Ik zou 't niet doen. Het kan allemaal wel maar je moet er wel verstand van hebben om daarmee te prutsenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Voor wii-mensen. Zijn er ook illegale spellen te koop? Stel dat ik de wii koop vanavond en via marktplaats een exemplaar scoor. Is die dan wel echt? Ik zit er gewoon niet op, weet je..
Zag dat het voor Noekje was die mij diep n diep haatquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
als je bij marktplaats bij Home zoekwoorden wii intikt krijg je 4628 resultaten voor "wii"
quote:Nintendo Wii uit januari 2007, in prima staat maar doe hem weg i.v.m. studie. Hij is op te halen bij mij thuis in Noordwijk.
De volgende spellen zitten erbij.
Mario Soccer
Super Smash Brothers
MArio Galaxy
Zelda Twilight Princess
Zelda Ocraina of Time/Windwaker (GC versie)
The Godfather
Mario Kart (inc Wheel)
Red Steel
Fifa 2008
Metroid Prime
Wii Sports
Enkele VC titels..
Wii Wheel
Wii classic Controller
Alles is in perfecte staat, en alles is origineel!
Ja, een softwarematige ombouw om illegale spellen te spelen is er (nog) niet. Je moet dus echt gaan solderen enzulks, daarom raad ik 't ook af als je er geen verstand van hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:20 schreef Desii het volgende:
Voor de WII heb je toch een ombouwset (weet de naam niet) maar dat je daarna spelletjes kan downloaden via het i-net of zit ik er nu helemaal naast????
Ja maar ik wil niet prutsen. Ik wil alleen de originele shizzle dan. Kijk, voor mijn ds-je trek ik alles binnen maar dat snap ik bij de wii toch niet dus het moet clean, helder en eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 't niet doen. Het kan allemaal wel maar je moet er wel verstand van hebben om daarmee te prutsen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, een softwarematige ombouw om illegale spellen te spelen is er (nog) niet. Je moet dus echt gaan solderen enzulks, daarom raad ik 't ook af als je er geen verstand van hebt.
Dan koop je alles origineelquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:23 schreef noekje het volgende:
Ja maar ik wil niet prutsen. Ik wil alleen de originele shizzle dan. Kijk, voor mijn ds-je trek ik alles binnen maar dat snap ik bij de wii toch niet dus het moet clean, helder en eerlijk zijn.
Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:24 schreef Desii het volgende:
Maar er zijn toch speciale bedrijven die dat doen?? heeft die ombouw ook een bepaalde naam??
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://link.marktplaats.nl/192700763
die wil ik hebben...... ik weet niet wat ik er mee moet ..... maar gewoon uit hebberigheid
Tja wat wil je he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat maar ... net even gebeld wat ze ervoor wil hebben..... 500 euro !
in Amerika staat ie te koop voor 3300 dollar (zegt ze)
Hmm, het is vaak muziek met foto's. Maar dit is wél een echte clip van jouw held.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis niet waar????
ik wil ze allemaal zien![]()
waar?????????
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden. Het blijft illegaal dus de bedrijven zijn bijbehorend
.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, het is vaak muziek met foto's. Maar dit is wél een echte clip van jouw held.![]()
'http://www.youtube.com/watch?v=i2Tn3_X02KI&feature=related
Waar is CarOquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Ja, klaar! De interesse is al over. Ik ga niet 2x bellen of tot dinsdag wachten. Mooi. Opgelost. Slotje.
Ik ga vanavond wel kleding kopen!
Ah je wil gewoon spenden, zeg dat dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Ja, klaar! De interesse is al over. Ik ga niet 2x bellen of tot dinsdag wachten. Mooi. Opgelost. Slotje.
Ik ga vanavond wel kleding kopen!
ja ja , voor 50 euro schilder ik hem ook voor je op een bordjequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja wat wil je he?
"Handgeschilderd en gesigneerd door Roy Lichtenstein. Het gaat hier om een origineel werk van Lichtenstein en geen reproductie!!"
Ik wil wel een wii maar dan wil ik ook tot morgenvroeg kunnen spelen. Ik heb ook zin in de snackbar maar dan ga ik niet eerst de mayo kopen en dan wachten op de patatvoorraad die morgen weer aangevuld wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah je wil gewoon spenden, zeg dat dan!
LOLquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
nu moet ik weer een nieuwe AVA ben helemaal Fan
ja nou weet ik het weer die melodie kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Nooit gedacht dat een nummer van The Shorts nóg leuker kon zijn.
Vooral de a-ritmische fans laten mij tranen lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nu moet ik weer een nieuwe AVA ben helemaal Fan
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:Het kan ons niks meer schelen
Wat schele? Je bent zelf een schele!
ik ben hem nu voor de 3e keer aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Wat een geweldige clip, kosten noch moeite zijn gespaard!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja nou weet ik het weer die melodie kwam me al zo bekend voor
ik versta geen reet van die gastquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Originele nummers die later verkracht zijn, leuk thema.![]()
Verkrachter: Hu.. ik bedoel Paul Young.
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooral de a-ritmische fans laten mij tranen lachen
O, nou dan is Paul Young nisschien wat voor je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik versta geen reet van die gast
Ik zie een mooi format voor een nieuwe soap.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.
Lekker op bokavond met je nichtje neuken op gewoon Rutger.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
O, nou dan is Paul Young nisschien wat voor je.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
Originele nummers die later verkracht zijn, leuk thema.![]()
Ja, idd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij dat publiek wél zoiets van: zwaar inteelt en nog nét geen scheurbuik maar er moeten echt hóógnodig wat vitamines in.
Lekker op bokavond met je nichtje neuken op gewoon Rutger.
Ik word altijd een beetje bang van dat soort gastenquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ook een cover, maar wel goed gelukt vind ik
Goedemiddag allemaal
voor wat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Dementor start de stopwatch!
Ja, alle trappen op en af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor wat?
ga je hardlopen ofzo ?
ik vind ze allebei wel mooi/leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
Gouwe Ouwe:
En een nieuwer, minder passend jasje:
Heel blij, want Mario Kart is super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en stel dat ik vanavond de Bart Smit binnenloop en zeg,'Hé arbeider! Ga jij eens gauw een wii voor me pakken én Mario Kart!' Hoe groot is de kans dat ik als een blij meisje naar buiten huppel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |