goeie smorgens hier ist ook donker, grijs en saaiig (CC is dat een bestaand woord?)quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen! Hier schijnt de zon niet...![]()
Tijd voor
arme jij, heb je een zonnebril nodigquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Manu82 het volgende:
Hier schijnt de zon ook, recht in mijn gezicht
Volgens mij niet, maar het dekt wel de ladingquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:55 schreef Desii het volgende:
goeie smorgens hier ist ook donker, grijs en saaiig (CC is dat een bestaand woord?)
Afijn eerst eeneen babbel met de collegas en dan aan den arbeit
Nee, zon schijnt tot een uur of half 10 in de woonkamer, daarna hele dag geen last meer vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef Desii het volgende:
[..]
arme jij, heb je een zonnebril nodig [ afbeelding ]
ik alleen maar een paraplu [ afbeelding ]
Wie zijn dat? Ga ik dan echt mentaal instorten want ik zit op het randje momenteel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Manu82 het volgende:
En dan heb je de echte toppers van TV Oranje nog niet gehad
Prima reden om de stoppenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Bij de buren zijn nu al 2 weken hoveniers aan het werk. Dat is niet erg, al dat getril en machines maar die kutmuziek! Waarom heeft dat volk de hele dag Fransje en nog wat van die pauper-muziek aan?
Nog geen sproet gekweekt de afgelopen dagen want ik kan er niet mee omgaan en als ik buiten ga roken dan hoor ik weer een Corry. Ik word er dood en doodmoe van.
Dat is een Nederlandstalige zender, waar Frans en Thomas Berge wereldartiesten zijn vergeleken bij wat ze daar uitzenden. Meestal kun je niet begrijpen dat die lui uberhaupt een videoclip kunnen opnemen, maar het is zo slecht dat het wel op de lachspieren werkt. Beetje Idols-Herman debielen enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ga ik dan echt mentaal instorten want ik zit op het randje momenteel.
Maar weet je wel hoeveel vrienden Herman heeft??quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is een Nederlandstalige zender, waar Frans en Thomas Berge wereldartiesten zijn vergeleken bij wat ze daar uitzenden. Meestal kun je niet begrijpen dat die lui uberhaupt een videoclip kunnen opnemen, maar het is zo slecht dat het wel op de lachspieren werkt. Beetje Idols-Herman debielen enzo
Zal ik het dan maar zeggen aangezien niemand reageert.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar weet je wel hoeveel vrienden Herman heeft??
op hyves
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ga ik dan echt mentaal instorten want ik zit op het randje momenteel.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
bij verbouwing zit ik altijd op randje,en ik mag weer over een maandje
vorige keer zette ik gewoon een dvd van motorhead op, waren ze zo weg tijdens lunchen.
en harder dan frans.b.
dus tijd dat ik ze weer ga opzoeken ,die dvd.s
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:10 schreef Gert het volgende:
Eej dementor...denk dat Caro het nog niet gezien heeft, dus geen zaken verklappen, maar die laatste episode van Weeds wordt wel fúcking gaaf!
Draai Frans, op repeat, de hele moederneukende dag door.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:43 schreef Mathara het volgende:
Kan ik a.j.b jullie advies krijgen. Gisteren schreef ik op [CBL SC #31] Morgen weer een dag! blz 7 over die walgelijke vertoning van een mede co_assistent.
En dat zal ook wel allemaal de schuld van Ribas zijn denk ik, maar ik wil hem {de student} zo ongenadig af straffen voor dat gecopieerde gedrag uit CBML.
Ik moet het op z'n minst toch een plekje kunnen geven, al ben ik zeker niet wanhopig, maar nog wel onwijs kwaad.![]()
Daarbij heb ik een berisping aan m'n broek hangen, wegens niet verschijnen tijdens de visite_loop![]()
Als iemand een tip heeft............please![]()
Verstop zijn boeken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:43 schreef Mathara het volgende:
Kan ik a.j.b jullie advies krijgen. Gisteren schreef ik op [CBL SC #31] Morgen weer een dag! blz 7 over die walgelijke vertoning van een mede co_assistent.
En dat zal ook wel allemaal de schuld van Ribas zijn denk ik, maar ik wil hem {de student} zo ongenadig af straffen voor dat gecopieerde gedrag uit CBML.
Ik moet het op z'n minst toch een plekje kunnen geven, al ben ik zeker niet wanhopig, maar nog wel onwijs kwaad.![]()
Daarbij heb ik een berisping aan m'n broek hangen, wegens niet verschijnen tijdens de visite_loop![]()
Als iemand een tip heeft............please![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
en als ik buiten ga roken dan hoor ik weer een Corry. Ik word er dood en doodmoe van.
Of zijn creditkaartquote:
Oké Noekje, als dat zou kunnen. Woon jij toevallig in de buurt van Leiden {bij het LUMC}quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Draai Frans, op repeat, de hele moederneukende dag door.
Het is nog vroeg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Is toch te mildMaar alle hulp is welkom
Ja, maar dan denkt hij straks nog dat ik echt blij ben geweest met dat WALGELIJKE voorstelquote:
Goed idee! Ik ga nog even een bakkie zettenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is echt akelig donker buiten. Echt FOK! & koffieweer.
Nee, dat heb ik niet. Ga jij er eentje voor me kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt vast wel een ipod of zo. Zet die op je knar tijdens het roken, met een lekker deuntje Katie. [ afbeelding ]
heb je even voor mij, tralalalaaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
Oh echt, nog even en er is een dode hovenier gratis af te halen.
Compleet met coniferenhaag? Want dan heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
Oh echt, nog even en er is een dode hovenier gratis af te halen.
Nee, wel een klimop. Is da wa?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met coniferenhaag? Want dan heb ik wel interesse.
Werd ik net gevraagd of ik wil figureren in een promofilmpje van de een of andere VVD-er. Nou. Nee?
Ik ben geen rakker!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent toch niet zo'n linkse rakker, Cc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |