Onder de regenjas langs onze stazidienstquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je mij daar wel langssmokkelt
Wie gaan we bellen?quote:
O. gelijk al onder de jas?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Onder de regenjas langs onze stazidienst
Laat ik beginnem met te vertellen dat het allemaal de schuld van Ang3l is, hij nam mijn woord weer niet voor waar aan.quote:
daar mag je nog wel vloeistoffen groter dan 100 ml meebrengen ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Onder de regenjas langs onze stazidienst
Geen idee maar ik weet wel dat ik het met deze telefoon kan doen vanaf volgende maand:quote:
Ja dat valt helemaaaaal niet opquote:
quote:
Kijk em wel in het russisch. Ik vond em erg leuk. Day3atch vond ik ook wel goed. Je moet er absoluut van houdenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht. Ben benieuwd.
JA anders zouden de flessen wijn ook niet naar binnen gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar mag je nog wel vloeistoffen groter dan 100 ml meebrengen ?
Wrijf het er maar inquote:
Zeg ik ben nog niet weg hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inNee hoor veeeeeel Plezier
Ja maar dit weekend is toch ook een beetje vakantieweekend, alleen in Ehvn dan ipv Barcaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ben nog niet weg hoor
Alleen van m'n werk
Ik mis hier nog ietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja eerst Ehvn een verjaardagsweekend (Mitchell & ik) en dan 2 dagen vanalle sregelen en dan 8 dagen barca en dan 1 dag thuis en dan weer werken
O ja, Reinquote:
Goed zo en als beloning en voor je reisjequote:
ja en die geile hetero mannetjes kunnen er zelf ook wat van, dus ze krijgen ook af en toe van mij een sneer terugquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef Xiance het volgende:
ohhh stroeks wat een verhaal!!
over dat soort dingen moet je je nooit druk maken hoor,
dat vinden die geikle hetero mannetjes wel smakelijk om te horen
beetje een vreemd hoofd met een wel erg strenge blik, alsof hij onder schot gehouden wordt om daar te poserenquote:
wat gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:41 schreef Xiance het volgende:
maar k zou m mijn bed niet uit jagen!
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen![]()
bij mij klagen dat het te klein is en hij mag wel, terwijl ik wel altijd lachend op de foto sta
ja, nou, laat me nou eerst even de treurende weduwe spelen en voelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..
dus ik kan schaamteloos roepen dat ik me helemaal suf zou laten neuken door hem..
de kans dat ie het leest, EN wil.. is namelijk -100%
jij kan niet wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Is ook!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...quote:
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minderquote:
Is mijn stopzinnetjequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
da's braboosquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
Xiancequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Xiance het volgende:
burner
nou het begint al kut!
ik zou uit gaan, maar dat gaan niet door..
morgen verjaardag van mn kleine suikerkindje, die wordt 1 dus dat is wel heel leuk,
en zondag de reguliers bezoeken., verjaardag van een vriend!
dussss mijn weekend is wel gevult,
en jij?
vriend met problemen heeft afgebeld, en uiteraard heeft de rest al plannen met vrienden/dates enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Xiance
Wel klote dat het niet doorgaat? Waarom gaat het niet door dan?
en feestjes van kleintjes is altijd wel leukDe reguliers, ben ik nog nooit geweest, maar ik had wel iets reguliers gepland
ff bij me ouders langs, maar me ma is zwaar ziek, dus feestje is afgelast
Dus nu een lekker rustig weekend, waar ik wel aan toe ben
afgelopen weekend een zwaar weekend gehad in maastrichtweek gewerkt, dus een weekendje niks, vind ik niet erg ....
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minder
Ik vind het ergens nog best schattig staan
Ik val op felle ogenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |