Romeo en Juliaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Dit vond ik trouwens altijd wel een geweldig nummer van een van die Bananaramadames.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Originele nummers die later verkracht zijn, leuk thema.![]()
Verkrachter: Hu.. ik bedoel Paul Young.
Nou komaan, ik vind het meer een best wel goede beurt, of zo.quote:
Mooi liedje gebleven toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Verkrachters: Placebo
Nou jahet blijft een aardig nummer maar van kate moeten ze afblijven
Zij zitten erop he:quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Die Boney M-versie van Placebo vind ik wel lachen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef pullup het volgende:
Nou jahet blijft een aardig nummer maar van kate moeten ze afblijven
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Boney M-versie van Placebo vind ik wel lachen!
dementor stopt de stadswacht!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Dementor start de stopwatch!
Ah daar zijn de hulptroepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dementor stopt de stadswacht!![]()
[ afbeelding ]
goedemiddag lieve vriendjes! weer helemaal bijgelezen, tot later
.
quote:
The Smiths!quote:
Vanaf wanneer ongeveer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, ik heb dus weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel gemist blijkt wel. Van wie krijg ik even een samenvatting?
haha, hulptroepen? of doel je misschien op het toch wel aanwezige besef dat je hebt dat je al weken lang iedere mogelijkheid om nmns onderuit te halen aangrijpt? of vind je iemand hier in de sc beschuldigen van het lastig vallen van dames per pm een vriendelijke bejegening, knullie? zo las ik nog een twintigtal dingetjes. wel dapper van je als je proeft dat onze lieve nmns al onder 'friendly' fire ligtquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah daar zijn de hulptroepen.
God wat sneu.
Heb je nog een mooi kutleven WJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |