Ja sorry lieverd, maar het werd ineens weer ongezellig toen je binnenkwam en ik overreageerde. Kusje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even met vertraging. Ik vraag mij zo af en toe echt af of jij wel helemaal ok in je hoofd bent. Hoezo Doei? Heb ik je ergens mee lastig gevallen? Mafkees!
Joh en nu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
OBmaxi is goed tegen doorlekken zeggen ze
Tis dat Huub je lief vindquote:
die klusjes vind ik ook niet leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet even was van de lijn halen, eten koken en andere huisvrouwendingen doen
Mooi, saaie boel en niks gemist dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, Lobasca was jarig, we hebben ons gek gelachen om het uitgaan van de relatie tussen B&A, nog nagelachen om de nachtelijke sessies met LS in het weekend op de radio. We hebben gedichten geschreven al la Brianaire stijl...We hebben tegenwoordig een Anti-Ribas Kamp en Pro-Brrisbas Kamp...
We hebben het een aantal keren gehad over Mario Kart en schijnt een competitie te worden gehouden, tussen de verschillende users...aanvullingen door de rest zijn welkom.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, saaie boel en niks gemist dus.
nee niets gemist net zo als jij niet werd gemistquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, saaie boel en niks gemist dus.
Prima, krijg je alleen maar gezeik van als mensen je gaan missen en je daardoor lastig gaan vallen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
nee niets gemist net zo als jij niet werd gemist
nieuwsgierig type ben jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik mis nog steeds een samenvatting
jammer, wij willen namen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:46 schreef APK het volgende:
En degene die ik bedoel is het niet overigens.
ik vond het er al wat vreemd staanquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*taalpolitie deelt bekeuring uit, het is nieuwsgierig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |