Er waren wat kleine problemen las ik netquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, ik ben er nog, en de rest van de wereld ook geloof ik, dus dat ding is geen zwart gat geworden
Ze testen vandaag alleen met 1 proton die ze de ene kant op schieten, dan volgt nog een test met een proton de andere kant op en eind dit jaar gaan ze ze laten botsen, aldus nu.nl.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, ik ben er nog, en de rest van de wereld ook geloof ik, dus dat ding is geen zwart gat geworden
het bleek een wit gat te zijn i.p.v. een zwart gatquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Er waren wat kleine problemen las ik net
zozo, flink knallen dusquote:Op woensdag 10 september 2008 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze testen vandaag alleen met 1 proton die ze de ene kant op schieten, dan volgt nog een test met een proton de andere kant op en eind dit jaar gaan ze ze laten botsen, aldus nu.nl.
heb je gezien hoe snel die dingen gaanquote:
dat gaaaat toch niet, daar gaat het te snel voorquote:Op woensdag 10 september 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb je gezien hoe snel die dingen gaan
Beetje opletten hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat gaaaat toch niet, daar gaat het te snel voor
Mogguh trouwens
je leeft nog dus! Ik ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:44 schreef Ladylike het volgende:
ik hoor het wel als ik onder een tafel moet gaan zitten
Waarom moet je?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef es70 het volgende:
Toch jammer. Moet ik alsnog naar de dokter, wat een prutsers daar zeg
.
nja ik heb een hartslag.. als dat leven is heb je gelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je leeft nog dus! Ik ook!
Datquote:
schijnt niet te zien te zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb je gezien hoe snel die dingen gaan
Ze gaan per seconde die buis van 27 km door. En dat dan 11.245 keerquote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnt niet te zien te zijn
was ik ook al achter maar dan moet je sneller kijken blijkbaarquote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnt niet te zien te zijn
Omdat mijn heup weer zegt 'doe het lekker zelfquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat mijn heup weer zegt 'doe het lekker zelf' en dat inmiddels knap vervelend begint te worden
. Niet dat ik denk dat de huisarts iets nuttigs toe te voegen heeft, maar hee... er werd van alle kanten gemiept dat ik heen moest en aangezien ik nu geen stap kan geven en me ziek heb gemeld
.
Baas was uiteraard erg blij met me.
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
Of wel iets sneller dan het licht.
Welquote:
Wellicht Scantraxx voor mijquote:
Was jij ook een keerquote:
Ik heb sowieso weinig vertrouwen in de huisarts, zal idd wel weer fysio gaan wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Die wil even niet zo he. Hopen dat die ha toch iets voor je kan doen. Al zal je er waarschijnlijk met een verwijzing naar de fysio vanaf komen?
Je baas moet niet zeuren iig
volgens CNN 99.99% van de snelheid van het licht. Overigens ook vrij snelquote:Op woensdag 10 september 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel
Volgens de collega die het uitrekende dan
Werkvliesontsteking kan ook, maar dan moet er nog wel wat bij zittenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig vertrouwen in de huisarts, zal idd wel weer fysio gaan worden.
De baas kan pas gaan zeuren als ik bewezen werkvliesontsteking heb.
Amerikanenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens CNN 99.99% van de snelheid van het licht. Overigens ook vrij snel
Kan pas om 10 over 3quote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkvliesontsteking kan ook, maar dan moet er nog wel wat bij zitten
Hoe laat kan je?
werkvliesontsteking? Da's iets voor die mislukte moslim van een avokaat, kan ie mooi blijven zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkvliesontsteking kan ook, maar dan moet er nog wel wat bij zitten
Hoe laat kan je?
I thank God for small blessingsquote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben maar tevreden, de meneer met de hartaanval is na jou pas aan de beurt.
Dat zal goed zijn voor je WhatPulse-statsquote:Op woensdag 10 september 2008 11:04 schreef Ladylike het volgende:
zo, eindelijk klaar met typen
nja dat ene dossier dus
Zijn er nog mensen die daar aan meedoen?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal goed zijn voor je WhatPulse-stats
Ik heb nog bewijsquote:Op woensdag 10 september 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ontken ik bij deze ten stelligste
Sowieso duurt het ongeveer een jaar voordat de deeltjes voldoende snelheid hebben vergaard.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze testen vandaag alleen met 1 proton die ze de ene kant op schieten, dan volgt nog een test met een proton de andere kant op en eind dit jaar gaan ze ze laten botsen, aldus nu.nl.
27km/s = 27.000 m/s x 11245 = 303.615.000 m/squote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan per seconde die buis van 27 km door. En dat dan 11.245 keer
Of wel iets sneller dan het licht.
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier?
je liegt gewoon tegen me
BrandX komt terug
da's inderdaad rap.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
27km/s = 27.000 m/s x 11245 = 303.615.000 m/s
lichtsnelheid is ongeveer 299.000.000 m/s
quote:
Zeg het.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
.
je snapt het niet echt he?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
27km/s = 27.000 m/s x 11245 = 303.615.000 m/s
lichtsnelheid is ongeveer 299.000.000 m/s
Ik denk dat ik met die . wel alles gezegd heb. Weer een onderzoek wat iig als ik naar mijn reactie op dat spul niets aan heb gehadquote:
Zonde.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met die . wel alles gezegd heb. Weer een onderzoek wat iig als ik naar mijn reactie op dat spul niets aan heb gehad
Nou ja, ik moet nu de cactus in FF:CC zoeken, voor meer DMW powers.
Mkay.
Die waarden zijn door afronding tot stand gekomen. Sneller dan het licht kan namelijk niet. Nooit.quote:
lekker weer dusquote:Op woensdag 10 september 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met die . wel alles gezegd heb. Weer een onderzoek wat iig als ik naar mijn reactie op dat spul niets aan heb gehad
Nou ja, ik moet nu de cactus in FF:CC zoeken, voor meer DMW powers.
Mkay.
oh, op die fiets.. licht gaat ook sneller dan 299.000.000 trouwens, dat was iets van 299.700.000... zal ook wel een afronding zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarden zijn door afronding tot stand gekomen. Sneller dan het licht kan namelijk niet. Nooit.
Ja, het weer is op dit moment wel lekker. 23 graden inclusief zon.quote:
299.792.458 m/s, in vacuüm. En nog een paar centimeters.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, op die fiets.. licht gaat ook sneller dan 299.000.000 trouwens, dat was iets van 299.700.000... zal ook wel een afronding zijn
Als je daar nou eens mee gaat rekenen ipv die (afgeronde) 27000, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uitquote:Ring circumference [m] 26658.883
Maar ik heb nu een ciabatta met noten en file americain. Dat maakt het wel weer goed.quote:
Netjes hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het weer is op dit moment wel lekker. 23 graden inclusief zon.
Vind je het gek, als je dingen in een reclame laat zingen als : een goede lijf.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Slankie 20+ is trouwens maar dorre droge kutkaas
whehe ik ben dus niet de enige die zich aan die taalfout ergertquote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je dingen in een reclame laat zingen als : een goede lijf.
Kuttrut
als ik daarmee reken kom ik op 299.779.130 m/s uit, inderdaad eng dicht bij die 299.792.458 m/s.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
299.792.458 m/s, in vacuüm. En nog een paar centimeters.
Hier kun je bijvoorbeeld lezen over de parameters van de opstelling, bovenaan bladzijde 4:
[..]
Als je daar nou eens mee gaat rekenen ipv die (afgeronde) 27000, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uit
Er is zelfs een topic ergens over die KUTreclame. Met die KUTtrut. En die KUTfout.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe ik ben dus niet de enige die zich aan die taalfout ergert
serieus? wat slechtquote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je dingen in een reclame laat zingen als : een goede lijf.
Kuttrut
vast een KUTtopic danquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic ergens over die KUTreclame. Met die KUTtrut. En die KUTfout.
Was er nog maar een KUT te zien, dan had je er nog wat aan.quote:
Dat moet me een KUTtopic zijn danquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic ergens over die KUTreclame. Met die KUTtrut. En die KUTfout.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
Over KUT gesproken, ik heb nog zin in een boterham met rosbief.
daar zijn plaatjes vanquote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef Ladylike het volgende:
misschien een domme vraag, maar why the fuck laat rosbief iemand aan een kut denken?
Roep kut en Kuuk kijkt om de hoekquote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat een timing weer.
Ik heb oot eens een filmpje gemaakt waarop Yvonne dat haarfijn illustreert. Inclusief kruidenboter.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef Ladylike het volgende:
misschien een domme vraag, maar why the fuck laat rosbief iemand aan een kut denken?
Mja, fijn.quote:
quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat moet me een KUTtopic zijn dan
Okay, duidelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb oot eens een filmpje gemaakt waarop Yvonne dat haarfijn illustreert. Inclusief kruidenboter.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zou je niet eerder bij kipfilet aan dat soort dingen denken?
Daar kan het ook mee. Maar dan heb je het eerder over een blank barely-legal kutje van net 18. Rosbief: Yvonne. Duidelijk toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zou je niet eerder bij kipfilet aan dat soort dingen denken?
barely-legal kutjes van 18 zijn niet die kleur hierquote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan het ook mee. Maar dan heb je het eerder over een blank barely-legal kutje van net 18. Rosbief: Yvonne. Duidelijk toch?
Ik heb Pheno al een tijdje niet meer gehoord thoughquote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
@ rosbief: okaynou hoef ik dat meteen niet meer
Nee de deeltjesversnellerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
De oerknal
@ rosbief: okaynou hoef ik dat meteen niet meer
Oh god laat ik daar maar niet reagerenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Echte mannen blijven single.
voor de singles
mierenneukersquote:
Mja. Bijna.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
dat ding dat de oerknal wil produceren dan![]()
(oftewel deeltjesversneller)
Tijd voor koeielul?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb oot eens een filmpje gemaakt waarop Yvonne dat haarfijn illustreert. Inclusief kruidenboter.
Wees gerust. Ik associeer kut niet met Kuukske.quote:
ik nu welquote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik associeer kut niet met Kuukske.
Yep! met spercieboontjesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
biefstuk iemand?
Ja, maar alleen als die dude met bier is gemasseerdquote:Op woensdag 10 september 2008 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
biefstuk iemand?
Dat is jouw probleemquote:
nee ik url link altijd >.> internet is snel genoeg om het in 3 sec te downen sorryquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
Goed plaatje van 3 mb trouwens. Even verkleinen was geen optie?
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Echte mannen blijven single.
voor de singles
Boeit mij voor de rest niet, ik heb 24mb/s, dus ik merk alleen dat het resizen lang duurde tov een normaal plaatjequote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik url link altijd >.> internet is snel genoeg om het in 3 sec te downen sorry
gaylordquote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
l33t post !!!!!1!!! ICHI !!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ben ik met het verkeerde geslacht getrouwd.quote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 10 september 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver dat lijkt me echt smerig
kijk wel uitquote:
niet zeiken danquote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeit mij voor de rest niet, ik heb 24mb/s, dus ik merk alleen dat het resizen lang duurde tov een normaal plaatje
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet zeiken dan![]()
![]()
![]()
btw wtf : Morrpgg online spellen ♥
een 13jarige die zijn nederlands/ Engels niet beheerst!!!
breezertaal bedoel jequote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?
Mja. Dat klopt. Ik verbind dan ook geen conclusies eraanquote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarden zijn door afronding tot stand gekomen. Sneller dan het licht kan namelijk niet. Nooit.
Maar daar was ik te lui voorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
299.792.458 m/s, in vacuüm. En nog een paar centimeters.
Hier kun je bijvoorbeeld lezen over de parameters van de opstelling, bovenaan bladzijde 4:
[..]
Als je daar nou eens mee gaat rekenen ipv die (afgeronde) 27000, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uit
TMIquote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...quote:
De hele nederlandse taal is een verbastering geworden.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?
onderwijs pot het geld zelf op. Dus daar is al een groot probleemquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...
En maar bezuinigen op redactie, onderwijs etc
KUT nederlandquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...
En geen searchquote:
Je mag ook gewoon "kuukske" roepenquote:
Oh dat liedje? Ik dacht dat ze gewoon onverstaanbaar zong...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee het is blijkbaar hip om taalfouten te makenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh dat liedje? Ik dacht dat ze gewoon onverstaanbaar zong...
Zie de sig van Jortquote:
Het gaat mij om het feit dat iemand te debiel is om een werkende search in fok te maken. Niet de custom made oplossingen.quote:
details.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat iemand te debiel is om een werkende search in fok te maken. Niet de custom made oplossingen.
denk een zoekbalkje net als in FF een goeie optie zou zijnquote:
toe dan....quote:Op woensdag 10 september 2008 14:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk een zoekbalkje net als in FF een goeie optie zou zijnmet de Google power erachter maar de design van FOK! dat zou pas een goed idee zijn
droge kuttenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
gaat het nog altijd over kutten en balkjes?
Van de die devtaal?quote:
van de wattes?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef Ladylike het volgende:
van de wattes?
quote:
Oh, dat.. ja graagquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, da's iets te ver weg
iloveladylikequote:Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen inspiratie om een wachtwoord te verzinnen
I<#2Sw@ff3lladyLike4Evahquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
I<3Ladylike4everandereverandeverandever (enz...)![]()
Gewoon spugenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, dan ga ik zo maar bier drinken denk ik.
geniaal!quote:
dan maak je maar zin!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga maar lurkend verder ff geen zin om te typen
That's the spirit!quote:
daarin heb ik wel altijd zinquote:
Alleen je vriendin kan niet altijd tochquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daarin heb ik wel altijd zin
zat btw dit door te lezen. stond op de FOK! frontpage![]()
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Moet dat dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen je vriendin kan niet altijd toch
Vriendjes zijn okayquote:Op woensdag 10 september 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik heb mn vent niet altid nodig hoor
quote:Dear Sir/Madam,
Please i need your answer, i am Kenneth Robert David(Mr.), manager and head of computing department here in our bank.I have only written to seek your indulgence and assistance. I wish to make a transfer involving a huge amount of £15,000,000.00.(fifteen million pounds sterling).
I am proposing to make this transfer to a designated bank account of your choice. Thus, for your indulgence and support, I propose an offer of 25% of the total amount to be yours after the transfer has been successfully concluded. Kindly reply me stating your interest, and I shall furnish you with the details and necessary procedure with which to make the transfer. I am anxiously awaiting your response through my alternative email address: kenrdaver1950@yahoo.com.hk
Thanks.
Kenneth R. David(Mr.).
Heel vriendelijk antwoorden en binnen 2 dagen boze dreig-mails sturen als je nog geen geld hebt gehad.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef Ladylike het volgende:
iets zegt me dat deze mail niet helemaal pluis is:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
geniaal!
zie je wel dat ik een inspiratie ben
Dat wist ik al lang!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.
Nee toch?quote:
O jawel hoorquote:
Vrees het ook van niet, maar je weet nooitquote:
Misschien wel in de underground scenequote:Op woensdag 10 september 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook van niet, maar je weet nooit
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoordquote:
We gaan de riolen in ja ?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel in de underground scene
Dat is heul niet diep genoegquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoord
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:
quote:
ik ben bikkel, heb geen wasknijpers nodigquote:
Wat had de ha te vertellen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik nog een hele dag te gaan
.
Grutjes, en ik ben al zo moe(van 't niks doen
).
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bangquote:
Ik trof er één die een plan van aanpak opsteldequote:
Das wel diep genoeg jaquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bang
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig naquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trof er één die een plan van aanpak opstelde. Het is hier altijd maar afwachten wat voor figuur zich nu weer huisarts noemt
.
Foto maken om slijtage uit te sluiten, pillenkuur voor een slijmbeursontsteking en als dat niet genoeg helpt krijg ik een spuitje.
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig na
Dat wel ja. Maar ze zijn toch wel met je bezig zo. Beter dan naar huis gestuurd worden met het is nietsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijn.
Soms moet het hequote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzoquote:
Zit in de timing dusquote:Op woensdag 10 september 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzo
overigens moet ik ook maar weer gaan bellen![]()
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komtquote:
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn danquote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komt
Ik drink geen koffie en ik ga ook geregeld naar de huisartsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Houden zoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef dndiek het volgende:
Al tijden niet meer bij de huisarts geweest
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Huisarts? Wasda?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurtquote:
Waarom zoeken jullie allemaal niet gewoon een goede huisarts?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurt
Ik heb het opgegeven dat ik ooit een goeie huisarts ga vindenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zoeken jullie allemaal niet gewoon een goede huisarts?
Die bestaan nietquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik mis dus niksquote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurt
Een goede huisarts zie je nietquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hallooo... Ben and Jerry's!!!quote:
Een hoop kastjes en muren, dat is allesquote:Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, ik mis dus niks
wat een hype, dat B&J'squote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallooo... Ben and Jerry's!!!
Jij moet duidelijk wel even langs de huisarts hoor![]()
Wat heb je gegeten?quote:
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachinequote:
Italiaans ijs is ook heerlijk jaquote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachine
Vers
AL het lekkere komt van ver
Dat dan weer welquote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachine
Vers
AL het lekkere komt van ver
Ik hou er eigenlijk niet zo erg van.. maar als.. dan wel de gewone normale calve.. niet die stomme light versiequote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Op de pindakaas na. Nederlandse pindakaas ftw
Maar ze verdienen aan spreekuren, dus een goed betaalde huisarts is een slechte. En helaas zijn er steeds meer slechtere. Plus dat de regel is dat je maar een bepaald aantal km er vandaan mag wonen, dus even switchen is er voor mij niet bij.quote:
Ik vond de show gisteren tegenvallen. En 4 uur video vind ik te kort.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef dndiek het volgende:De iPod nanochroom
Die moet ik hebben
De cashew variant van AH is ook wel lekker. Of de nootjesvariant van Calve.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk niet zo erg van.. maar als.. dan wel de gewone normale calve.. niet die stomme light versie
Ik heb de show gisteren niet gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de show gisteren tegenvallen. En 4 uur video vind ik te kort.
Ik heb alleen ervaring met de klassieke Calve en helaas dus ook met de lightquote:Op woensdag 10 september 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De cashew variant van AH is ook wel lekker. Of de nootjesvariant van Calve.
Maar voor de rest is het huilen.
Dat scheelt. iPod Touch is op zich wel aardig, 6 uur video, en een 3" scherm. Dan is video wat nuttigerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb de show gisteren niet gezien
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPodquote:Op woensdag 10 september 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt. iPod Touch is op zich wel aardig, 6 uur video, en een 3" scherm. Dan is video wat nuttigerNu nog Apple zo ver krijgen dat ze de dollarprijs ook echt omrekenen naar euro ipv het dollarteken vervangen met het euroteken....
Dat is de enige reden dat ik het zou overwegen. Al zullen er vast betere alternatieven zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPod
Mijn iPod nano 3G is aan vervanging toe, dus vandaar!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik het zou overwegen. Al zullen er vast betere alternatieven zijn
Idd, dat zou ik ZELFS nog eerder een PSP overwegen.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPod
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik ZELFS nog eerder een PSP overwegen.
Ja. Ik ben de aanstichter dat Klonk oa er ook een heeft gekochtquote:
Jep.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
wasmachine's zijn toch ontzettend loodzwaar en dus voor mij onmogelijk om in mn eentje een trap omhoog te zeulen?
Daarom hebben bedrijven ook een bezorgdienst die dat voor jou doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
wasmachine's zijn toch ontzettend loodzwaar en dus voor mij onmogelijk om in mn eentje een trap omhoog te zeulen?
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 10 september 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Ik ben de aanstichter dat Klonk oa er ook een heeft gekocht![]()
quote:
De kringloop niet.. dus dan moet ik weer even wat stoere vrienden regelenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom hebben bedrijven ook een bezorgdienst die dat voor jou doen.
Ik heb dat ding ook pas. LocoROco en Final Fantasy. Beide erg leuk. Ff is grafisch weerquote:
Papier! Hier komen!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
De kringloop niet.. dus dan moet ik weer even wat stoere vrienden regelen
Nee niet om te gamen natuurlijk dommiequote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook pas. LocoROco en Final Fantasy. Beide erg leuk. Ff is grafisch weer
Locoroco is weer blijheid troef
En natuurlijk komt patapon er nog op. En de Kingdom hearts die uit gaat komen. Er is een revival in psp games. RPG's
Wat? Feest? Drugs? Vrouwen?quote:
Wasmachine sjouwenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat? Feest? Drugs? Vrouwen?
Videos ookquote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet om te gamen natuurlijk dommie
lief vragen aan broer of buurmanquote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
Omdat dequote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Videos ookEN photo album
En mp3 speler
Al is ie voor dat laatste wel wat lomp.
Internetten is wat onwennig imho. En omdat NL nogal achterloopt met mobiel internet ') In japan kun je tv kijken op dat ding, waarom kunnen dat soort grappen hier nu niet?
Mjah maar mijn broers wonen allemaal in amsterdam en omgevingquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar mijn broers wonen allemaal in amsterdam en omgevingMaar het gaat goed komen
ik zet gewoon hele grote puppy ogen op en ik ga wel voor ze koken savonds haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |