haha nee, niet op zn vicky's...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef Cairon het volgende:
en welk brits accent is dan hetgeen dat geil is...
Vicki Pollard-brits
of gaan we voor BBC-brits...
I can do both
nee, dat was meer onder het motto van:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
dan is de conclusie die je trekt: "goddome wat stink jij uit je bek man, en tering ooit van deoderant gehoord?"
Dat is braaf brits, dat spreekt iedereen... dat spreekt Madonna zelfs nog op een van haar "goede" dagen...quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef Cairon het volgende:
klinkt...
...
als een dvd van een schuurfeest
madonna is bahquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is braaf brits, dat spreekt iedereen... dat spreekt Madonna zelfs nog op een van haar "goede" dagen...
ik zeg, stook eens in desmond zn huwelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef Cairon het volgende:
http://www.gay.nl/mediterraan
ik zeg dat er heel wat vuur aan te pas mag komen...
proest... enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef Cairon het volgende:
nou die ene keer toen Petre bij mij bleef slapen en we lekker in bed een beetje gestoeid hadden... dat breng ik natuurlijk niet zo maar naar boven...
proest...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Voelde mij erg mannelijk!
als het een geruststelling is... bepaalde mensen denken dat wij... jij en ik... een *klik* hebben... en dan trekken ze een veelzeggende blik erbij...quote:
van wie was dat nummer ook al weer... I Wanna Fuck U In The Ass ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cairon het volgende:
voor de goede orde, omdat hierissieweer weer rond de hoek komt kijken...
we hadden al onze kleren nog aan, en met stoeien bedoel ik een "massage" waarbij ik de rest van de week mijn nek niet kon draaien of mijn linkerarm op kon tillen...
ja, maar we gaan dan ook geen geruchten voeden.... zeker niet nu we allebei tegelijk online zijn...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
als het een geruststelling is... bepaalde mensen denken dat wij... jij en ik... een *klik* hebben... en dan trekken ze een veelzeggende blik erbij...
das toch cockney brits?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef Cairon het volgende:
en welk brits accent is dan hetgeen dat geil is...
Vicki Pollard-brits
dat in- en uitloggen om steeds onder een andere naam te kunnen posten is echt kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:03 schreef Cairon het volgende:
en ja mijn reactie is dan
hells no...
Wou net de opmerking gaan plaatsen dat ik geschokt was... Maar een goede massage gehad dus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cairon het volgende:
voor de goede orde, omdat hierissieweer weer rond de hoek komt kijken...
we hadden al onze kleren nog aan, en met stoeien bedoel ik een "massage" waarbij ik de rest van de week mijn nek niet kon draaien of mijn linkerarm op kon tillen...
Ik zit toch op firefox terwijl jij ingelogd staat op iexplorequote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat in- en uitloggen steeds om onder een andere naam te kunnen posten is echt kut
Jap hijs in de werkelijkheid de donkerbruine kleur. (dus niet de zwarte noch de lichte)quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
proest...
die heb ik...
maar dan in een mooiere kleur...
da's de hopen serie
weg geroddel onder users...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zit toch op firefox terwijl jij ingelogd staat op iexplore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |