Rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:37 schreef OldJeller het volgende:
Waarom heb je van tijd tot tijd gewoon nodig om je heen.
1x in de week of elke dag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
En eten bij mama.
Dan blijft het een rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
niet meer doen dan. Foei!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef OldJeller het volgende:
Ik maakte daar een cruciale fout in al mijn enthousiasme!
Echte mannen blijven single en neuken elke dag een andere vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf persoonlijk van mening dat mannen een groot deel van hun mannelijkheid verliezen door een relatie te beginnen. Daarom heb ik besloten om de komende jaren niet meer aan vrouwen, of een relatie te denken, en zo te hopen dat ik mijn frustratie omtrent een vriendin krijgen te vergeten.
Echte mannen blijven single.
Je had helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
Nou in mijn geval ben ik dat zelfquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, wie kookt er zo lekker als mama?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |