vakantie is goed!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed hoor, heb deze week weer schandalig veel geld uitgegeven op de site van KLM
Ja mag weer op vakantie in november
en nu weer woonachtig in Ernhem, dan mag jij vast en zeker ook naar de H topic meet op 4 oktober in Luxor als Pann on Tour daar is ?
Je vergeet wat...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
ja ik moet toch wat om boven je bed te komen hangenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef Xiance het volgende:
mijn eigen naam topic :$
even gauw uitprinten heur
jij hangt toch al een eeuwigheid boven mijn bed!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat om boven je bed te komen hangen
Had je een bibliothecaris of -thecaresse?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:21 schreef MisterO het volgende:
oeps, 14 euro boete bij de bieb op school
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij hangt toch al een eeuwigheid boven mijn bed!
Caresse... die biblitohecaris schelde mn boetes weleens gewoon kwijt zonder iets te zeggen, maar die caresses zijn zulke bitchesquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je een bibliothecaris of -thecaresse?
heuj! da goat nie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggen
maar dat past toch nooit jij in een 1 persoonsbed,dat is toch veels te kort ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
heuj! da goat nie!
tis al krap zat.. ik slaap sinds mn 12e weer es in een 1pers. bed..
needless to say, halverwege de nacht lig ik op de grond :S
k heb wallen zo groot dsat ik een BH met extra beugelondersteuning gekocht heb
ben je nu aan het flirten op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggen
is het zo duidelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je nu aan het flirten op vrijdagmiddag
hmmz..quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat past toch nooit jij in een 1 persoonsbed,dat is toch veels te kort ?
en ik kan wel heel stil liggen te slapen zonder te bewegen, zodat jij dan ook niet uit bed valt, want dan lig ik er gewoon voor om je te beschermen![]()
alsof ik niet verknipt benquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmmz..
leuk?
shatz.. vroeger was ik "da bitch of the gang"
leuk is anders
Mja, pinnige heksen die thuis niets te vertellen hebben, als ze al een "thuis" hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Caresse... die biblitohecaris schelde mn boetes weleens gewoon af zonder iets te zeggen, maar die caresses zijn zulke bitches
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het zo duidelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar Xiance is ook zo leuk
Hoi ik heb toestemmingquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaak
Ik wil OOK vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaak
Nog niet, begint zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi ik heb toestemming![]()
en niet eens een teleconference
Homo moppen dan maar?quote:
Wat voor een vermaak wil je (virtual of real)quote:
daar ben ik veel te druk en bewegelijk voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef Xiance het volgende:
vermaak is zoooooooooooo 1980
Yoga! DAT is de hype!
\quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik veel te druk en bewegelijk voor
dus ik zou mezelf weer eens als proefkonijn beschikbaar moeten stellenquote:
Wazigquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht. Ben benieuwd.
Beidequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat voor een vermaak wil je (virtual of real)
ik zal je t nummer van mijn instructrise wel geven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik zou mezelf weer eens als proefkonijn beschikbaar moeten stellen![]()
opzich ben ik wel een voorstander van onbekende dingen proberen
Dat is ook in de hoofdstad van het gebiedsdeel Gelre ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal je t nummer van mijn instructrise wel geven!
ik mag geen alcohol op de werkvloerquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
het feest is weer begonnenIk heb de fles wijn al klaar staan
Voeten liggen al op het bureau, nog even en dan gaat ie open. Ik ben bijna klaar met mijn gedeeltequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag geen alcohol op de werkvloer![]()
zit je nog verleen om een smakelijk verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voeten liggen al op het bureau, nog even en dan gaat ie open. Ik ben bijna klaar met mijn gedeelte
Voeten liggen op je bureau?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voeten liggen al op het bureau, nog even en dan gaat ie open. Ik ben bijna klaar met mijn gedeelte
Jij gaat morgen toch pas cadeautjes in ontvangst nemen ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voeten liggen op je bureau?
Daar hoor IK te liggen!
Kom maar opquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je nog verleen om een smakelijk verhaal te vertellen
ik kan nog wel een oude Stroekblunder opbiechten
Iedereen is welkom hier, dus kom maar op ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voeten liggen op je bureau?
Daar hoor IK te liggen!
Ik neem even aan dat je mij daar wel langssmokkeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hier, dus kom maar op ookals je tenminste langs de bewaking komt
Onder de regenjas langs onze stazidienstquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je mij daar wel langssmokkelt
Wie gaan we bellen?quote:
O. gelijk al onder de jas?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Onder de regenjas langs onze stazidienst
Laat ik beginnem met te vertellen dat het allemaal de schuld van Ang3l is, hij nam mijn woord weer niet voor waar aan.quote:
daar mag je nog wel vloeistoffen groter dan 100 ml meebrengen ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Onder de regenjas langs onze stazidienst
Geen idee maar ik weet wel dat ik het met deze telefoon kan doen vanaf volgende maand:quote:
Ja dat valt helemaaaaal niet opquote:
quote:
Kijk em wel in het russisch. Ik vond em erg leuk. Day3atch vond ik ook wel goed. Je moet er absoluut van houdenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht. Ben benieuwd.
JA anders zouden de flessen wijn ook niet naar binnen gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar mag je nog wel vloeistoffen groter dan 100 ml meebrengen ?
Wrijf het er maar inquote:
Zeg ik ben nog niet weg hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inNee hoor veeeeeel Plezier
Ja maar dit weekend is toch ook een beetje vakantieweekend, alleen in Ehvn dan ipv Barcaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ben nog niet weg hoor
Alleen van m'n werk
Ik mis hier nog ietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja eerst Ehvn een verjaardagsweekend (Mitchell & ik) en dan 2 dagen vanalle sregelen en dan 8 dagen barca en dan 1 dag thuis en dan weer werken
O ja, Reinquote:
Goed zo en als beloning en voor je reisjequote:
ja en die geile hetero mannetjes kunnen er zelf ook wat van, dus ze krijgen ook af en toe van mij een sneer terugquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef Xiance het volgende:
ohhh stroeks wat een verhaal!!
over dat soort dingen moet je je nooit druk maken hoor,
dat vinden die geikle hetero mannetjes wel smakelijk om te horen
beetje een vreemd hoofd met een wel erg strenge blik, alsof hij onder schot gehouden wordt om daar te poserenquote:
wat gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:41 schreef Xiance het volgende:
maar k zou m mijn bed niet uit jagen!
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen![]()
bij mij klagen dat het te klein is en hij mag wel, terwijl ik wel altijd lachend op de foto sta
ja, nou, laat me nou eerst even de treurende weduwe spelen en voelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..
dus ik kan schaamteloos roepen dat ik me helemaal suf zou laten neuken door hem..
de kans dat ie het leest, EN wil.. is namelijk -100%
jij kan niet wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Is ook!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...quote:
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minderquote:
Is mijn stopzinnetjequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
da's braboosquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
Xiancequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Xiance het volgende:
burner
nou het begint al kut!
ik zou uit gaan, maar dat gaan niet door..
morgen verjaardag van mn kleine suikerkindje, die wordt 1 dus dat is wel heel leuk,
en zondag de reguliers bezoeken., verjaardag van een vriend!
dussss mijn weekend is wel gevult,
en jij?
vriend met problemen heeft afgebeld, en uiteraard heeft de rest al plannen met vrienden/dates enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Xiance
Wel klote dat het niet doorgaat? Waarom gaat het niet door dan?
en feestjes van kleintjes is altijd wel leukDe reguliers, ben ik nog nooit geweest, maar ik had wel iets reguliers gepland
ff bij me ouders langs, maar me ma is zwaar ziek, dus feestje is afgelast
Dus nu een lekker rustig weekend, waar ik wel aan toe ben
afgelopen weekend een zwaar weekend gehad in maastrichtweek gewerkt, dus een weekendje niks, vind ik niet erg ....
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minder
Ik vind het ergens nog best schattig staan
Ik val op felle ogenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijn
Das wel klote dan je ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
vriend met problemen heeft afgebeld, en uiteraard heeft de rest al plannen met vrienden/dates enzo
mijn kleintjes zijn mn allesjes, daar kan ik het ook uuuuren over hebben terwijl ik verder helemaal niet van kleine kinderen hou
de reguliers moet je eens heen.. al is het alleen maar om te beseffen dat je leven helemaal zo slecht nog niet is!
jammer om te horen van je moeder, ik hoop dat het beter gaat
verwen haar maar goed dan, gaan jullie lekker samen niks doen, da's ook heel belangrijk
Zonder baard is leuker...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Oude foto's van Rein bekijken is best geinig
[ afbeelding ]
Met baard!
Leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Cybart het volgende:
* ik heb een bril gekocht... nu zie ik er uit als een nerd
ik krijg hem volgende week pas geleverd...quote:
Oow die vind ik er best hippig uit zien..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik krijg hem volgende week pas geleverd...
maar om vast een beeld te kunnen scheppen: denk Sam Sparro/Alphabeat/GuusMeeuwis..
euhm ja, die laatste is dan niet zo hip....
damn...ik heb al betaald
yeah sure..quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow die vind ik er best hippig uit zien..
lik ze ....quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:28 schreef Cairon het volgende:
zijwieltjes zijn geil...
...
oooooh maak me gek...
omdat wij, raveteefje van me, vanavond een dvdtje hebben gekeken, morgen weer een drukke dag hebben met wat leuke en wat sociale verplichtingen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef Cairon het volgende:
zeg schatje () waarom zitten wij om half één thuis achter de computer?
ik voel me zo.....euhm spa reine...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:36 schreef Cairon het volgende:
Ja, dat is waar, lekker knus op de bank een dvd'tje kijken is snoezig en hartverwarmend en aandoenlijk...
\Erg geil.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:31 schreef Cybart het volgende:
hoe geil is een brits accent..........
het was een muziek dvd, met heel veel bier gooien !quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Cairon het volgende:
lekker op de bank tegen elkaar aanzitten, armen om elkaar heen geslagen en de film die langzaam tot een einde komt... iemand valt halverwege in slaap, word tegen het einde wakker, en je kijkt elkaar vol betekenis aan en trekt in stilte dezelfde conclusie...
dan is de conclusie die je trekt: "goddome wat stink jij uit je bek man, en tering ooit van deoderant gehoord?"quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was een muziek dvd, met heel veel bier gooien !
haha nee, niet op zn vicky's...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef Cairon het volgende:
en welk brits accent is dan hetgeen dat geil is...
Vicki Pollard-brits
of gaan we voor BBC-brits...
I can do both
nee, dat was meer onder het motto van:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
dan is de conclusie die je trekt: "goddome wat stink jij uit je bek man, en tering ooit van deoderant gehoord?"
Dat is braaf brits, dat spreekt iedereen... dat spreekt Madonna zelfs nog op een van haar "goede" dagen...quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef Cairon het volgende:
klinkt...
...
als een dvd van een schuurfeest
madonna is bahquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is braaf brits, dat spreekt iedereen... dat spreekt Madonna zelfs nog op een van haar "goede" dagen...
ik zeg, stook eens in desmond zn huwelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/mediterraan
ik zeg dat er heel wat vuur aan te pas mag komen...
proest... enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef Cairon het volgende:
nou die ene keer toen Petre bij mij bleef slapen en we lekker in bed een beetje gestoeid hadden... dat breng ik natuurlijk niet zo maar naar boven...
proest...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Voelde mij erg mannelijk!
als het een geruststelling is... bepaalde mensen denken dat wij... jij en ik... een *klik* hebben... en dan trekken ze een veelzeggende blik erbij...quote:
van wie was dat nummer ook al weer... I Wanna Fuck U In The Ass ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cairon het volgende:
voor de goede orde, omdat hierissieweer weer rond de hoek komt kijken...
we hadden al onze kleren nog aan, en met stoeien bedoel ik een "massage" waarbij ik de rest van de week mijn nek niet kon draaien of mijn linkerarm op kon tillen...
ja, maar we gaan dan ook geen geruchten voeden.... zeker niet nu we allebei tegelijk online zijn...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
als het een geruststelling is... bepaalde mensen denken dat wij... jij en ik... een *klik* hebben... en dan trekken ze een veelzeggende blik erbij...
das toch cockney brits?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef Cairon het volgende:
en welk brits accent is dan hetgeen dat geil is...
Vicki Pollard-brits
dat in- en uitloggen om steeds onder een andere naam te kunnen posten is echt kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:03 schreef Cairon het volgende:
en ja mijn reactie is dan
hells no...
Wou net de opmerking gaan plaatsen dat ik geschokt was... Maar een goede massage gehad dus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cairon het volgende:
voor de goede orde, omdat hierissieweer weer rond de hoek komt kijken...
we hadden al onze kleren nog aan, en met stoeien bedoel ik een "massage" waarbij ik de rest van de week mijn nek niet kon draaien of mijn linkerarm op kon tillen...
Ik zit toch op firefox terwijl jij ingelogd staat op iexplorequote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat in- en uitloggen steeds om onder een andere naam te kunnen posten is echt kut
Jap hijs in de werkelijkheid de donkerbruine kleur. (dus niet de zwarte noch de lichte)quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
proest...
die heb ik...
maar dan in een mooiere kleur...
da's de hopen serie
weg geroddel onder users...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zit toch op firefox terwijl jij ingelogd staat op iexplore
Ik kan in ieder geval zeggen "Petre heeft me echt pijn gedaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wou net de opmerking gaan plaatsen dat ik geschokt was... Maar een goede massage gehad dus?
Ik haat je!quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:06 schreef Cybart het volgende:
weg geroddel onder users...
goed bezig kerel!
huh?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik haat je!
Oh en of ik ooit iets zou doen met iemand die jouw soort ondergoed draagt! Echt niet!
Is vaak bij de eerste keer hè?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zeggen "Petre heeft me echt pijn gedaan"
Sam, je bent terug!quote:
dat is toch zo'n SNL wijf?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Cairon het volgende:
als ik een kinderwens de nek op wil draaien kijk ik wel naar "Baby Momma" wat een ongelofelijke butfilm is dat zeg...
Tina Fey is grappig in 30 rock... maar dan ook alleen in 30 rock...
in SNL, Mean Girls ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Cairon het volgende:
Tina Fey is grappig in 30 rock... maar dan ook alleen in 30 rock...
maar moest je dan jezelf ook weer zonodig weer bewijzen ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Nuno_G het volgende:
Morgen .. in G-A-Y op het podium dansen is geen goed idee, en eraf flikkeren al helemaal niet (oeps ik zei flikker). Denk dat ik zometeen maar even naar de eesrte hulp ga want die enkel ziet en voelt niet echt helemaal goed
Ja maar het was zo gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar moest je dan jezelf ook weer zonodig weer bewijzen ?![]()
Maar beterschap met je pootje. hi hi, ik zei pootje, hi hi
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef Cybart het volgende:
Goooooeeeedeeeeemorgen... enzo
@ Ang3l: kijk eens what I found:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=42634641
tis alleen een beetje een raar concept..
omdat het oorspronkelijk rap is, moesten er bitches in...
maar het hele cover me in honey and lick me idee is een beetje...euhm vaag
Had je hem dan niet beter even kunnen gaan halen en vanaaf terug brengen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Rein zit in de bus
Z'n auto heeft 't begeven vanochtendEn ook al moet ie om 20:00 weer helemaal klaar staan op het toneel, wilde ie me toch ff zien
Aww.....
Ja na de nodige alcohol ben ik ook ooit in België van een podium gelazerd, als stond ik iets verder van het randje af. Een vriend van mij kwam iets te enthousiast aanlopen/spurten en wil mij om de hals vliegen, waardoor vriend en ik 2 meter naar achter schieten, echter op 1 meter was een hekje en ging het podium 1 meter lager verder op de vloer. Gevolg was dat ik dus tussen de dansende mensen op de vloer lag te kijken en ik wel een week last heb gehad van mijn rug.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het was zo gezellig
R, Adam, Pedro en ik dachten dat het leuk was om nog even te dansen nadat we gegeten hadden (oh ja en een paar flessen wijn) dus .. gingen we even op het podium shown enzo. Adam en ik dachten dat een dansje voor het publiek leuk was dus vlak bij het randje, en ja hoor een misstapje en daar ging ik.
Ach het leuke is dat Pedro en Adam elkaar gevonden hebben en nu in de gastenkamer liggenminder leuk is dat ik na 5 uur slaap al wakker werdt van de pijn en dat R. nu kwaad rondloopt omdat ik hem wakker gemaakt heb en omdat hij dinsdag naar Lisboa zou gaan voor een paar dagen om dingen te regelen en hij me niet alleen wil laten
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter even kunnen gaan halen en vanaaf terug brengen?
of durft hij dat nog niet aan je te vragen ?
Ja maar met de auto ben jij ook langer onderweg naar station dan hij lopend naar jouw huisquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.Ook goed, eigenwijze macho!
maar een tomtom heb jij in en rondom de stad toch niet nodig, maar toch pas voorbij pak hem beet Tilbug of Weert ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/news/174(...)eg_Eindhoven%27.html
Nah, krijg ik een tomtom voor m'n verjaardag, mag ik 'm hier niet aanzetten!
Ik hoop dat je iets meer voor hem betekend dan een Auto van het station.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.Ook goed, eigenwijze macho!
Eerst ontbijten Pedro en Adam zijn wakker geworden en hebben ontbijt gehaaldquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja na de nodige alcohol ben ik ook ooit in België van een podium gelazerd, als stond ik iets verder van het randje af. Een vriend van mij kwam iets te enthousiast aanlopen/spurten en wil mij om de hals vliegen, waardoor vriend en ik 2 meter naar achter schieten, echter op 1 meter was een hekje en ging het podium 1 meter lager verder op de vloer. Gevolg was dat ik dus tussen de dansende mensen op de vloer lag te kijken en ik wel een week last heb gehad van mijn rug.
wel ontzettend lief van R dat hij je in de huidige toestand niet achter wil laten. Toch maar even foto's laten maken
van mij mag je dat nu gewoon lunch noemen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eerst ontbijten Pedro en Adam zijn wakker geworden en hebben ontbijt gehaald
Jij eet croissants voor lunch ? en champagne en jus d'orangequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij mag je dat nu gewoon lunch noemen hoor
14.00 uur is toch echt wel ontbijttijd voorbijquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij eet croissants voor lunch ? en champagne en jus d'orange![]()
en wat een typhus bende is het hier weer, opruimen is niet onze sterkste kant geloof ik
Ontbijt is toch gewoon wanneer je wakker bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
14.00 uur is toch echt wel ontbijttijd voorbij![]()
en ja sorry ben wel P.A. maar voor huishoudelijke taken ben ik echt niet in de wieg gelegd. Daar heb ik het hier thuis al moeilijk genoeg mee
berouw komt na de zondequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ontbijt is toch gewoon wanneer je wakker bent![]()
Ik ook niet, maar zo'n rotzooi nadat gisteren de cleaning lady is geweestje zou het eens moeten zien. En ik word ook nog eens misselijk van dat verliefde stelletje tegenover me, had ze nooit aan elkaar moeten voorstellen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
holy shit Ang3l's taart ziet er erg goed uit. Nu nog maar hopen dat de vulling lukt (want dat is het moeilijkste gedeelte...
wat is er mis Bonito ?quote:
the hills are alive with the sound of musicquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
oh en we zijn een spel aan het spelen, noem een song voordat je geboren was die je mee kan zingen, of nou ja in ieder geval een paar regels. Ik kom niet verder dan Amalia. Suggesties ?
Niks maar we hebben ze al de hele nacht moeten aanhoren en nu zitten ze hier ook nog eens de hele tijd te kussen. he hallo hou eens op, ik neem R toch ook niet op de keukentafel even tussendoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
berouw komt na de zondeen wat is er mis met pril geluk ?
Ik heb een koude douche nodig. Rein is net weg.quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
the hills are alive with the sound of music
douchen is een goed idee nadat ..........quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een koude douche nodig. Rein is net weg.
daar heeft R vast geen problemen meequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks maar we hebben ze al de hele nacht moeten aanhoren en nu zitten ze hier ook nog eens de hele tijd te kussen. he hallo hou eens op, ik neem R toch ook niet op de keukentafel even tussendoor
Zeg, TMM was/is hier ondertussen aan 't poetsen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
douchen is een goed idee nadat ..........
ik mag de vulling niet voorproeven van hemquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je bent echt aan het bakken/maken?
Cool!
Met deze enkelquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft R vast geen problemen mee
kon die zich wel op het werk concentreren ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, TMM was/is hier ondertussen aan 't poetsen!
en je kunt de slaapkamerdeur niet dicht doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, TMM was/is hier ondertussen aan 't poetsen!
dan jij dit maal on the tablequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met deze enkeldenk dat het een ander standje wordt
wacht maar tijger... volgende keer... dan is alle vulling voor jou... heerlijke stevige slagroom-met-witte-chocolade...quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik mag de vulling niet voorproeven van hem
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt the sound of music nooit gezien ?
quote:
hier is het maar 17 graden en waai je bijna uit je jasquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef MisterO het volgende:
Damn wat is het lekker weerwas het maar altijd zooo, lekker korte kleren, zwembroek, slippersss
nee hoor, helemaal niet, maar dat ding is zo bekend dat vrijwel iedereen hem toch wel minimaal 1 keer in zijn/haar leven gezien heeft. Maar het is nooit te laat om hem alsnog te kijken, en dat hoeft echt niet per se met kerst.quote:
haiquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Xiance het volgende:
WONDERER!!
Leuk zo'n beetje als rocky horror show dus, we zitten nu te denken hoe we gaan. we willen naar de grease gedeelte. Ben je daar ook geweestquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, maar dat ding is zo bekend dat vrijwel iedereen hem toch wel minimaal 1 keer in zijn/haar leven gezien heeft. Maar het is nooit te laat om hem alsnog te kijken, en dat hoeft echt niet per se met kerst.
en volgens mij gaat hij nu naar het buitenland met www.meezingbioscoop.nl en ja het is veel minder gay dan je zou verwachten. En ja ik ben er verkleed naar toe geweest en mocht als Von Trapp ook aan de kostuumparade deelnemen
bij Rocky mag je met rijst en rollen toilet papier gooienquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leuk zo'n beetje als rocky horror show dus, we zitten nu te denken hoe we gaan. we willen naar de grease gedeelte. Ben je daar ook geweest
(ADD, wat ik eigenlijk al heel lang vermoed dat ik het heb, sinds mijn SPW al wel) Maar ik krijg steeds meer last van het chaotische/vele gedachten/niet concentreren. Dus ik moet maar eens naar de dokter om een diagnose te krijgen en een behandeling... (zo fijn als ik eens niet mijn sleutels kwijt ben ofzo)quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Xiance het volgende:
waar gaat het over issieweer? is t een horoscoop ding?
Vandaag in Apeldoorn bij een keuken specialist geweest. Daar wel iets mooits gezien/uitgezocht. Dikke houten zijkant en tafelblad, als een soort van lijst, om creme witte hoogglans kastjes. Maar koste 5000 euro...quote:
Humz, dat soort dingen zouden mij ook wel eens kunnen gebeuren. Maar volgens mij is dat niet geheel "gezond"quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:58 schreef Xiance het volgende:
ADD is zoiets als ADHD?
lijkt me wel vervelend ja, maar is niet ieder mens een beetje chaotisch?
ik pak mijn zonnenbril doorgaans ook uit de ijskast hoor!
Dat zijn ook geel leuke dingen indd!quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
het is ook niet gezond
maar in mijn geval komt het door stress en een bijna-burnout
ER is wel leuk, maar ik vind Scrubs ook wel leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
ER is best wel een goede serie...
soms is het je lichaam's enige manier om te vertellen dat je je lichaam mishandeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zijn ook geel leuke dingen indd!
Wat is er eigenlijk gebeurt? je hoeft het niet te vertellen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms is het je lichaam's enige manier om te vertellen dat je je lichaam mishandeld
jij zoekt een enorme stapel watten om in te gaan liggen en dan iemand die voor je wil zorgen ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
het is ook niet gezond
maar in mijn geval komt het door stress en een bijna-burnout
Das ook wel erg veel werken indd... En nu heb je niets om handen? Druk aan het orienteren wat je verder wilt in je leven? Bezinning?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef Xiance het volgende:
stroeks: nee, ik verzorg mezelf prima
hierissieweer.. ik ben leidinggevende geweest in een ziekenhuis restaurant, 60 uur per week gewerkt, en dat heeft me genekt, vandaar dat ik sinds augustus weer thuis woon bij paps en mams, in arnhem, waar mijn roots en mijn hart liggen
Als het goed is seizoen 13...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
welk seizoen draaien ze nu eigenlijk bij de avro? (van ER, dan he)
Het is gewoon denk wel de beste serie die er bestaat...quote:
Hej maar jij moet ook weten dat een groot deel van Nederland zich in die punten herkend en dat je niet zo 1,2,3 gediagnosticeerd wordt en daarmee een behandeling krijgt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(ADD, wat ik eigenlijk al heel lang vermoed dat ik het heb, sinds mijn SPW al wel) Maar ik krijg steeds meer last van het chaotische/vele gedachten/niet concentreren. Dus ik moet maar eens naar de dokter om een diagnose te krijgen en een behandeling... (zo fijn als ik eens niet mijn sleutels kwijt ben ofzo)
Ik weet het,maar het is net zoiets als dat ik rustig wordt van koffie. En bij de DSM scoor ik gewoon ook positief. Dus ik denk wel dat ik het heb, maar goed diagnose moet gesteld worden, misschien ben ik ook wel gewoon gekquote:Op zondag 14 september 2008 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej maar jij moet ook weten dat een groot deel van Nederland zich in die punten herkend en dat je niet zo 1,2,3 gediagnosticeerd wordt en daarmee een behandeling krijgt...
Mijn god... Stage vorig jaar; een leerling waarbij wij dat vermoeden hadden. Wat een papierwerk
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef Xiance het volgende:
mijn ouders (en ik dus) wonen in klarendal,
ik ga binnenkort wat management cursussen doen, want ik wi toch verder als leidinggevende
slaap lekker allen!
Ow ja absoluut!quote:Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is gewoon denk wel de beste serie die er bestaat...
60 uur is dat alles ? ben net weer thuis (werk dus) en ja mijn virendje is niet blij. Maar zo is het nu eenmaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef Xiance het volgende:
stroeks: nee, ik verzorg mezelf prima
hierissieweer.. ik ben leidinggevende geweest in een ziekenhuis restaurant, 60 uur per week gewerkt, en dat heeft me genekt, vandaar dat ik sinds augustus weer thuis woon bij paps en mams, in arnhem, waar mijn roots en mijn hart liggen
Jap, was weer erg goed, de drama, het gaat gewoon onder je huid zitten. Goede aflevering, het raakt mij gewoonquote:Op zondag 14 september 2008 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja absoluut!
Heb je vanavond gekeken?
Dan maar hopen dat de douane je er niet uitpiktquote:Op zondag 14 september 2008 01:15 schreef Vlarp het volgende:
Hallo!
Nog 1 nachtje in San Francisco en dan kom ik morgen weer naar Nederland. Hoe is het weer daar?
Ohw, ik ben echt blut. Volgens mij ga ik huilen van m'n rekeningafschriften.
Dat heet de kat op het spek binden!quote:Op zondag 14 september 2008 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de douane je er niet uitpikt
Dank jequote:Op zondag 14 september 2008 07:05 schreef Vlarp het volgende:
O ja, ik zal wel even een sapje en koffie en thee neerzetten. Ik ben toch nog wakker
dank je welquote:Op zondag 14 september 2008 07:05 schreef Vlarp het volgende:
O ja, ik zal wel even een sapje en koffie en thee neerzetten. Ik ben toch nog wakker
heb je er nog een deskundige naar laten kijken ?quote:Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
* hinkelt naar de koffieautomaat *
ja het is niet gebroken, maar zwaar gekneusd. Ik baal want het is zo dik dat ik geen schoen aankan. Dus ik loop rond op een sokquote:Op zondag 14 september 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er nog een deskundige naar laten kijken ?
Ik ga zo maar eens huiswerk maken...quote:Op zondag 14 september 2008 13:47 schreef Burner82 het volgende:
Ik haat afwassen en opruimen, maja je moet toch wat op een zondag he...
Groepsorgie ?quote:
Zoiets jaquote:
WEL WAAR! Er is nog maar heel weinig over en staat nu te glunderen in de koelkastquote:Op zondag 14 september 2008 15:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Die DIEET NICHTEN! hebben mijn geweldige taart niet eens opgegeten!
Weet je hoe fokking lang ik in de keuken heb gestaan voor die taart! Dat was mijn kindje!
Dank je ik weet nu ook wat singstars 90 is (google is your best friend). En nog schandalige dingen gebeurd zoals dat Cairon iemand gekust heeft... of jijquote:Op zondag 14 september 2008 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets ja
Met 10 man aan de Singstar 90's, bier en borrels en daarna de stad in.
Cairon heeft gruwelijk staan bekken met Melanie.quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je ik weet nu ook wat singstars 90 is (google is your best friend). En nog schandalige dingen gebeurd zoals dat Cairon iemand gekust heeft... of jij
niet liegen Ang3lquote:Op zondag 14 september 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Cairon heeft gruwelijk staan bekken met Melanie.
Tim is weer terug bij homo. TMM heeft een speech-wedstrijd verloren.
Mitchell & ik delen wat mannen op de verjaardag. Francois en Dennis zijn eindelijk uit elkaar.
Nee... eigenlijk is er weinig gebeurd
gewone avond dusquote:Op zondag 14 september 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cairon heeft gruwelijk staan bekken met Melanie.
Tim is weer terug bij homo. TMM heeft een speech-wedstrijd verloren.
Mitchell & ik delen wat mannen op de verjaardag. Francois en Dennis zijn eindelijk uit elkaar.
Nee... eigenlijk is er weinig gebeurd
Nee nee, ze hebben INDIRECT het bed gedeeld, ook met mijquote:Op zondag 14 september 2008 16:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niet liegen Ang3l
dit zijn de roddels van het feestje:
Berry en Mitchell gaven toe in het verleden het bed gedeeld te hebben, en dat ze elkaar nog steeds antrekkelijk vinden... maar dat werd duidelijk toen ze elkaars huig likten...
Francois vindt Teun leukquote:Francois en Dennis zijn nog steeds bij elkaar, maar Dennis vind Teun wel een lekker hapje... (die was heftig aan het flirten en hield zich de hele avond op bij Teun... Francois weet ik niet hoe die erover denkt...)
Hij heeft niets gezienquote:Stephan heeft in de middag een natte vinger bij Rein gehaald terwijl er al bezoek was in huis... TMM heeft ze betrapt...
quote:Cairon heeft geen ruzie gemaakt.
Je weet niet half wat ie nog allemaal om 4:30 uitkraamdequote:Tim is "hetero" tussen aanhalingstekens... onder de invloed van drank hebben we al zijn geheimen kunnen aanhoren... in ieder geval de top 3...
Je vergeet singstar 90's en je briljante Barbie Girl versiequote:Kortom... gewoon een standaard feestje waarbij alcohol en hormonale homo's los rond kunnen lopen...
Berry zei wel iets anders dan "indirect"...quote:Op zondag 14 september 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, ze hebben INDIRECT het bed gedeeld, ook met mijRemember de 40 jarige man?
Zijn 17 jarige vriendje was er trouwens gister en probeerde wel tikkertje te spelen met mijn huig. Kreeg om 4:30 nog een SMS van ',
Ik zet geld in op dit gebeurtenis. Ik zeg 5 euro dat het binnen nu en drie weken een feit is.quote:Francois vindt Teun leukIk zeg, trio!
Volgens mij is hij een andere mening beschonken...quote:Hij heeft niets gezien
Als het ook maar een fractie is van de vuiligheid die hij om 3:30 uitkraamde vrees ik het ergste...quote:Je weet niet half wat ie nog allemaal om 4:30 uitkraamde
quote:Je vergeet singstar 90's en je briljante Barbie Girl versie
quote:Ik ben helderziend, helderhorend, helderruikend en ik kan koken.
Student nederlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |