nou, deze week dan maar. Vanaf zondag?quote:
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligt![]()
misschien moet je er nog een hobby naast nemen, druktemakertje:
[ afbeelding ]
Oh, never mind. Groundhogdayquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, deze week dan maar. Vanaf zondag?
Woeiiiiiiiquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.
En ja als ik te horen krijg dat een user een ander begint te stalken zal ik de laatste zijn om daar wat van te zeggen.
En laat nu eens wat van jezelf zien of blijf je zo'n anoniem lutsertje?
Ben jij er ook weer, lulletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligt![]()
misschien moet je er nog een hobby naast nemen, druktemakertje:
[ afbeelding ]
Jij hebt echt wat met vuur he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woeiiiiiii
Ik wil bolletje![]()
Eerst vet mesten voor dat deze in de oven gaat![]()
flikker toch op man, wanker. ik zal maar niet verder op je ingaan omdat je dan wel heel erg door de mand lazert, snoepjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg als NMNS problemen met mij heeft moet hij die ook zelf oplossen.
En ja als ik te horen krijg dat een user een ander begint te stalken zal ik de laatste zijn om daar wat van te zeggen.
Gek hequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Sporti het volgende:
Oceanisch stil opeens.
Oh ik dacht dat jij meer van de vrouwen was!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
flikker toch op man, wanker. ik zal maar niet verder op je ingaan omdat je dan wel heel erg door de mand lazert, snoepje.
kom maar een keer in m'n aars kijken als je echt echt echt wilt, pm me gerust
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, never mind. Groundhogday
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, never mind. Groundhogday
Tja misschien moet je dan nog even doorgroeien of ben je bang voor een dubbele afwijzing?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zal -Blurk- ff PM-en die komt er dan ok wel bij, is wel een SPEKtakel liefhebber
Euh, ik weet verder niet waar het over gaat, maar deze vind ik raar uit de mond van de persoon die altijd vaag en op de vlakte is. Die wel veel steken geeft maar nooit echt iets zegt over zichzelf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
Dubbel of niets, uiteindelijk hou je van een SPEKtakel, hoe je het ook went of keert bolletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja misschien moet je dan nog even doorgroeien of ben je bang voor een dubbele afwijzing?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, ik weet verder niet waar het over gaat, maar deze vind ik raar uit de mond van de persoon die altijd vaag en op de vlakte is. Die wel veel steken geeft maar nooit echt iets zegt over zichzelf.
Als je kiest voor anoniem oké, maar beschuldig een ander dan niet van je eigen vergrijp.
muziek dan maar.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dubbel of niets, uiteindelijk hou je van een SPEKtakel, hoe je het ook went of keert bolletje
Oh, dat schept ruimtequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.![]()
En jongetjes: geen ruzie maken hoor!
CarO, jij weet wel eens wat he, kan je me ff een spoedcursus biefstuk bakken geven? Hoe lang, vuur hoog / vuur laag, etc.quote:
nee, papaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro post misschien nog een leuk gezellig GHD-plaatje, heeft ze net beloofd. Dus dan is het weer helemaal áf.![]()
En jongetjes: geen ruzie maken hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |