quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef Juud79 het volgende:
Jezus Christ, ik zie overal die Brrribas....
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft iemand het opgenomen?![]()
Dat brengt me op de vraag waar is NMNS eik?
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef Juud79 het volgende:
Jezus Christ, ik zie overal die Brrribas....
Ik, maar dat zou niet het geval moeten zijn....quote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker op dit late uur?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn wekker 6:20.
Desii, ik zet hem er morgen in, nu raak ik alleen maar frustie van de pcIig alvast Thnx voor de ava!
Slaap lekker Fok!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:02 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dr ook nog, maar moet eigenlijk ook zo slapen, wekker weer he om 7.20 uur....
nog wakker, maar niet lang meer, zat even ike te volgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker op dit late uur?
Echt he, moet je gewoon al die namen ineens gaan lezen, normaal weet ik gewoon aan de hand vd Ava wie het bericht heeft gepost....quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
nog wakker, maar niet lang meer, zat even ike te volgen.
wordt gek van die nieuwe ava.s..moet dit.
Wie ben ik?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Echt he, moet je gewoon al die namen ineens gaan lezen, normaal weet ik gewoon aan de hand vd Ava wie het bericht heeft gepost....
is goed hoor Lies, maar je snapt hoe héquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Desii, ik zet hem er morgen in, nu raak ik alleen maar frustie van de pcIig alvast Thnx voor de ava!
Slaap lekker Fok!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:15 schreef Desii het volgende:
[..]
is goed hoor Lies, maar je snapt hoe hé
anders geef je maar een PM
Truste...
Heb mijn ava ook nog ff aangepast, anders was Fan teveel in der nopjes
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:15 schreef Desii het volgende:
[..]
is goed hoor Lies, maar je snapt hoe hé
anders geef je maar een PM
Truste...
Heb mijn ava ook nog ff aangepast, anders was Fan teveel in der nopjes
Truste Liesjequote:Op vrijdag 12 september 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Fok!
Truste Mark en iedereen.. ben ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:23 schreef markvanrinsum het volgende:
slaap lekker lies juud fanvanheteersteuur dementor hondjes desii lekkersimpel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mic in je webcam?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:29 schreef Gert het volgende:
Zijn er hier nog nerds in de zaal?
Ik had net zo iets ráárs!!
Ik probeerde de bel-functie uit, via MSN, alleen ik had geen mike en de overkant wel.
En tóch kon de overkant horen dat ik typte, en zelfs wélke muziek ik opzette!
En toen ik iets schreeuwde, was dat óók verstaanbaar![]()
Hoe kan dat?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:23 schreef markvanrinsum het volgende:
slaap lekker lies juud fanvanheteersteuur dementor hondjes desii lekkersimpel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[..]
Truste Mark en Desii
ik ben ook weg
Nee. Heb geen webcam!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mic in je webcam?
Veel mensen beseffen dat niet eens...
Misschien dat PeterNB dat weet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Heb geen webcam!
Is de mike-ingang misschien zó gevoelig dat er niet eens een mike-aansluiting nodig is om signalen door te geven?
Ik bedoel, ik heb nu willens en wetens een verbinding open gezet natuurlijk. Maar het is een raar idee, dat het dus blijkbaar mogelijk is om mij af te luisteren, zodra iemand zo'n verbinding zonder mijn weten maakt.
Hard schreeuwt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien dat PeterNB dat weet.
Hoe staan de mic instellingen op dit moment?
Het is goed mogelijk dat je geluidskaart / onboard chip de output gewoon looped als input.
Maar dat de andere kant jou kan horen wanneer je hard schreeuwt is freaky.
Ik zeg: NSAquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is een raar idee, dat het dus blijkbaar mogelijk is om mij af te luisteren, zodra iemand zo'n verbinding zonder mijn weten maakt.
Hoi Petra.quote:
Amerika is LIEF!quote:
Woon je aan een gracht?quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:19 schreef Soury het volgende:
Ik bemerkte dat mijn jongste poes eng is. !!! De strepen en vlekken zijn precies gelijk aan bijde kanten.
Eng he ? Ik heb net een foto genomen van de recher zijde. En wacht nog todat de linker zichbaar is.
Weird ............ Tis een clone of erger .. Help Verzuipen die handelvolgens mij zit de USA er achter !!!
Kanaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |