quote:
Laat ik beginnem met te vertellen dat het allemaal de schuld van Ang3l is, hij nam mijn woord weer niet voor waar aan.
Zijn PC thuis was stuk waardoor hij meer dan een week lang niet op Fok kon. toendertijd zat hun netwerk nog dicht zodat hij niet onder werktijd kon fokken
Maar Cahis had toen gevraagd waar Ang3l bleef want hij mistte hem toch wel meer dan dat hij had durven toegeven. Dat had ik dus Angel via email naar zijn werk adres gestuurd, maar omdat hij het niet geloofde wilde ik hem het bewijs wel even faxen.
Dus ik druk om 17.30 uur op een leeg kantoo op de print knop. Komen er direct 20 pagina's van 1 H topic utigerold. Ik zoek braaf desbetreffende pagina op en stuur het via de fax waar Ang3l al stond te wachten.
alle overige blaadjes leg ik op mijn stapel 2e hands papier zodat ik die als kladpapier kan gebruiken. Zo kan ik ook een kleine bijdrage leveren aan een groenere wereld
een paar dagen later vraagt er een collega van mij om een kladblaade en geef ik hem niets vermoedend een a4tje. Nadat hij daar mee klaar is kijkt hij nieuwgierig op de achterkant. Laat daar nu net een post van mij staan die nogal suggestief is en gaat over iets dat hard en stevig is en lang moet zijn...........de stang van een fiets en wie er bij wie op de stang mag zitten. Hierop begint collega hard te lachen en dit dus hardop voor te lezen.
Resultaat Stroek met een kop als een tomaat.
Direct daarop alle andere papieren opgezocht en deze in de oud papier bak voor vernietigen gedaan, want naast vertrouwelijke info die vernietigd moet woden wordt het oud papier ook nog apart opgehaald maar niet door de versnipperaar gehaald. 's Avonds thuis gekomen slaat mij de schrik echter om het hart dat ik de verkeerde bak gekozen heb omdat het nu alsnog door handen van iemand anders gaat bij de versnipperaar, en er naast tekst ook een paar suggestieve foto's op stonden die wel ranzig zijn maar niet echt pr0n
Heel het weekend dus thuis gezeten met een hartslag van 170 om deze blunder en maandag direct op 7.30 uur op kantoor om die krengen, die er gelukkig nog lagen, op te zoeken en in mijn rugzak gestoken zodat ik ze thuis zonder problemen alsnog bij het oud papier kon stoppen.
Heeft een week geduurd voordat ik dit aan mijn andere collega's en leidinggevende durfde te vertellen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay