Ik kan in ieder geval zeggen "Petre heeft me echt pijn gedaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wou net de opmerking gaan plaatsen dat ik geschokt was... Maar een goede massage gehad dus?
Ik haat je!quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:06 schreef Cybart het volgende:
weg geroddel onder users...
goed bezig kerel!
huh?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik haat je!
Oh en of ik ooit iets zou doen met iemand die jouw soort ondergoed draagt! Echt niet!
Is vaak bij de eerste keer hè?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zeggen "Petre heeft me echt pijn gedaan"
Sam, je bent terug!quote:
dat is toch zo'n SNL wijf?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Cairon het volgende:
als ik een kinderwens de nek op wil draaien kijk ik wel naar "Baby Momma" wat een ongelofelijke butfilm is dat zeg...
Tina Fey is grappig in 30 rock... maar dan ook alleen in 30 rock...
in SNL, Mean Girls ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Cairon het volgende:
Tina Fey is grappig in 30 rock... maar dan ook alleen in 30 rock...
maar moest je dan jezelf ook weer zonodig weer bewijzen ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef Nuno_G het volgende:
Morgen .. in G-A-Y op het podium dansen is geen goed idee, en eraf flikkeren al helemaal niet (oeps ik zei flikker). Denk dat ik zometeen maar even naar de eesrte hulp ga want die enkel ziet en voelt niet echt helemaal goed
Ja maar het was zo gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar moest je dan jezelf ook weer zonodig weer bewijzen ?![]()
Maar beterschap met je pootje. hi hi, ik zei pootje, hi hi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |