalheid uitgevonden.
Hoesoooooooooooooooooooooow, heb je je haren uit je kop getrokken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoesoooooooooooooooooooooow, heb je je haren uit je kop getrokken?
Ik bak biefstuk trouwens altijd in een 50/50 mix van boter en olijfoliequote:Bereiden
1. Laat de biefstuk eerst op kamertemperatuur komen. Door een te groot temperatuurverschil 'schrikt' het vlees in de hete pan; het trekt samen en wordt taai. Bovendien wordt een koude biefstuk vanbinnen niet warm genoeg als je hem zo uit de koelkast in de pan legt.
2. Vaak is biefstuk voor het bakken nog wat vochtig. Dep het vlees van tevoren even droog met een stukje keukenpapier. Hierdoor hoeft het vocht niet eerst te verdampen, maar bakt de biefstuk meteen mooi bruin in de hete boter en krijgt hij een mooier korstje.
3. Gebruik een koekenpan met een dikke bodem. Die houdt de warmte goed vast en de warmte wordt over de panbodem verdeeld, zodat de biefstuk mooi gelijkmatig bruin kan bakken. Een antiaanbaklaag is niet per se nodig, meestal hebben koekenpannen met een anti-aanbaklaag zelfs een te dunne bodem.
4. Verwarm de koekenpan op hoog vuur. Voeg, als de pan goed heet is, de boter toe. Laat het klontje boter smelten door het over de panbodem te laten glijden. Verhit daarna de boter en wacht tot het schuim wegtrekt; pas dan is de boter heet genoeg om de biefstuk meteen kleur te geven. Pas op dat de boter niet aanbrandt; dat moment is nu heel dichtbij!
5. Bak de biefstuk 4-6 minuten op hoog vuur mooi bruin en beweeg hem af en toe met een spatel over de panbodem. Prikken met een vork is uit den boze. Hierdoor verliest het vlees haar sappen, en wordt het droog. Keer de biefstuk na 2-3 minuten en bak ook de andere kant bruin. De biefstuk is nu rood van binnen.
6. Wil je je biefstuk liever rosé of doorbakken? Verwarm hem dan nog enkele minuten op matig tot hoog vuur en keer hem af en toe om. Je kunt controleren of het vlees goed is, door met een lepeltje midden op de biefstuk te duwen. Als de biefstuk echt meeveert, is het vlees nog rood vanbinnen. Veert de biefstuk iets mee, dan is het vlees vanbinnen rosé. Veert het vlees niet mee, dan is de biefstuk doorbakken.
7. Leg de biefstuk op een lauwwarm bord en laat hem (onder aluminiumfolie) enkele minuten rusten. Hierdoor verdelen de vleessappen die tijdens het bakken naar de buitenkant zijn getrokken, zich weer door het vlees en is de biefstuk malser en makkelijker te snijden.
8. Nu nog de jus. Roer bouillon of melk (voor een wat zachter smakende jus) door het bakvet en breng dit al roerend aan de kook. inkoken tot een lekkere jus.
9. Bestrooi de biefstuk met zout en peper en serveer met de jus en brood of frieten en een gemengde salade.
10. Tot slot, maar heel belangrijk: de kunst van het biefstuk snijden. Snijd biefstuk altijd dwars op de draad van het vlees aan, dan blijven de vezels kort, waardoor de biefstuk malser aanvoelt. Als je de biefstukjes met de draad mee snijdt, blijven de vezels lang en zijn ze moeilijker te kauwen.
Tja, je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:57 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, even in zijn fotoboek gekeken maar hij komt er mee weg, jammer van de schoenmaat.
Wat moet je met een volle bos haar als je erbij loopt als Meatloaf in zijn slechtse jaren en zingt als een aangereden kraai?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Gelukkig duurt het hier nog eventjes.![]()
Is dit weer iets cryptisch wat niet cryptisch moet zijn maar het dan stiekem toch is maar eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het hier nog eventjes.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet je met een volle bos haar als je erbij loopt als Meatloaf in zijn slechtse jaren en zingt als een aangereden kraai?
[..]
Wat moet je met een volle bos haar als je erbij loopt als Meatloaf in zijn slechtse jaren en zingt als een aangereden kraai?
[..]
* Proest*quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hihi, nee totaal niet!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Boze Spore fans:
http://www.hcc.nl/smartsite.dws?id=35762
Ik heb nergens last van, jij wel, Dementor?
Ja sorry. Ik zag een goede kennis op tv zijn cute, vage zelf zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |