beetje een vreemd hoofd met een wel erg strenge blik, alsof hij onder schot gehouden wordt om daar te poserenquote:
wat gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:41 schreef Xiance het volgende:
maar k zou m mijn bed niet uit jagen!
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen![]()
bij mij klagen dat het te klein is en hij mag wel, terwijl ik wel altijd lachend op de foto sta
ja, nou, laat me nou eerst even de treurende weduwe spelen en voelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
dew kans dat JIJ in mijn bed beland is statistisch gezien groter..
dus ik kan schaamteloos roepen dat ik me helemaal suf zou laten neuken door hem..
de kans dat ie het leest, EN wil.. is namelijk -100%
jij kan niet wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Is ook!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga Ang3l dadelijk heerlijk verwennen met allerlei hilarische kadootjes
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...quote:
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minderquote:
Is mijn stopzinnetjequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
da's braboosquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking dus echt niet, he...
Xiancequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Xiance het volgende:
burner
nou het begint al kut!
ik zou uit gaan, maar dat gaan niet door..
morgen verjaardag van mn kleine suikerkindje, die wordt 1 dus dat is wel heel leuk,
en zondag de reguliers bezoeken., verjaardag van een vriend!
dussss mijn weekend is wel gevult,
en jij?
vriend met problemen heeft afgebeld, en uiteraard heeft de rest al plannen met vrienden/dates enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Xiance
Wel klote dat het niet doorgaat? Waarom gaat het niet door dan?
en feestjes van kleintjes is altijd wel leukDe reguliers, ben ik nog nooit geweest, maar ik had wel iets reguliers gepland
ff bij me ouders langs, maar me ma is zwaar ziek, dus feestje is afgelast
Dus nu een lekker rustig weekend, waar ik wel aan toe ben
afgelopen weekend een zwaar weekend gehad in maastrichtweek gewerkt, dus een weekendje niks, vind ik niet erg ....
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah hij heeft 'm nu niet meer, dus dat prikt wat minder
Ik vind het ergens nog best schattig staan
Ik val op felle ogenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is echt mijn type niet, misschien zonder baardje. Maar hij zal zeker een schat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |