Dat wist ik al lang!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.
Nee toch?quote:
O jawel hoorquote:
Vrees het ook van niet, maar je weet nooitquote:
Misschien wel in de underground scenequote:Op woensdag 10 september 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook van niet, maar je weet nooit
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoordquote:
We gaan de riolen in ja ?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel in de underground scene
Dat is heul niet diep genoegquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoord
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:
Wasknijpers mee danquote:
quote:
ik ben bikkel, heb geen wasknijpers nodigquote:
Wat had de ha te vertellen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik nog een hele dag te gaan
.
Grutjes, en ik ben al zo moe(van 't niks doen
).
Goede boeken welquote:
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bangquote:
Ik trof er één die een plan van aanpak opsteldequote:
Das wel diep genoeg jaquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bang
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig naquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trof er één die een plan van aanpak opstelde. Het is hier altijd maar afwachten wat voor figuur zich nu weer huisarts noemt
.
Foto maken om slijtage uit te sluiten, pillenkuur voor een slijmbeursontsteking en als dat niet genoeg helpt krijg ik een spuitje.
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig na
Dat wel ja. Maar ze zijn toch wel met je bezig zo. Beter dan naar huis gestuurd worden met het is nietsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijn.
Soms moet het hequote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzoquote:
Zit in de timing dusquote:Op woensdag 10 september 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzo
overigens moet ik ook maar weer gaan bellen![]()
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komtquote:
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn danquote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komt
Ik drink geen koffie en ik ga ook geregeld naar de huisartsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Houden zoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef dndiek het volgende:
Al tijden niet meer bij de huisarts geweest
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Huisarts? Wasda?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Dat mocht jij toch niet meerquote:
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurtquote:
Waarom zoeken jullie allemaal niet gewoon een goede huisarts?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurt
Ik heb het opgegeven dat ik ooit een goeie huisarts ga vindenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zoeken jullie allemaal niet gewoon een goede huisarts?
Die bestaan nietquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik mis dus niksquote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurt
Een goede huisarts zie je nietquote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hallooo... Ben and Jerry's!!!quote:
Een hoop kastjes en muren, dat is allesquote:Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, ik mis dus niks
wat een hype, dat B&J'squote:Op woensdag 10 september 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallooo... Ben and Jerry's!!!
Jij moet duidelijk wel even langs de huisarts hoor![]()
Wat heb je gegeten?quote:
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachinequote:
Jawel, alleen kortquote:
Italiaans ijs is ook heerlijk jaquote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachine
Vers
AL het lekkere komt van ver
Dat dan weer welquote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Italiaans ijs. Of vers gemaakt kiwi ijs uit nieuw zeeland. Je plukt het frui en dondert het in een ijsmachine
Vers
AL het lekkere komt van ver
Ik hou er eigenlijk niet zo erg van.. maar als.. dan wel de gewone normale calve.. niet die stomme light versiequote:Op woensdag 10 september 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Op de pindakaas na. Nederlandse pindakaas ftw
Maar ze verdienen aan spreekuren, dus een goed betaalde huisarts is een slechte. En helaas zijn er steeds meer slechtere. Plus dat de regel is dat je maar een bepaald aantal km er vandaan mag wonen, dus even switchen is er voor mij niet bij.quote:
Ik vond de show gisteren tegenvallen. En 4 uur video vind ik te kort.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef dndiek het volgende:De iPod nanochroom
Die moet ik hebben
De cashew variant van AH is ook wel lekker. Of de nootjesvariant van Calve.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk niet zo erg van.. maar als.. dan wel de gewone normale calve.. niet die stomme light versie
Ik heb de show gisteren niet gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de show gisteren tegenvallen. En 4 uur video vind ik te kort.
Ik heb alleen ervaring met de klassieke Calve en helaas dus ook met de lightquote:Op woensdag 10 september 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De cashew variant van AH is ook wel lekker. Of de nootjesvariant van Calve.
Maar voor de rest is het huilen.
Dat scheelt. iPod Touch is op zich wel aardig, 6 uur video, en een 3" scherm. Dan is video wat nuttigerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb de show gisteren niet gezien
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPodquote:Op woensdag 10 september 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt. iPod Touch is op zich wel aardig, 6 uur video, en een 3" scherm. Dan is video wat nuttigerNu nog Apple zo ver krijgen dat ze de dollarprijs ook echt omrekenen naar euro ipv het dollarteken vervangen met het euroteken....
Dat is de enige reden dat ik het zou overwegen. Al zullen er vast betere alternatieven zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPod
Mijn iPod nano 3G is aan vervanging toe, dus vandaar!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik het zou overwegen. Al zullen er vast betere alternatieven zijn
Idd, dat zou ik ZELFS nog eerder een PSP overwegen.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik zie mezelf toch niet echt video-kijken op een iPod
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik ZELFS nog eerder een PSP overwegen.
Ja. Ik ben de aanstichter dat Klonk oa er ook een heeft gekochtquote:
Jep.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
wasmachine's zijn toch ontzettend loodzwaar en dus voor mij onmogelijk om in mn eentje een trap omhoog te zeulen?
Daarom hebben bedrijven ook een bezorgdienst die dat voor jou doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
wasmachine's zijn toch ontzettend loodzwaar en dus voor mij onmogelijk om in mn eentje een trap omhoog te zeulen?
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 10 september 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Ik ben de aanstichter dat Klonk oa er ook een heeft gekocht![]()
quote:
De kringloop niet.. dus dan moet ik weer even wat stoere vrienden regelenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom hebben bedrijven ook een bezorgdienst die dat voor jou doen.
Ik heb dat ding ook pas. LocoROco en Final Fantasy. Beide erg leuk. Ff is grafisch weerquote:
Papier! Hier komen!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
De kringloop niet.. dus dan moet ik weer even wat stoere vrienden regelen
Nee niet om te gamen natuurlijk dommiequote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook pas. LocoROco en Final Fantasy. Beide erg leuk. Ff is grafisch weer
Locoroco is weer blijheid troef
En natuurlijk komt patapon er nog op. En de Kingdom hearts die uit gaat komen. Er is een revival in psp games. RPG's
Wat? Feest? Drugs? Vrouwen?quote:
Wasmachine sjouwenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat? Feest? Drugs? Vrouwen?
Videos ookquote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet om te gamen natuurlijk dommie
lief vragen aan broer of buurmanquote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
even tussendoor...
Omdat dequote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Videos ookEN photo album
En mp3 speler
Al is ie voor dat laatste wel wat lomp.
Internetten is wat onwennig imho. En omdat NL nogal achterloopt met mobiel internet ') In japan kun je tv kijken op dat ding, waarom kunnen dat soort grappen hier nu niet?
Mjah maar mijn broers wonen allemaal in amsterdam en omgevingquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar mijn broers wonen allemaal in amsterdam en omgevingMaar het gaat goed komen
ik zet gewoon hele grote puppy ogen op en ik ga wel voor ze koken savonds haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |