Dat wist ik al lang!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deug je TOCH nog ergens voor. Wie had dat gedacht.
Nee toch?quote:
O jawel hoorquote:
Vrees het ook van niet, maar je weet nooitquote:
Misschien wel in de underground scenequote:Op woensdag 10 september 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees het ook van niet, maar je weet nooit
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoordquote:
We gaan de riolen in ja ?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel in de underground scene
Dat is heul niet diep genoegquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn neef werkt bij de Metro en ik heb nog niks gehoord
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:
Wasknijpers mee danquote:
quote:
ik ben bikkel, heb geen wasknijpers nodigquote:
Wat had de ha te vertellen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik nog een hele dag te gaan
.
Grutjes, en ik ben al zo moe(van 't niks doen
).
Goede boeken welquote:
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bangquote:
Ik trof er één die een plan van aanpak opsteldequote:
Das wel diep genoeg jaquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige meisjes hier kunnen het kennelijk niet DIEP genoeg hebben. Hierna houdt het ook wel zo'n beetje op ben ik bang
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig naquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trof er één die een plan van aanpak opstelde. Het is hier altijd maar afwachten wat voor figuur zich nu weer huisarts noemt
.
Foto maken om slijtage uit te sluiten, pillenkuur voor een slijmbeursontsteking en als dat niet genoeg helpt krijg ik een spuitje.
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt toch wel oke. Hij kijkt iig alles rustig na
Dat wel ja. Maar ze zijn toch wel met je bezig zo. Beter dan naar huis gestuurd worden met het is nietsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor rustig, het moest gister al over zijn.
Soms moet het hequote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzoquote:
Zit in de timing dusquote:Op woensdag 10 september 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja maar we zijn allemaal tegelijk aan het wegrotten ofzo
overigens moet ik ook maar weer gaan bellen![]()
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komtquote:
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn danquote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moeten we een KSC dokter nemen die WEL met een werkende oplossing komt
Ik drink geen koffie en ik ga ook geregeld naar de huisartsquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Houden zoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef dndiek het volgende:
Al tijden niet meer bij de huisarts geweest
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken, scheelt al een stuk. Zal vast zijn eerste aanbeveling zijn dan
Huisarts? Wasda?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
Veel huisarts bezoekjes hier de laatste tijd zeg
Dat mocht jij toch niet meerquote:
Zown persoon die je van het kastje naar de muur stuurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |