Das wel klote dan je ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
vriend met problemen heeft afgebeld, en uiteraard heeft de rest al plannen met vrienden/dates enzo
mijn kleintjes zijn mn allesjes, daar kan ik het ook uuuuren over hebben terwijl ik verder helemaal niet van kleine kinderen hou
de reguliers moet je eens heen.. al is het alleen maar om te beseffen dat je leven helemaal zo slecht nog niet is!
jammer om te horen van je moeder, ik hoop dat het beter gaat
verwen haar maar goed dan, gaan jullie lekker samen niks doen, da's ook heel belangrijk
Zonder baard is leuker...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Oude foto's van Rein bekijken is best geinig
[ afbeelding ]
Met baard!
Leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Cybart het volgende:
* ik heb een bril gekocht... nu zie ik er uit als een nerd
ik krijg hem volgende week pas geleverd...quote:
Oow die vind ik er best hippig uit zien..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik krijg hem volgende week pas geleverd...
maar om vast een beeld te kunnen scheppen: denk Sam Sparro/Alphabeat/GuusMeeuwis..
euhm ja, die laatste is dan niet zo hip....
damn...ik heb al betaald
yeah sure..quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow die vind ik er best hippig uit zien..
lik ze ....quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:28 schreef Cairon het volgende:
zijwieltjes zijn geil...
...
oooooh maak me gek...
omdat wij, raveteefje van me, vanavond een dvdtje hebben gekeken, morgen weer een drukke dag hebben met wat leuke en wat sociale verplichtingen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef Cairon het volgende:
zeg schatje () waarom zitten wij om half één thuis achter de computer?
ik voel me zo.....euhm spa reine...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:36 schreef Cairon het volgende:
Ja, dat is waar, lekker knus op de bank een dvd'tje kijken is snoezig en hartverwarmend en aandoenlijk...
\Erg geil.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:31 schreef Cybart het volgende:
hoe geil is een brits accent..........
het was een muziek dvd, met heel veel bier gooien !quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Cairon het volgende:
lekker op de bank tegen elkaar aanzitten, armen om elkaar heen geslagen en de film die langzaam tot een einde komt... iemand valt halverwege in slaap, word tegen het einde wakker, en je kijkt elkaar vol betekenis aan en trekt in stilte dezelfde conclusie...
dan is de conclusie die je trekt: "goddome wat stink jij uit je bek man, en tering ooit van deoderant gehoord?"quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was een muziek dvd, met heel veel bier gooien !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |