Rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:37 schreef OldJeller het volgende:
Waarom heb je van tijd tot tijd gewoon nodig om je heen.
1x in de week of elke dag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
En eten bij mama.
Dan blijft het een rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
niet meer doen dan. Foei!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef OldJeller het volgende:
Ik maakte daar een cruciale fout in al mijn enthousiasme!
Echte mannen blijven single en neuken elke dag een andere vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf persoonlijk van mening dat mannen een groot deel van hun mannelijkheid verliezen door een relatie te beginnen. Daarom heb ik besloten om de komende jaren niet meer aan vrouwen, of een relatie te denken, en zo te hopen dat ik mijn frustratie omtrent een vriendin krijgen te vergeten.
Echte mannen blijven single.
Je had helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
Nou in mijn geval ben ik dat zelfquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, wie kookt er zo lekker als mama?
Wat is een dutsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef sooty het volgende:
TS heeft volkomen gelijk.
Een collega van mij vraagt zich af waarom zijn vrouw na 21 jaar huwelijk 'zomaar' wegliep. Ik kan en wil hem het wel vertellen, maar dat is water naar zee dragen. Zijn vrouw verdient mijns inziens een lintje dat zij het zolang heeft volgehouden met zo een duts.
Die collega heeft inmiddels een nieuwe vriendin. Die foto op zijn desk van haar...
Echte mannen kunnen niet koken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nou in mijn geval ben ik dat zelf![]()
Of je moet gek zijn van bijvoorbeeld plakrijst
Mits er nog gewoon geneukt kan worden, is dat geen probleem, idd!..quote:
Sterkte met je extreem simplisme, moderator.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echte mannen blijven single en neuken elke dag een andere vrouw.
Mannen blijven niet single en neuken regelmatig met een partner.
Losers blijven single en denken niet meer aan vrouwen.
Jij staat dus ook al een paar jaar droog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef Demarest het volgende:
[..]
Sterkte met je extreem simplisme, moderator.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:35 schreef Xith het volgende:
Maar de vraag is, zal TS zich nog laten zien hier?
Wat een domme vraag. F04 laat zich als een echte man nergens voor afschrikken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:35 schreef Xith het volgende:
Maar de vraag is, zal TS zich nog laten zien hier?
Wel door alle dronken en gewillige vrouwen die nou in de kroeg zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. F04 laat zich als een echte man nergens voor afschrikken.
Welnee, de echte mannen kunnen hun mannelijkheid bewaren binnen een relatie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf persoonlijk van mening dat mannen een groot deel van hun mannelijkheid verliezen door een relatie te beginnen. Daarom heb ik besloten om de komende jaren niet meer aan vrouwen, of een relatie te denken, en zo te hopen dat ik mijn frustratie omtrent een vriendin krijgen te vergeten.
P.s Ben ook geen homo. Hetero dus.
Echte mannen blijven single.
In bepaalde Zuid- en Oost-Nederlandse contreien gebruikt mannelijk equivalent van het alom bekende voor vrouwen gebruikte scheldwoord muts.quote:
Vrouw, een biertje en m'n krantje graag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, de echte mannen kunnen hun mannelijkheid bewaren binnen een relatie.
Dank uquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In bepaalde Zuid- en Oost-Nederlandse contreien gebruikt mannelijk equivalent van het alom bekende voor vrouwen gebruikte scheldwoord muts.
Droog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij staat dus ook al een paar jaar droog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |