quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat moet me een KUTtopic zijn dan
Okay, duidelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb oot eens een filmpje gemaakt waarop Yvonne dat haarfijn illustreert. Inclusief kruidenboter.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zou je niet eerder bij kipfilet aan dat soort dingen denken?
Daar kan het ook mee. Maar dan heb je het eerder over een blank barely-legal kutje van net 18. Rosbief: Yvonne. Duidelijk toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Zou je niet eerder bij kipfilet aan dat soort dingen denken?
barely-legal kutjes van 18 zijn niet die kleur hierquote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan het ook mee. Maar dan heb je het eerder over een blank barely-legal kutje van net 18. Rosbief: Yvonne. Duidelijk toch?
Ik heb Pheno al een tijdje niet meer gehoord thoughquote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
@ rosbief: okaynou hoef ik dat meteen niet meer
Nee de deeltjesversnellerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
De oerknal
@ rosbief: okaynou hoef ik dat meteen niet meer
Oh god laat ik daar maar niet reagerenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Echte mannen blijven single.
voor de singles
mierenneukersquote:
Mja. Bijna.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
dat ding dat de oerknal wil produceren dan![]()
(oftewel deeltjesversneller)
Tijd voor koeielul?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb oot eens een filmpje gemaakt waarop Yvonne dat haarfijn illustreert. Inclusief kruidenboter.
Wees gerust. Ik associeer kut niet met Kuukske.quote:
ik nu welquote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik associeer kut niet met Kuukske.
Yep! met spercieboontjesquote:Op woensdag 10 september 2008 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
biefstuk iemand?
Ja, maar alleen als die dude met bier is gemasseerdquote:Op woensdag 10 september 2008 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
biefstuk iemand?
Dat is jouw probleemquote:
nee ik url link altijd >.> internet is snel genoeg om het in 3 sec te downen sorryquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
Goed plaatje van 3 mb trouwens. Even verkleinen was geen optie?
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Echte mannen blijven single.
voor de singles
Boeit mij voor de rest niet, ik heb 24mb/s, dus ik merk alleen dat het resizen lang duurde tov een normaal plaatjequote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik url link altijd >.> internet is snel genoeg om het in 3 sec te downen sorry
gaylordquote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
l33t post !!!!!1!!! ICHI !!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ben ik met het verkeerde geslacht getrouwd.quote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 10 september 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver dat lijkt me echt smerig
kijk wel uitquote:
niet zeiken danquote:Op woensdag 10 september 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeit mij voor de rest niet, ik heb 24mb/s, dus ik merk alleen dat het resizen lang duurde tov een normaal plaatje
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet zeiken dan![]()
![]()
![]()
btw wtf : Morrpgg online spellen ♥
een 13jarige die zijn nederlands/ Engels niet beheerst!!!
breezertaal bedoel jequote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?
Mja. Dat klopt. Ik verbind dan ook geen conclusies eraanquote:Op woensdag 10 september 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarden zijn door afronding tot stand gekomen. Sneller dan het licht kan namelijk niet. Nooit.
Maar daar was ik te lui voorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
299.792.458 m/s, in vacuüm. En nog een paar centimeters.
Hier kun je bijvoorbeeld lezen over de parameters van de opstelling, bovenaan bladzijde 4:
[..]
Als je daar nou eens mee gaat rekenen ipv die (afgeronde) 27000, dan ziet het er al een stuk acceptabeler uit
TMIquote:Op woensdag 10 september 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...quote:
De hele nederlandse taal is een verbastering geworden.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dyslectisch. Zoals iedereen tegenwoordig. Whand je weetz tog wad ik bedeol?
onderwijs pot het geld zelf op. Dus daar is al een groot probleemquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...
En maar bezuinigen op redactie, onderwijs etc
KUT nederlandquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs kranten spellen niet meer foutloos, of reclamemensen die "een goede lijf" gaan introduceren, zodat iedereen dat gaat overnemen als normaal zijnd bijvoegelijk naamwoord...
En geen searchquote:
Je mag ook gewoon "kuukske" roepenquote:
Oh dat liedje? Ik dacht dat ze gewoon onverstaanbaar zong...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee het is blijkbaar hip om taalfouten te makenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh dat liedje? Ik dacht dat ze gewoon onverstaanbaar zong...
Zie de sig van Jortquote:
Het gaat mij om het feit dat iemand te debiel is om een werkende search in fok te maken. Niet de custom made oplossingen.quote:
details.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat iemand te debiel is om een werkende search in fok te maken. Niet de custom made oplossingen.
denk een zoekbalkje net als in FF een goeie optie zou zijnquote:
toe dan....quote:Op woensdag 10 september 2008 14:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk een zoekbalkje net als in FF een goeie optie zou zijnmet de Google power erachter maar de design van FOK! dat zou pas een goed idee zijn
droge kuttenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
gaat het nog altijd over kutten en balkjes?
Van de die devtaal?quote:
van de wattes?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef Ladylike het volgende:
van de wattes?
quote:
Oh, dat.. ja graagquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, da's iets te ver weg
iloveladylikequote:Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb geen inspiratie om een wachtwoord te verzinnen
I<#2Sw@ff3lladyLike4Evahquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
I<3Ladylike4everandereverandeverandever (enz...)![]()
Gewoon spugenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, dan ga ik zo maar bier drinken denk ik.
geniaal!quote:
dan maak je maar zin!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga maar lurkend verder ff geen zin om te typen
That's the spirit!quote:
daarin heb ik wel altijd zinquote:
Alleen je vriendin kan niet altijd tochquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daarin heb ik wel altijd zin
zat btw dit door te lezen. stond op de FOK! frontpage![]()
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Moet dat dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen je vriendin kan niet altijd toch
Vriendjes zijn okayquote:Op woensdag 10 september 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik heb mn vent niet altid nodig hoor
quote:Dear Sir/Madam,
Please i need your answer, i am Kenneth Robert David(Mr.), manager and head of computing department here in our bank.I have only written to seek your indulgence and assistance. I wish to make a transfer involving a huge amount of Ŗ15,000,000.00.(fifteen million pounds sterling).
I am proposing to make this transfer to a designated bank account of your choice. Thus, for your indulgence and support, I propose an offer of 25% of the total amount to be yours after the transfer has been successfully concluded. Kindly reply me stating your interest, and I shall furnish you with the details and necessary procedure with which to make the transfer. I am anxiously awaiting your response through my alternative email address: kenrdaver1950@yahoo.com.hk
Thanks.
Kenneth R. David(Mr.).
Heel vriendelijk antwoorden en binnen 2 dagen boze dreig-mails sturen als je nog geen geld hebt gehad.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef Ladylike het volgende:
iets zegt me dat deze mail niet helemaal pluis is:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
geniaal!
zie je wel dat ik een inspiratie ben
Dat wist ik al lang!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |