Ik was nog geschokt door die verkrachting van Shadowplay door die posers.quote:
Allereerst, ik heb al veertien dagen geen contact gehad met WJ, dus dat van hulptroepen is flauwekulquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik iets zeg wat je misschien niet begrijpt betekend nog niet dat ik niets zeg.
Haat zeg ik dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar die homo haat die je elders predikt op het internet moet je er wel uit laten hoor anders verkoopt het zo slecht.
Ik heb jou nooit beticht van stalken kerel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst, ik heb al veertien dagen geen contact gehad met WJ, dus dat van hulptroepen is flauwekul
Je bent niet de reden dat ik even zit te lurken Dementor, die eer komt jou niet toe, ondanks dat Ik WJ's teksten voor een groot deel onderschrijf, dat dan weer wel. In general vind je nog te teveel snotneus om sommige dingen die je over mij roept serieus te nemen.
Wat ik dan wel ontzettend laf vind is mij betichten van stalken zonder dan een naam te noemen. Ik wil dan wel heel graag weten van wie je dat hebt en wie het betreft. Ik stalk, voor zover ik weet, helemaal niemand, dus, kom maar op! Mocht je het niet hier willen doen, stuur maar een PM. Ik ben mij namelijk van geen kwaad bewust.
Je bent een rund als je met biefstuk stunt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die appel doen ze altijd in een everzwijn ze bek, waarvoor zou dat zijn?
Zou de biefstuk dan anders smaken![]()
[..]
+1 samenvatting graagquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Hou eens op met die steken onder water naar elkaar!
Ik ben het schijtzat!
Want ik weet niet waar het over gaat en dat is echt irritant!
Dus: of praat me bij, of SHUT UP!!!
Het is schijtziek, CarOquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het schijtzat!
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het schijtzat!
Nee, ik ben schijtziek of ik ben het poepzat.quote:
Je laat dat hier [CBL SC # 34] [i] Het is écht Groundhogday !!! [/i] *O* wel boven de markt zweven op een zodanige wijze dat ook Manu daar een vraag over stelt. Iets zeggen door aan te geven dat je dát niet zal zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit beticht van stalken kerel.
Oh voor alle duidelijk jij bent het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat dat hier [CBL SC # 34] [i] Het is écht Groundhogday !!! [/i] *O* wel boven de markt zweven op een zodanige wijze dat ook Manu daar een vraag over stelt. Iets zeggen door aan te geven dat je dát niet zal zeggen.
Ik stel een paar normale vragen, doe niet zo hyper manquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:48 schreef Gert het volgende:
Godsamme was het net weer rustig... HOU EENS OP MET DAT GEZEIK!
Mooi, opgelost. Naam gezuiverd. Klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh voor alle duidelijk jij bent het niet.
Ik behoor dan schijnbaar niet tot "We" Gertjequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
OK, nmsn, ga maar weer lekker in de lurkstand. Doei!
We waren klaar hier met het gezeur.
Ik dacht ook dat jij NMNS bedoelde hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi, en bedanktquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
SPEKtakel, een brandje stichten en vervolgens aanbellen en hardweglopen als het geen makkelijk slachtoffer is, hij was het, ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ook dat ie NMNS bedoelde en ben blij met de nuance dan nu. Niet dat het me een flikker aangaat maar ik zou ook niet graag tussen de regels ergens van beticht willen worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
Door Aladdin, isnie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was nog geschokt door die verkrachting van Shadowplay door die posers.
Maar OK dan... deze is kicken wanneer die bas er in komp.![]()
Gelukkig gebeurd dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ook dat ie NMNS bedoelde en ben blij met de nuance dan nu. Niet dat het me een flikker aangaat maar ik zou ook niet graag tussen de regels ergens van beticht willen worden.
Echt helder is het ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurd dat dan ook niet.
Hij heeft heel wat te Pm-en, dankzij de om uitleg vragende NMNSquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef CarOnline het volgende:
De grote vraag is dan: wie bedoelde hij dan wel?
ZEG! wil jij wel even tussen de regels blijven met je beschuldigingquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, als de huisvrouwen zich ermee gaan bemoeien is 't hek pas echt van de dam.
Oh echt hey, begin jij ook nog eens!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, als de huisvrouwen zich ermee gaan bemoeien is 't hek pas echt van de dam.
Ja op je knieëen Dementor! Dat je net zei dat je niet NMNS bedoelde is niet genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helder is het ook niet.
Je moet toegeven dat het gewoon wat schimmig was. En raar.
Als je hem dan niet bedoelde.
Oh, dit vatte ik dan weer op dat ie mij recht in mijn schmoel zou beschuldigen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helder is het ook niet.
Je moet toegeven dat het gewoon wat schimmig was. En raar.
Als je hem dan niet bedoelde.
Ja, want FOK is RL enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dit vatte ik dan weer op dat ie mij recht in mijn schmoel zou beschuldigen.![]()
Misschien een cursus helder communiceren voor Dementor?
Ja, en jij niet anoniem.quote:
* gaat meedoen en zorgt er zo voor dat er budget vrij blijft voor de wiiquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef noekje het volgende:
Maar ik kan pas met een gerust hart met geld gaan smijten als het hier pais en vree is.
Nog even met vertraging. Ik vraag mij zo af en toe echt af of jij wel helemaal ok in je hoofd bent. Hoezo Doei? Heb ik je ergens mee lastig gevallen? Mafkees!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef Gert het volgende:
Ja ja, je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
We stalken met z'n alle indirect Bn-ers, zonder oa ons geen paparazzi en prive/stury journalisten.
Iemand beschuldigen van stalken is dan ook een beetje de pot verwijten dat ie zwart ziet
ik ga nooit naar de kapper en de tandarts dus ik weet van niks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
We stalken met z'n alle indirect Bn-ers, zonder oa ons geen paparazzi en prive/stury journalisten.
Iemand beschuldigen van stalken is dan ook een beetje de pot verwijten dat ie zwart ziet
Yes I love Luciferiaanse klankenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en jij niet anoniem.![]()
nou, ik ben klaar met spelen. Zal eens een cover zoeken voor Tipsch en een satanische song voor Neo
Ja!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja op je knieëen Dementor! Dat je net zei dat je niet NMNS bedoelde is niet genoeg.
We gaan gewoon nog even lekker door.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef CarOnline het volgende:
Maar tis goed met je joh, ik ben al weg
Waarom kom je nu toch ineens met bnn-ers op de proppen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Yes I love Luciferiaanse klanken![]()
I'm learning remember, devil is in the details, ben benieuwd of het klaasvaak klassiek zal zijn met subtiele snaar trekjes.
Of voor de gevoelige mensen onder ons: Keiharde metal achtige gothic sizzle
OBmaxi is goed tegen doorlekken zeggen zequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt het er maar druk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |