quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef Cybart het volgende:
Goooooeeeedeeeeemorgen... enzo
@ Ang3l: kijk eens what I found:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=42634641
tis alleen een beetje een raar concept..
omdat het oorspronkelijk rap is, moesten er bitches in...
maar het hele cover me in honey and lick me idee is een beetje...euhm vaag
Had je hem dan niet beter even kunnen gaan halen en vanaaf terug brengen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Rein zit in de bus
Z'n auto heeft 't begeven vanochtendEn ook al moet ie om 20:00 weer helemaal klaar staan op het toneel, wilde ie me toch ff zien
Aww.....
Ja na de nodige alcohol ben ik ook ooit in België van een podium gelazerd, als stond ik iets verder van het randje af. Een vriend van mij kwam iets te enthousiast aanlopen/spurten en wil mij om de hals vliegen, waardoor vriend en ik 2 meter naar achter schieten, echter op 1 meter was een hekje en ging het podium 1 meter lager verder op de vloer. Gevolg was dat ik dus tussen de dansende mensen op de vloer lag te kijken en ik wel een week last heb gehad van mijn rug.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het was zo gezellig
R, Adam, Pedro en ik dachten dat het leuk was om nog even te dansen nadat we gegeten hadden (oh ja en een paar flessen wijn) dus .. gingen we even op het podium shown enzo. Adam en ik dachten dat een dansje voor het publiek leuk was dus vlak bij het randje, en ja hoor een misstapje en daar ging ik.
Ach het leuke is dat Pedro en Adam elkaar gevonden hebben en nu in de gastenkamer liggenminder leuk is dat ik na 5 uur slaap al wakker werdt van de pijn en dat R. nu kwaad rondloopt omdat ik hem wakker gemaakt heb en omdat hij dinsdag naar Lisboa zou gaan voor een paar dagen om dingen te regelen en hij me niet alleen wil laten
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter even kunnen gaan halen en vanaaf terug brengen?
of durft hij dat nog niet aan je te vragen ?
Ja maar met de auto ben jij ook langer onderweg naar station dan hij lopend naar jouw huisquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.Ook goed, eigenwijze macho!
maar een tomtom heb jij in en rondom de stad toch niet nodig, maar toch pas voorbij pak hem beet Tilbug of Weert ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/news/174(...)eg_Eindhoven%27.html
Nah, krijg ik een tomtom voor m'n verjaardag, mag ik 'm hier niet aanzetten!
Ik hoop dat je iets meer voor hem betekend dan een Auto van het station.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus al, of ik iets kon betekenen. Maar hij wilde zelfs net van 't station opgehaald worden. Nah. Ok.Ook goed, eigenwijze macho!
Eerst ontbijten Pedro en Adam zijn wakker geworden en hebben ontbijt gehaaldquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja na de nodige alcohol ben ik ook ooit in België van een podium gelazerd, als stond ik iets verder van het randje af. Een vriend van mij kwam iets te enthousiast aanlopen/spurten en wil mij om de hals vliegen, waardoor vriend en ik 2 meter naar achter schieten, echter op 1 meter was een hekje en ging het podium 1 meter lager verder op de vloer. Gevolg was dat ik dus tussen de dansende mensen op de vloer lag te kijken en ik wel een week last heb gehad van mijn rug.
wel ontzettend lief van R dat hij je in de huidige toestand niet achter wil laten. Toch maar even foto's laten maken
van mij mag je dat nu gewoon lunch noemen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eerst ontbijten Pedro en Adam zijn wakker geworden en hebben ontbijt gehaald
Jij eet croissants voor lunch ? en champagne en jus d'orangequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij mag je dat nu gewoon lunch noemen hoor
14.00 uur is toch echt wel ontbijttijd voorbijquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij eet croissants voor lunch ? en champagne en jus d'orange![]()
en wat een typhus bende is het hier weer, opruimen is niet onze sterkste kant geloof ik
Ontbijt is toch gewoon wanneer je wakker bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
14.00 uur is toch echt wel ontbijttijd voorbij![]()
en ja sorry ben wel P.A. maar voor huishoudelijke taken ben ik echt niet in de wieg gelegd. Daar heb ik het hier thuis al moeilijk genoeg mee
berouw komt na de zondequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ontbijt is toch gewoon wanneer je wakker bent![]()
Ik ook niet, maar zo'n rotzooi nadat gisteren de cleaning lady is geweestje zou het eens moeten zien. En ik word ook nog eens misselijk van dat verliefde stelletje tegenover me, had ze nooit aan elkaar moeten voorstellen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
holy shit Ang3l's taart ziet er erg goed uit. Nu nog maar hopen dat de vulling lukt (want dat is het moeilijkste gedeelte...
wat is er mis Bonito ?quote:
the hills are alive with the sound of musicquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
oh en we zijn een spel aan het spelen, noem een song voordat je geboren was die je mee kan zingen, of nou ja in ieder geval een paar regels. Ik kom niet verder dan Amalia. Suggesties ?
Niks maar we hebben ze al de hele nacht moeten aanhoren en nu zitten ze hier ook nog eens de hele tijd te kussen. he hallo hou eens op, ik neem R toch ook niet op de keukentafel even tussendoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
berouw komt na de zondeen wat is er mis met pril geluk ?
Ik heb een koude douche nodig. Rein is net weg.quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
the hills are alive with the sound of music
douchen is een goed idee nadat ..........quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een koude douche nodig. Rein is net weg.
daar heeft R vast geen problemen meequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks maar we hebben ze al de hele nacht moeten aanhoren en nu zitten ze hier ook nog eens de hele tijd te kussen. he hallo hou eens op, ik neem R toch ook niet op de keukentafel even tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |