Rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:37 schreef OldJeller het volgende:
Waarom heb je van tijd tot tijd gewoon nodig om je heen.
1x in de week of elke dag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
En eten bij mama.
Dan blijft het een rare zin...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
niet meer doen dan. Foei!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef OldJeller het volgende:
Ik maakte daar een cruciale fout in al mijn enthousiasme!
Echte mannen blijven single en neuken elke dag een andere vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf persoonlijk van mening dat mannen een groot deel van hun mannelijkheid verliezen door een relatie te beginnen. Daarom heb ik besloten om de komende jaren niet meer aan vrouwen, of een relatie te denken, en zo te hopen dat ik mijn frustratie omtrent een vriendin krijgen te vergeten.
Echte mannen blijven single.
Je had helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrouwen bedoelde
Nou in mijn geval ben ik dat zelfquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, wie kookt er zo lekker als mama?
Wat is een dutsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef sooty het volgende:
TS heeft volkomen gelijk.
Een collega van mij vraagt zich af waarom zijn vrouw na 21 jaar huwelijk 'zomaar' wegliep. Ik kan en wil hem het wel vertellen, maar dat is water naar zee dragen. Zijn vrouw verdient mijns inziens een lintje dat zij het zolang heeft volgehouden met zo een duts.
Die collega heeft inmiddels een nieuwe vriendin. Die foto op zijn desk van haar...
Echte mannen kunnen niet koken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nou in mijn geval ben ik dat zelf![]()
Of je moet gek zijn van bijvoorbeeld plakrijst
Mits er nog gewoon geneukt kan worden, is dat geen probleem, idd!..quote:
Sterkte met je extreem simplisme, moderator.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echte mannen blijven single en neuken elke dag een andere vrouw.
Mannen blijven niet single en neuken regelmatig met een partner.
Losers blijven single en denken niet meer aan vrouwen.
Jij staat dus ook al een paar jaar droog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef Demarest het volgende:
[..]
Sterkte met je extreem simplisme, moderator.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:35 schreef Xith het volgende:
Maar de vraag is, zal TS zich nog laten zien hier?
Wat een domme vraag. F04 laat zich als een echte man nergens voor afschrikken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:35 schreef Xith het volgende:
Maar de vraag is, zal TS zich nog laten zien hier?
Wel door alle dronken en gewillige vrouwen die nou in de kroeg zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. F04 laat zich als een echte man nergens voor afschrikken.
Welnee, de echte mannen kunnen hun mannelijkheid bewaren binnen een relatie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Ik ben zelf persoonlijk van mening dat mannen een groot deel van hun mannelijkheid verliezen door een relatie te beginnen. Daarom heb ik besloten om de komende jaren niet meer aan vrouwen, of een relatie te denken, en zo te hopen dat ik mijn frustratie omtrent een vriendin krijgen te vergeten.
P.s Ben ook geen homo. Hetero dus.
In bepaalde Zuid- en Oost-Nederlandse contreien gebruikt mannelijk equivalent van het alom bekende voor vrouwen gebruikte scheldwoord muts.quote:
Vrouw, een biertje en m'n krantje graag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, de echte mannen kunnen hun mannelijkheid bewaren binnen een relatie.
Dank uquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In bepaalde Zuid- en Oost-Nederlandse contreien gebruikt mannelijk equivalent van het alom bekende voor vrouwen gebruikte scheldwoord muts.
Droog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij staat dus ook al een paar jaar droog?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:54 schreef fathank het volgende:
Ik heb ook vrij weinig zin in een vaste vriendin. Als ik al dat burgertrutten geouwehoer om me heen zie word ik al kotsmisselijk. Stelletjes van 20 die al gaan samenwonen enzo (met hun eerste partner_!)
waar zie jij dat? of maakte je een spuitelf grapje?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
TS is afzichtelijk,
Echte mannen gaan zeker op zaterdag naar de Ikea en met 2e paasdag naar de meubelboulevardquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
TS is afzichtelijk, en dat is de schuld van vrouwen (denkt hij)
Echte mannen zijn gelukkig in hun relatie.
Kan ik nergens zien, en is spuitelfgrap. kloptquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar zie jij dat? of maakte je een spuitelf grapje?
Op dit uur? Ben je helemaal van de pot gerukt. Koffie en ontbijtkoek kun je krijgen, pauperquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vrouw, een biertje en m'n krantje graag.
9:30 is de tijd om met bier te beginnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op dit uur? Ben je helemaal van de pot gerukt. Koffie en ontbijtkoek kun je krijgen, pauper
Weet je zeker dat het daar aan ligt? Jouw posthistorie gaat voornamelijk over vrouwen en vooral over het feit dat het met de dames niet wil vlotten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
JA!!!!! Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:54 schreef fathank het volgende:
Ik heb ook vrij weinig zin in een vaste vriendin. Als ik al dat burgertrutten geouwehoer om me heen zie word ik al kotsmisselijk. Stelletjes van 20 die al gaan samenwonen enzo (met hun eerste partner_!)
16 uur is een heel schappelijke tijd hoor. Je mag trouwens wel beginnen met koken nu.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op dit uur? Ben je helemaal van de pot gerukt. Koffie en ontbijtkoek kun je krijgen, pauper
heeft ze het huis al afgestoft, de ramen gelapt en strafgepepen?quote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
16 uur is een heel schappelijke tijd hoor. Je mag trouwens wel beginnen met koken nu.
Vandaag nog niet, moet er toch wat meer met de knoet over denk ik.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heeft ze het huis al afgestoft, de ramen gelapt en strafgepepen?
een leeg flesje bier tegen het hoofd is ook duidelijk genoeg.quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, moet er toch wat meer met de knoet over denk ik.
Klopt, maar dat heeft wel als nadeel dat er dan tijdelijk geen voortgang wordt geboekt aangaande het huishouden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een leeg flesje bier tegen het hoofd is ook duidelijk genoeg.
joh..quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daar aan ligt? Jouw posthistorie gaat voornamelijk over vrouwen en vooral over het feit dat het met de dames niet wil vlotten.
Ik heb eerder het idee dat je jezelf voor eventuele blauwtjes wil behoeden.
Je post was van 9 uur nog wat, Duckquote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
16 uur is een heel schappelijke tijd hoor. Je mag trouwens wel beginnen met koken nu.
Het is immers heel knap om heel lang geen vriendin te hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:36 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik vind het wel heel erg knap als een vent heel lang nog geen vriendin heeft gehad. Aan de andere kant is het wel handig als ze dat wel hebben gehad, omdat ze dan de ervaring al hebben hahaha, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik toch kiezen voor iemand die nog geen vriendin heeft gehad. Soms wou ik ook nog wel vrijgezel zijn, en nog nooit een vriendje te hebben gehad. Maarja tijden kan je niet terug draaien he ! haha
Neukenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Countess het volgende:
[..]
JA!!!!! Helemaal mee eens!!!
Ik begin steeds meer te denken dat ik geen echte vrouw ben, maar een sluiperd met het uiterlijk van een vrouwtje
ik ken veel mensen die lelijk en/of saai zijn en wel een partner hebben hoor...quote:Op maandag 8 september 2008 02:54 schreef Hanoying het volgende:
Het is immers heel knap om heel lang geen vriendin te hebben?
Heel lang geen vriendin hebben = lelijk en/of saai zijn
Ja, maar de jouwe van 16 uur, en je formulering verwees ook daar naar.quote:Op maandag 8 september 2008 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je post was van 9 uur nog wat, Duck
Dit is een angst-gemotiveerde keuze, TS. Je kiest de veilige uitweg omdat je maar geen relatie kan krijgen (gegeven je posthistory) en bang bent nog vaker/harder/meer op je bek te gaan, en om je gezicht te redden hang je dat op aan 'het niet verliezen van je mannelijkheid'.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
ja want voor je frustraties moet je wegrennen, niet logisch aanpakkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
Natuurlijk niet, ik quote toch jouw post met daarin de tijd, die ik opmerkelijk vond voor alcohol.quote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, maar de jouwe van 16 uur, en je formulering verwees ook daar naar.
Dat snapte ik wel, maar letterlijk stond er iets anders. Typisch voorbeeld van psychologisch denken: de conclusie kan wel kloppen, maar de redenering deugt niet.quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik quote toch jouw post met daarin de tijd, die ik opmerkelijk vond voor alcohol.
Oh, is het de bedoeling dat we hier zielig gaan doen?quote:Op maandag 8 september 2008 12:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kkan me niet voorstellen dat F04 een grotere loser is dan ik op het record van geen vrouw gehad hebben.
Dus F04, niet zeiken jongen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, is het de bedoeling dat we hier zielig gaan doen?![]()
Ok.![]()
ik pwn jullie allemaal want ik heb nog nooit een vriendin gehad.
![]()
Kun je er ook wat anders mee danquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet...ik kan alleen maar plassen met mijn piemeltje
Zwaffelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kun je er ook wat anders mee dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |