quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:
Co, van mij mag je mee hoor, past mijn momenteel chaggo ega (ik sweer, het lijkt wel een wijf, zeur zeur zanik ende mekker tot huil, zelfs neuken wil ie ook al niet lately) maar op de mini en gaan wij ons transformeren tot ultraslanke strandelfjes en een beetje artistiek doen en in slomo over het strand lopen met wapperende doorschijnende kleertjes als junge nimfen in een slechte RTL + film
.* *
Anyway, SHE, ik vind het ook een dubieuze tante, maar haar site ziet er toch bonafide genoeg uit
Misschien werkt The Power of Attraction voor mij wel juist de andere kant op. Wat geld betreft iig sowieso, en misschien breidt het zich wel uit!
Edit: * * En zuipen als bootwerkers natuurlijk.
Ik ben niet zo'n zoetekauw, maar een kopje thee met honing durf ik nog wel aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef SHE het volgende:
Dan ben jij de gelukkige die af en toe lekker wat gewone suiker kan gebruiken
Ik zou met bruine suiker, kandij of honing klooien als je eens een energie-dipje hebt.
Het is vooral lastig als je bij iemand gaat eten of uit eten gaat.quote:Balen dat je ook meteen zoveel allergieen hebt, lijkt me heel frustrerend!
Dat had ik nodig, dank jequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
a gebruik je als je er aan voor kunt zetten, of wanneer je het lidwoord weg kunt laten.
Bv, ik heb geschreven aan mevr K.
Ik woon in Cuba
en, gebruik je voor alle vrouwelijke landnamen.
Het is au Luxembourg. Bij mannelijke landen krijg je au. Cuba is een uitzondering want een eiland. Stads namen krijgen wel à.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat had ik nodig, dank je
De zin was trouwens: Maandag willen we naar België gaan, dinsdag naar Luxemburg en woensdag naar Frankrijk
In dit geval zou ik het dus vertalen als: Lundi, nous voulons aller en Belgique, mardi à Luxemburg (mannelijk) et dimanche en France.
Merci!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is au Luxembourg. Bij mannelijke landen krijg je au. Cuba is een uitzondering want een eiland. Stads namen krijgen wel à.
Zelfs ons eigen Nederland!! aux Pays Basquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef SHE het volgende:
Goeie ja, a + le = au
en a + les ( bijv de VS ) = aux
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de hele middag geweigerd een TVP te plaatsen vanwege de TT.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef SHE het volgende:
Oeh, Kylie wil lesbisch worden.
Er bestaat een God!
Dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!
Je kan er ook best later achter komen dat je meisjes interessant vind, omdat je altijd dacht dat je op jongens hoorde te vallen. Of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]_!!
Ik kan nu natuurlijk een heel betoog gaan houden over 'lesbisch word je niet, dat bèn je, bladiebla', maar laat ik dat maar niet doen.
Mijn ouders komen zo met (hopelijk) een pan macaroni a la mama.
Ja, maar 'lesbisch worden' klinkt als een keuze.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan er ook best later achter komen dat je meisjes interessant vind, omdat je altijd dacht dat je op jongens hoorde te vallen. Of zo.
Wat zei ik?quote:AMSTERDAM - Kylie Minogue mist een geliefde in haar leven. De Australische zangeres heeft al een tijdje geen vriend meer gehad en overweegt daarom maar lesbisch te worden.
"Ik overweeg om te gaan experimenteren met mijn seksualiteit. Er zijn zo weinig leuke mannen in mijn leven", grapt de 40-jarige Minogue tegen een verslaggever van de Britse krant The Sun.
De popster geeft ook toe dat ze in het verleden een oogje had op de biseksuele actrice Tallulah Bankhead. "Voor haar zou ik lesbisch worden. Ze was een fascinerende en exotische vrouw. Ik aanbad haar."
Minogue had tot februari 2007 een relatie met de Franse acteur Olivier Martinez. Het stel had ruim vier jaar een relatie. Minogue heeft sinds Martinez geen serieuze relatie meer gehad.
Ik andersom, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik 90% hetero ben en 10% homo. Ik vind vrouwen wel vaak heel mooi, (en sexy, )maar ben er nog nooit verliefd op geweest.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!
Qua procenten kan ik me hier wel blij aansluiten jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik 90% hetero ben en 10% homo. Ik vind vrouwen wel vaak heel mooi, (en sexy, )maar ben er nog nooit verliefd op geweest.
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik val ook op verwijfde mannen.
Ruwe bolster is niet aan mij besteed
Oh, ik doel op karakter.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ik heb het ook niet echt over uiterlijk, maar meer persoonlijkheid en uitstraling. Ik wil een manly man
Dat zou dus niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ik
met z'n crémetjes, lok/haar dat altijd goed moet zitten, zonnebankjes, wenkbrauwen bijwerken etc
Soms gaat het me wel iets te vermaar meestal is het wel schattig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ik
met z'n crémetjes, lok/haar dat altijd goed moet zitten, zonnebankjes, wenkbrauwen bijwerken etc
Soms gaat het me wel iets te vermaar meestal is het wel schattig
Dat zei ik ook altijdquote:
Jouw dinges is sws gorgeous, godomme het is dat ik ±15 jaar te oud ben voor hem, maar anders had ik hem van je afgetroggeld.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind altijd meisjes met groene ogen en bruin haar mooi, dus misschien heb je wel een punt!
Oh, maar mijn dinges heeft wel grote handen, en is ook lang, en wel gevormd maar niet echt gespierd.
Hij is geen 15 hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw dinges is sws gorgeous, godomme het is dat ik ±15 jaar te oud ben voor hem, maar anders had ik hem van je afgetroggeld.
(grapje hoor, zou ik echt nooit doen, een vriendje afpakken van een meisje wat ik lief vind...)
Nee, maar hij is 20 toch of zoiets?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is geen 15 hoor(Of ben jij 40
)
Bijna 23! Als je dan even oud wil zijn ben jij 38. Ik dacht dat je 30 was!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar hij is 20 toch of zoiets?
Dit!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ik heb het ook niet echt over uiterlijk, maar meer persoonlijkheid en uitstraling. Ik wil een manly man
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben de dertig allang gepasseerd!! Ik ga in rap tempo naar de veertig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bijna 23! Als je dan even oud wil zijn ben jij 38. Ik dacht dat je 30 was!
Ik dacht gewoon dat je 30-32 wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben de dertig allang gepasseerd!! Ik ga in rap tempo naar de veertig!
Hoewel ik erover denk om nu maar eens een paar jaar eraf te liegen. Dus bij deze: ik ben 32.
Ik heb er weleens 1 gehad, zo'n valse nicht, maar die ging op den duur toch vervelen, mijn god wat een gemenigheid!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit!
Ik zou trouwens wel graag een homo willen..als ultieme assecoire.
Maar vrouwen blijven eindeloos doorpraten, dezelfde ruzie/wrijving steeds weer ophalend tot er geen eind aan komt. Nee, geef mij maar een man. 1x je ei kwijt (wat ie er bij mij altijd uit moet trekken) en uitpraten, en klaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:17 schreef mspoez het volgende:
Vrouwen praten tenminste als er wat is en als ze niet praten weet je als vrouw dat er echt wat is haha en moet je juist praten! Ik housexueel meer van vrouwen dan van mannen maar relationeel meer van mannen dan van vrouwen. Ook uit gemakzucht denk ik.
Ik ben het tegenovergestelde; ik begin als een idioot te tetteren en vraag na een incoherent monoloog van 30 minuten waarom HIJ dan niks zegt!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef vamperotica het volgende:
Nou... Ik praat ook niet hoor, als me iets echt dwars zit... Ga lopen mokken, geef vage hints, loop te zeuren, zanikken en janken, maar práten...![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Meiden, ik ga nog ff de puntjes op de bagage i zetten en dan naar zie pleen!
Tot volgende week en gedraagt jullie.
Oh dat komt nog wel bij mij,quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:57 schreef vamperotica het volgende:
Ja haha... gevoldg door een hoop gechaggerijn en Nihiks en kwaad worden en uiteindelijk ruzie ...
En dan komt het verhaal er alsnog uit en dan vindt ie me niet zielig want hij is boos....
o naar zie pleeen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh!
Heb van de 50 geplande hardloopminuten er maar 20 volgehouden
ging écht niet lekker, dus ben maar afgehaakt.
- toch te weinig gedronken
- te lang niet gelopen
- nog niet helemáál gezond (keel/loopneus)
- te warm op dit moment
en tóch, al had ik het vantevoren kunnen weten, baal ik nu echt ontzettendblergh..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een kutverhaal,
ik ben weg
sorry
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
@ MoBlo. Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?
Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef mordradead het volgende:
Ja, fijne vakantie
Tevens tvp.
Volgens mij heb ik geen mannenhandenik heb rare handen met lange vingers en alles is schuin
Spannend SHequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Suze is zo'n lieve naam
Zoiets overweeg ik voor een dochter; suze of sophiaGefeliciteerd BJ!
Nu we er toch zijn; morgen gaan de mandjes weg. Ik laat er 'this side up' op zetten; nu maar hopen dat alles heel aankomt
Op het postkantoor zullen ze blij zijn met me, ik moet een kleine 15 pakketjes/enveloppies versturen
Vertel het eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nog een grote met mijn longsleeves
Chico, jij studeert scheikunde toch, ik heb nu ook scheikunde en ik snap het niet!
Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeensquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vertel het eens. Of PM. Of bel. Of maak een afspraak met me dan kom ik het je persoonlijk uitleggen
.
Ik laat de brievenbus in de gaten houden. Ben zelf komende dagen van 9 tot 5 bij de uni te vinden, vinden ze leuk ofzo.
Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeens
(O - Zuurstof etc) en Latijnse namen - pancreas, gastrobladiebla
en.. nou ja. het is gewoon scheikunde maar dan belabberd uitgelegd
Als het echt niet meer lukt zet ik m'n hotline in
Ik heb geen periodiek systeem/ik mag het er niet bij houden/moet het echt uit m'n hoofd wetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mij. Moet nu wel alles in het Engels kennen, maar dat is weer kwestie van even in periodiek systeem kijken
. Mijn grootste probleem is op dit moment dat ik 'even' alle rekenregels die we altijd op mochten zoeken uit mn hoofd moet kennen. (a^b)^c = a^bc enzo ... en ik ze spontaan allemaal ben vergeten
.
Is het verder wel leuk? Bij mij wel(en de hotline is 24/7 beschikbaar op mobiel tegenwoordig)
Dat is slim, bovendien trekken de smaken er dan goed in! Ik heb gisteravond de hele avond een schenkeltje laten trekken, met wat groenten. Ik denk dat ik er een ouderwetse groentensoep van ga maken, met balletjesquote:Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt veel omdat ik een forse trog broccoli in m'n tas heb zittenNou ja, wel weer fijn om wat gezonder te eten. De soep heb ik gisteravond al gemaakt, die hoef ik lekker alleen nog maar op te warmen na het sporten
Volgens mij kan je wel wat meer eten. Denk je eraan dat als je te weinig eet je metabolisme in de spaarstand gaat?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon proberen me eraan te houden, en dan zie ik wel of 't genoeg is of niet..
jammer, die dingen zijn best duur toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Geen flikker aan die salade! Dressing zat er al door. Zompige rotzooi. Niet meer doen dus.
Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
jammer, die dingen zijn best duur toch?
Ik heb wel eens een van die soepen geprobeert, iets thais, was wel ok.
Tsk. Verwende damequote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.
Ik denk dat er met soep ook minder mis kan gaan. Het was vooral de dressing die er al door zat die de boel oneetbaar maakte. Ik heb eiks niet op de prijs gelet, dus weet niet hoe duur het was.
Het waren eigenlijk rivierkreeftjes+zalm en geen garnalen. En 4 of 5 euro zou echt idioot duur zijn!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk. Verwende dame.
Ik denk dat ie tussen de 4 en 5 euro was, afhankelijk van of het van Excellent was of niet (ws wel, gezien de garnalen).
Ik ga straks proberen een foto te makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.
Ik heb altijd opgezette aderen op mijn handen, dat vind ik weird.
Mijn lief heeft schitterende handen, met piano-vingers
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Waar werk je tegenwoordig, Isegrim?
Jazeker! Dit is nog maar mijn tweede week, maar ik denk dat ik de juiste keus heb gemaakt. Bij mijn oude baas werd ik helemaal gestoord van de bureaucratie, procesgerichtheid, regelneukerij... Hier word ik geheel vrijgelaten en mag ik mijn werk doen zoals ik vind dat het moet. Natuurlijk zijn er bepaalde standaarden, maar het motto is een beetje: "Als je klanten tevreden zijn, zijn wij ook tevreden".quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, wel leuk, je nieuwe baan?
hmmm t valt wel mee. er zitten ook balletjes in mn soep. met een bakje kroepoek erbij zit ik op 1350 ckal (makreel tikt aan hoor qua ckal...)quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat klinkt als te weinig eten... Komkommer en wortel bevatten amper calorieen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
De spartaanse methode
*spam*
Ik moet iets vies eten vanavondMeneer wil ovenschotel van aardappelpuree, gehakt en rode kool met appeltjes.
Bleh
Ik heb vandaag weer een belachelijke lijst, met de eetlust zit het nog niet goed. Ik weet het nu zeker, voor ik aan de pil ging was ik een mus
O: niks
T: niks
L: gekookte mosselen met zelfgemaakte cocktailsaus
T: meloen
D: iets fies
T: Ik hoop bij God iets voedzaams
Feli!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Rooie kool met appeltjesmet haché
![]()
Wij gaan bij le Garage eten om te vieren dat we een rechtszaak hebben gewonnen. (die 6 jaar heeft geduurd!)
Rucola, zongedroogde tomaatjes, chèvre, pijnboompitjes en balsamico-azijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat voor salade is dat?
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=782quote:Op woensdag 10 september 2008 19:30 schreef mspoez het volgende:
Ik had van het weekend een spaghettipompoen gekregen van mijn oudste kind, zo lief, die had dat gezien en de meneer had tegen een mevrouw aan het kraampje gezegd, dat is spaghetti zonder kH, en toen was kind helemaal enthousiast geworden, 'dat wil mijn mama ook' en toen had ie dat dus voor me gekocht, lief he. Maar het was super lekker, gekookte, uit elkaar geplukt en met groente/tomatensaus, echt smullen!! Heb alleen nu wel een halve pompoenm over dus. Morgen nog een keer pompoenpasta denk ik. Is pompoen goed? Het is in elk geval superlekker.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Steak & salad, wat wil een mens nog meer?
Als vriendlief niet thuis is te eten verwen ik mezelf altijd een beetje.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor jezelf
Ik word er helemaal warm en fuzzy van!
Geil! Waar koop je dat???quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Kuch... Aanvullig op eetlijstje: glas rode wijn en twee blokjes extra pure chocolade met tijm (!)
Delhaize.quote:
D: Tostiequote:Op woensdag 10 september 2008 10:21 schreef Inderdaad het volgende:
Lijstje van vandaag wordt zoiets:
O: Frambozen
T: Frambozen (samen met O 1 portie)
L: Noodles denk ik.
T: Ontbijtkoek rond 2 uur, 4 uur appel
D: Bij mijn moeder, spaghetti denk ik dus.
Ik heb geen (werkende) oven.. Iets anders lekkers?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Roodbaars voelt zich lekker in een ovenschaal, op een bedje van prei, tomaat, wortel, ui, dille en peterselie.
Beetje zout, scheutje witte wijn en verder niets maar aan doen.
Half uurtje in de oven (afgedekt )
nee dat is ook niet echt fijn voor mijn ritme.... mijn hele lichaam is vaak van slag door het omdraaien van het ritme en heeft ook bijna een week nodig om weer terug te schakelen....quote:Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Dat lijkt me echt helemaal niet fijn, nachtdiensten. Hele ritme naar de filistijnen...
Ja, is Delhaize niet ongeveer het equivalent voor AH? Ik ging ook vaak naar die supercheape Aldi-kloon. Was dat Colruyt?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je werkte in Belgie in die commune, toch? Er zit hier en Delhaize pal tegenover ons huis. Prettige winkelWel prijzig.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nee dat is ook niet echt fijn voor mijn ritme.... mijn hele lichaam is vaak van slag door het omdraaien van het ritme en heeft ook bijna een week nodig om weer terug te schakelen....
Colruyt is een soort kruising tussen Aldi en Makro. Vreselijke winkelquote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, is Delhaize niet ongeveer het equivalent voor AH? Ik ging ook vaak naar die supercheape Aldi-kloon. Was dat Colruyt?
Toen niet, nu wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Colruyt is een soort kruising tussen Aldi en Makro. Vreselijke winkelHeel onlogisch ingedeeld, weinig verswaren, norme verpakkingen. Alleen de beenhouwerij is er weel OK. Maar ik schat dat jij daar nou net niet kwam
Oh, was het Tinkepink? Ik wist het niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
Tinkepink!
Grillen? En dan serveren met een salsa van tomaat, geroosterde paprika en ui, wat chilipeper en koriander!quote:[
Ik heb geen (werkende) oven.. Iets anders lekkers?
Look who's back! Slank en bruin?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik wil dus graag een samenvatting.
Ja, ik dus. Alleen dan met de verkeerde naam.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
U riep?
Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik wil dus graag een samenvatting.
Niet aangekomen en licht verkleurdquote:Op woensdag 10 september 2008 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Look who's back! Slank en bruin?
Oh, het wordt waarschijnlijk ook pas na mijn vakantie van 17-27 oktober. En anders blijft 't even liggen, ook geen probleem. Ik vergoed je dan natuurlijk de doorzendkosten.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
In principe wil ik het wel doen, al moet ik er wel bij zeggen dat ik de week voor de meeting op vakantie ben in Nederland en dus ook niets door kan sturen.
Bwehehequote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet aangekomen en licht verkleurd.
Oja, en we zijn eerder terug, want we waren vergeten dat we een pleurishekel aan Fransen hebben.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Oja, en we zijn eerder terug, want we waren vergeten dat we een pleurishekel aan Fransen hebben.
Nou echt hoor; ik heb een franse achternaam en zelfs díe willen ze niet kunnen verstaan. Dus ik heb de hele vakantie met een heel vriendelijk gezicht iedereen jeuk aan zijn anus gewenstquote:
Het verbaasd mij niets. Net als dat het me niets verbaasd dat Co iets met Frankrijk heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik heel raar als ik geen problemen met Franzosen heb?Ik ontmoet eigenlijk alleen maar leuke mensen in Frankrijk.
Knap trouwens Kim, dat je niet bent aangekomen! Hoe was het huisje? En had je de juiste spullen ingepakt?
Ik ben dol op Belgenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, Kim, jij bent net zoals mijn vader. Die deed dat vroeger ook altijd, onaardige dingn zeggen in het Nederlands, tot grote schaamte van mij & geschwister![]()
Het was pas leuk als iemand ook Nederlands bleek te spreken
Ik heb ook niet zo'n moeite met Fransen; het zijn een soort arrogante Belgen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
SHE dear, ik heb een ontzettend lieve Spaanse schoonzuster en een gorgeous half-Spaans neefje en op allebei ben ik heel erg dolDus ja, ze zijn er
Oh, ik had er helemaal overheen gelezen. Jawel hoor, we zijn weer thuis, iedereen leeft nogquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Maar, all kidding aside: ben je weer een beetje rustig, Kim?
Dat doen zij ookquote:Op woensdag 10 september 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jamaar die ken ik dus niet![]()
@ Kim: Ook als je vloeiend Frans praat zijn ze chagerijnig. Alsof ze elke dag opstaan met een flinke kater ofzo.
Ik heb me er altijd vreselijk geirriteerd. Altijd die donderwolkjes.
Daarom was ik daar meestal s'ochtends ook gewoon dronken, dan is het allemaal wel te doen.
Ja, ik denk dat het voornamelijk een combinatie van oververmoeidheid plus de stress van de eerste keer op vakantie met een baby was. Daar zat ik me namelijk erg over op te naaien. De nacht dat we weg gingen heb ik niet eens geslapen van ellendequote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
... Omdat je voor je vakantie nogal ehhh... licht ontvlambaar enzo was? Beetje tot rust gekomen, nu?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doen zij ook. We zagen voor onze auto een ongelukje gebeuren. Een mevrouw reed met haar twingo bij de rotonde tegen het stoepje op (die zijn daar een halve meter hoog) en lanceerde zichzelf over een paaltje toch nog de goede richting op. Toen zijn we maar even gestopt en ben ik gaan vragen of het goed ging met haar. Toen ik dichterbij kwam rook ik al een stevige alcoholwalm en toen ik vroeg of ze niet gewond was haalde ze haar schouders op, wees naar haar auto en zei dat hij het nog deed.
En of ik wist waar het casino was.
We moesten onze auto een stukje verderop parkeren en toen we uitstapten hoorden we een auto aankomen met lekke banden en iets van metaal over de grond schuren. Kwam ze voorbij rijden, zonder licht met het paaltje nog onder haar auto. En om het nog erger te maken, aan de overkant van de rotonde waar het gebeurde zat dus gewoon het politiekantoor
.
Daar heb ik wat aan. En het klinkt nog lekker ook. Ik ga het straks denk ik uitproberen voor de lunch, ik ben toch thuis.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die nog een lekkere meeneemvervanging voor brood zoekt:
Vanmorgen heb ik twee dunne omelets gebakken. Mijne waren neutraal, maar met kruiden is ook lekker.
Na het afkoelen heb ik rauwkost en kruiden op de omelet gelegd , deze in vieren gevouwen en toen in zilverfolie gewikkeld.
Goed eetbaar, gezond én makkelijk mee te nemen. Daarnaast kan je ook makkelijk varieren met verschillende soorten rauwkost en kruiden.
Ik welquote:
Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:09 schreef Inderdaad het volgende:
Hoe kan je roodbaarsfilet klaarmaken zonder een oven? Gewoon bakken in een pan?
Nee, heb niks gezegd, want het was niet bedorven of zo: het hoorde zo te zijn, ik vond het gewoon saai eten, maar misschien dat iemand die van minimalisme in de keuken houdt, het heel lekker zou vinden.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik mag hopen dat je er iets van gezegd hebt?! Voor die prijs hoor je gewoon echt goed eten te krijgen.
Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo"quote:Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
WB KIM!! Waar zat je nu precies in Cap d'Agde??
Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo".
Waar zitten jullie dan? Ik heb het me de hele tijd af zitten vragen als we door Agde kwamen.
Ik ga het stomen proberen, dank je.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.
Oh dat is een mooi stukje inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!
Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een beetje een pesthumeur, puur en alleen omdat ik niet genoeg bevestiging krijg van of ik ben afgevallen. Voel het zelf aan kleding en zit nu als een soort koningin van China op complimentjes van anderen te wachten.Lekker dan.
Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.
Overigens begrijp ik je wel hoor. Bij mij wordt precies hetzelfde gereageerd. Alleen van mijn moeder heb ik een complimentje gekregen en toen was er pas 2 kg afquote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Ja, Tinkepink, misschien heb je gelijk, het goed doen zal voor een ander niet aan de orde zijn inderdaad. Maar het is wel gek als je soms zegt: "ik doe aan de lijn" of "ik voel me beter over mezelf sinds ik aan de lijn doe" en niemand zegt dan "Wat fijn. Ik zie ook dat je wat dunner bent geworden." Ofzoiets. Is een beetje genant dan, wél durven zeggen dat ik aan de lijn doe en gewoon geen reactie krijgen. Lalalalala.
Ik heb uiteindelijk:quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef kwakveense het volgende:
volkorenpasta koken, spinazie (diepvvries) warmmaken, pakje boursin erdoorroeren, en gebakken uitjes en champignons. das je saus. klaaaaaaaaar.
Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemandquote:Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingenEn mijn ervaring is dat je complimentjes al helemaal niet hoeft te verwachten.
En wat bedoel je met "Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.".
Als je nu 150 kg zou wegen, dan doe je er inderdaad goed aan om af te vallen. Maar volgens mij ben je toch gewoon slank? Dan gaat een ander toch niet zeggen dat je het goed doet en dat je moet doorgaan? Dan gaat het er alleen maar om of jíj het mooi vindt.
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemand![]()
Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar wordenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.
Ja, maar dan kan er geroddeld worden. Dát is wat anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar worden
Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.
Het valt ook wel meequote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
Ja PF, dit vraagt om foto's. Ik zie nog steeds een slank meisje voor me in dat zwarte sportbroekje.....
Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!
en HIER en HIEEERR en kijk DIT en HIERR.
En dan die ander... Hmm....... *stilte* ........ hm. Nee ik zie niks. Ik vind het wel mooi eigenlijk.
![]()
Ik ga gewoon gezond en normaal etenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!
POIDH!!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met 80 zullen mensen het allicht zien. Maar ik denk ook dat mensen het wel eerder (tegen jou) zeggen dat je bent afgevallen dan aangekomen![]()
Ik moet een beetje lossig shirtje over m'n w28 jeans, anders valt er wel wat te roddelen over de vadsige vetjes eigenlijkMaar hij is wel mooi en als ik 'm niet draag zal ik m helemaal niet aankunnen
En heb een nieuw horloge gekocht, want de oude had ik 2x laten repareren en beide keren was ie binnen enkele dagen opnieuw kapot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |